Continental CTO: Γιατί τα EV είναι μια νόμιμη επανάσταση

Η γραμμή κατασκευής ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου φαίνεται εντελώς διαφορετική από τις πλατφόρμες με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ακούστε το άρθρο

Ο Dirk Abendroth, ο επικεφαλής τεχνολογίας της Continental, γνωρίζει ένα ή δύο πράγματα για τα ηλεκτρικά οχήματα. Προτού ενταχθεί στην Continental πριν από ένα χρόνο, ήταν επικεφαλής ηλεκτρικών κινητήρων για τα BMW i3 και i8. Υπηρέτησε επίσης ως «αντιπρόεδρος» του πρότζεκτ, του συστήματος μετάδοσης κίνησης και της αυτόνομης οδήγησης στο Byton.

Τώρα, από τη θέση του ως CTO για έναν από τους πέντε κορυφαίους παγκόσμιους προμηθευτές αυτοκινήτων, όπως είναι η Continental, είπε στο electrek , «Η ηλεκτρική κινητικότητα είναι μια πραγματική επανάσταση». Ανέφερε τους λόγους για τους οποίους αυτό είναι αλήθεια: Μειωμένο CO2, νέες δυνατότητες σχεδιασμού και ριζική αλλαγή στην κατασκευή.

Τον Αύγουστο του 2019, λίγους μόλις μήνες αφότου ο Abendroth ανέλαβε το ρόλο του CTO στην Continental, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έκανε μια χονδρική αλλαγή στις αναπτυξιακές της προσπάθειες από την εσωτερική καύση σε ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Η Continental, και η Vitesco Technologies, παρέχουν ανταλλακτικά και συστήματα σε σχεδόν κάθε μεγάλη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτά τα μέρη, περιλαμβάνουν συστήματα φόρτισης EV, ηλεκτρικούς άξονες, μετατροπείς AC/DC και συστήματα διαχείρισης μπαταριών.

Για αρχή, ο Abendroth πιστεύει ότι τα EV είναι απλώς ο μόνος τρόπος για να μειωθούν επαρκώς οι εκπομπές CO2. «Δεν έχετε ελεύθερη επιλογή τεχνολογίας», είπε. «Είναι μόνο προς το παρόν ο ηλεκτρισμός».

Πιστεύει ότι οι οδηγοί αστικών περιοχών με μικρότερες μετακινήσεις, θα είναι πιο «γρήγοροι» στην απόφασή τους να υιοθετήσουν ηλεκτρικά οχήματα. Ενώ οι άνθρωποι που οδηγούν, για παράδειγμα, 160 χλμ την ημέρα, θα είναι πιο «αργοί» για να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα. Παρά αυτές τις διακρίσεις και ανεξάρτητα από το αν ορισμένοι καταναλωτές δεν βρίσκουν μια συναρπαστική ηλεκτρική επιλογή σήμερα, ο Abendroth εξακολουθεί να πιστεύει ότι η επανάσταση θα συμβεί.

Με τη στροφή στα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης, ο σχεδιασμός του οχήματος εισέρχεται σε μια νέα εποχή ριζικής ελευθερίας, σύμφωνα με τον Abendroth.

Τέλος, πιστεύει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα κάνουν επενδύσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων, μια φορά ανά μια γενιά, για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Δεν υπάρχει γυρισμός. Το είδαμε μόλις αυτή την εβδομάδα με την επένδυση 2,4 δις δολαρίων της GM στο εργοστάσιο της στο Ντιτρόιτ, το οποίο θα παράγει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Πηγή: electrek

abb_img