Renault 5: Μία πρώτη γεύση από το επερχόμενο ηλεκτρικό

Η Renault ανυπομονεί να μας συστήσει και επίσημα το ηλεκτρικό μοντέλο 5 και παρουσίασε 2 νέες teaser φωτογραφίες, ιδιαιτέρως… αποκαλυπτικές.

Ακούστε το άρθρο

Πλησιάζει ο καιρός που θα γνωρίσουμε και επίσημα το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Renault 5. Το επερχόμενο μοντέλο της γαλλικής μάρκας θα κάνει την εμφάνισή του στην Έκθεση της Γενεύης, που θα λάβει χώρα από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου του 2024.

Η Renault, θέλοντας να προετοιμάσει σιγά σιγά το έδαφος, έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες teaser φωτογραφίες του. Οι φωτογραφίες της εταιρείας αποκαλύπτουν ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει με άριστο τρόπο τη ρετρό γοητεία με την σύγχρονη τεχνολογία.

Πρόγευση της ηλεκτρικής αναγέννησης του Renault 5

Τα φώτα του νέου Renault 5 μοιάζουν… παλιά

Πιο συγκεκριμένα, από τις φωτογραφίες προκύπτει η ρετρό εμφάνιση των φωτιστικών σωμάτων, τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος. Μάλιστα, το σχήμα αλλά και η γενικότερη εμφάνισή τους είναι αρκετά διαφορετική με το πρωτότυπο του μοντέλου, που παρουσίασε η μάρκα το 2021.

Ας υποδεχτούμε το επετειακό Renault 5 Diamant!

Μια από τις πρωτοποριακές λεπτομέρειες είναι ο δείκτης φόρτισης μπαταρίας. Αυτός ενσωματώνεται στον καπό με τη μορφή του αριθμού «5», προσδίδοντας μια μοναδική ταυτότητα στο αυτοκίνητο.

Θυμίζουμε πως το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις μπαταρίας, 40 kWh και 52 kWh αντίστοιχα. Η μεγαλύτερη μπαταρία θα προσφέρει την εντυπωσιακή αυτονομία έως 400 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Renault 5: Με γιορτινό και… «ηλεκτρικό» πνεύμα!

Η μπαταρία ιδανική για την πλατφόρμα του Renault 5

Επίσης, η έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού μοντέλου διατηρεί το ίδιο ρετρό στυλ με το πρωτότυπο, έχοντας κανονικές χειρολαβές και πλαϊνούς καθρέπτες αντί για κάμερες. Χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-B EV της συμμαχίας Renault Nissan Mitsubishi. Επιπλέον, επωφελείται από το 70% εξαρτημάτων των Clio/Captur, προσφέροντας ταυτόχρονα χαμηλότερο κόστος παραγωγής κατά 30%.

Τέλος, όσον αφορά την μπαταρία του είναι αρχιτεκτονικής 400 Volt και ταιριάζει αρμονικά στην πλατφόρμα, βελτιώνοντας την ακαμψία και την ποιότητα κύλισης. Ωστόσο, η απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα παραμένει ένα μυστήριο, προσθέτοντας ανυπομονησία στην αναμονή. Ακόμη, η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα υπόσχεται μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία.

abb_img