Οι αγοραστές δείχνουν την προτίμησή τους στην υβριδική τεχνολογία, ωθώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες, να εντείνουν τις προσπάθειές τους όπως η Stellantis. Ο άθλος της Toyota πέρυσι, που ξεπέρασε τις 10.000.000 πωλήσεις, έδωσε τις σωστές συντεταγμένες. Με τον Ιάπωνα κατασκευαστή να έχει επενδύσει νωρίτερα από όλους στα υβριδικά.
Έτσι, ο Όμιλος Stellantis ακολουθεί την τάση της εποχής, υποσχόμενος έξι ακόμη υβριδικά λανσαρίσματα μέχρι το 2026. Ο όμιλος των 14 κατασκευαστών, επιθυμεί να πουλάει μόνο EV στην Ευρώπη το 2030, αλλά μέχρι τότε, τα υβριδικά θα έχουν τον πρώτο λόγο στις πωλήσεις. Ο Όμιλος Stellantis θα έχει περί τα 30 ήπια υβριδικά προς πώληση, πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.
Όλα τα μη επαναφορτιζόμενα υβριδικά του Ομίλου Stellantis είναι εξοπλισμένα με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη eDCT που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 48 V χωρητικότητας 0,9 kWh.
Αν και δεν είναι τόσο αποδοτικό όσο μια πλήρως υβριδική διάταξη, το ήπια υβριδικό σύστημα, χρησιμοποιεί αναγεννητική πέδηση και υπόσχεται ότι η μισή οδήγηση στην πόλη, μπορεί να πραγματοποιείται ηλεκτρικά. Πέρα από τα οφέλη για το περιβάλλον, τα ήπια υβριδικά, είναι πιο προσιτά από τα PHEV και τα BEV, γεγονός που τα καθιστά πιο αποδεκτά από το αγοραστικό κοινό.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων αυξήθηκαν κατά 41% μέχρι στιγμής σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρσι. Η εταιρεία παράγει τα eDCT στο Metz (Γαλλία) και στο Τορίνο (Ιταλία), με συνδυασμένη παραγωγή άνω των 1,2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως, προμηθεύοντας 11 εργοστάσια κατασκευής οχημάτων.
Ταυτόχρονα, ο Όμιλος Stellantis επενδύει περισσότερα από €50 δισεκατομμύρια στο παγκόσμιο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης Dare Forward 2030. Ο φιλόδοξος στόχος μιας EV γκάμας επιβατικών στην Ευρώπη μέχρι το 2030 παραμένει, με ένα ποσοστό 50% BEV πωλήσεων στην αγορά των ΗΠΑ το ίδιο έτος.
Τα ήπια υβριδικά του ομίλου που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους περιλαμβάνουν τις Alfa Romeo Junior και Tonale, τα νέα Citroën C3, C3 Aircross, C4, C4X, C5 Aircross και C5X. Αλλά και τις DS 3 και DS 4. Το FIAT Panda και το 600. Τα Jeep Avenger, Renegade και Compass. Την καινούργια Lancia Ypsilon, τα Opel Corsa, Astra, Astra SportsTourer, Mokka, Frontera και Grandland. Και βέβαια, τα Peugeot 208, 308, 308 SW, 408, 2008, αλλά και τα νέα 3008 και 5008.
Ο Sébastien Jacquet, αρχιμηχανικός του ομίλου, δήλωσε: «Έχουμε μια πολύ ανταγωνιστική υβριδική λύση και τη διαχέουμε σε μια μεγάλη γκάμα μοντέλων, καθιστώντας την προσβάσιμη σε όλο και περισσότερους πελάτες».