Η Bentley Continental GTC κρύβει ένα μυστικό

Εντοπίστηκε η Continental GTC σε δοκιμές για να δώσει τις τελευταίες πινελιές στο μοντέλο με υβριδικό κινητήρα plug-in.

Ακούστε το άρθρο

Φωτογράφοι εντόπισαν την Continental GTC σε δοκιμές για να κάνει η Bentley τις τελευταίες ρυθμίσεις και να δώσει τις τελευταίες πινελιές στο μοντέλο που έχει έναν υβριδικό κινητήρα plug-in.

Η Bentley Continental GTC είναι ένα από τα πιο πολυτελή ανοιχτού τύπου αυτοκίνητα στην αγορά. Αλλά έχει φτάσει στο μέσο της ηλικίας της, έτσι η μάρκα ετοιμάζει την ανανέωση του. Κάτι που είναι σαφές από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες κατά τη διάρκεια δοκιμών σε κρύο καιρό. Είδαμε το σχεδόν αμφισβητούμενο αυτοκίνητο με διαφορετική εμφάνιση εμπρός, κυρίως στα φωτιστικά σώματα. Ενώ ο σχεδιασμός παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμος, Τα φώτα συνοδεύονται με μια αναθεωρημένη μάσκα που έχει πάνω έναν άσχημο αισθητήρα, σαν σπυράκι. Μια ατέλεια σε ένα όμορφο πρόσωπο, το οποίο έχει επίσης ένα πιο σπορ εμπρός προφυλακτήρα και αναθεωρημένες εισαγωγές με οριζόντια στοιχεία.

Το υπόλοιπο του σχεδιασμού σε γενικές γραμμές παραμένει ίδιο, αλλά βλέπουμε έναν ελαφρώς αναθεωρημένο πίσω προφυλακτήρα και νέους ανακλαστήρες. Νέες είναι και οι απολήξεις της εξάτμισης και τα πίσω φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν μια οριζόντια μπάρα.

Continental με πρίζα

Το πιο σημαντικό στοιχείο όμως είναι η αποκάλυψη του εξηλεκτρισμού του μοντέλου. Αφού το πρωτότυπο έχει ένα αυτοκόλλητο ηλεκτρικού οχήματος. Αυτό υποδηλώνει ότι έχει έναν υβριδικό κινητήρα plug-in όπως τα Bentayga και Flying Spur. Αν αυτό ισχύει, μπορούμε να περιμένουμε έναν κινητήρα 2.9 λίτρων V6 με δύο turbo, ένα πακέτο μπαταριών 18 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων.

Η Bentley Continental GTC κρύβει ένα μυστικό

Αυτή η διάταξη δίνει στο Flying Spur Hybrid μια συνολική ισχύ των 544 ίππων και 750 Nm ροπής. Που κάνει το αυτοκίνητο ιακό να επιταχύνει από στάση στα 96 χλμ./ώρα (0-60 μίλια) σε 4,1 δευτερόλεπτα. Πριν φτάσει στην μέγιστη ταχύτητα των 285χλμ./ώρα). Το μοντέλο έχει επίσης μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 34 χιλιομέτρων.

Το υπόλοιπο της γκάμας κινητήρων δεν είναι γνωστό, αλλά η Bentley έχει δεσμευτεί να «μεταβεί σε αποκλειστικά υβριδικά plug-in ή ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2026». Ωστόσο, πολλά έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια και η εταιρεία επικεντρώνεται τώρα περισσότερο στα υβριδικά συστήματα κίνησης. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, ένας υβριδικός V8 κινητήρας μπορεί επίσης να έρθει στην ανανεωμένη γκάμα της Continental.

Πηγή: carscoops.com

abb_img