Stellantis: Θα κατασκευάζει ανταλλακτικά και εξαρτήματα μόνη της

Η Stellantis πιστεύει ότι, με την κατασκευή περισσότερων ανταλλακτικών, θα ελαφρύνει το κόστος και θα μειώσει τους χρόνους ανάπτυξης

Ακούστε το άρθρο

Η Stellantis εξετάζει το ενδεχόμενο, να εγκαταλείψει ορισμένους από τους προμηθευτές της, για να παράγει εξαρτήματα εσωτερικά, σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος. Μιλώντας σε πρόσφατη τηλεδιάσκεψη από την Ιταλία, το αφεντικό της Stellantis, Carlos Tavares, είπε ότι «η εταιρεία μπορεί να μειώσει το κόστος παράγοντας τα περισσότερα ανταλλακτικά.

Κάτι τέτοιο, μπορεί επίσης να επιταχύνει την ανάπτυξη των ανταλλακτικών και να βοηθήσει τη μάρκα στην μετάβαση της ηλεκτροκίνησης. Καταλήγεις στο συμπέρασμα, ότι οτιδήποτε έχεις αναθέσει σε εξωτερικούς συνεργάτες, μπορείς να το κάνεις και εσωτερικά».

Η Stellantis, προμηθεύεται ανταλλακτικά από μεγάλους προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένων των Valeo, Continental, Magna International, Forvia και Aptiv. Ο Tavares είπε ότι η εταιρεία, καθώς και οι συνεργάτες της, τροποποιούν τα επίπεδα των επενδύσεων για τις μπαταρίες των EV, για να καλύψουν τη ζήτηση.

Stellantis: Θα κατασκευάζει ανταλλακτικά και εξαρτήματα μόνη της

Αυτή η είδηση, ​​έρχεται λίγο αφότου το κοινό συγκρότημα από τη Stellantis και τον Όμιλο Mercedes-Benz για την κατασκευή μπαταριών σε εγκαταστάσεις στη Γερμανία και την Ιταλία, σταμάτησε τις εργασίες του. Για πιθανή αλλαγή του τύπου κυψελών των μπαταριών EV που θα παράγει. Το εργοστάσιο στο Kaiserslautern της Γερμανίας, υποτίθεται ότι θα ξεκινήσει την παραγωγή κυττάρων έως το 2025, με δυναμικότητα 40 γιγαβατώρες ετησίως.

Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης τηλεδιάσκεψης, ο Tavares πρόσθεσε ότι η παραγωγικότητα και η ποιότητα, έχουν βελτιωθεί στο εργοστάσιο της εταιρείας Melfi στην Ιταλία, το οποίο συναρμολογεί τα μοντέλα Jeep και Fiat. Είπε επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία, είχε «εποικοδομητικές» συζητήσεις με τα ιταλικά συνδικάτα.

Η σειρά εκδόσεων της Stellantis, θα ανανεωθεί τα επόμενα χρόνια, καθώς επιδιώκει την ηλεκτροκίνηση. Ο όμιλος σκοπεύει να έχει στη γκάμα του 75 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030 και θέλει να έχει πουλήσει 5 εκατομμύρια BEV ετησίως, μέχρι εκείνη την ημερομηνία.

Stellantis: Θα κατασκευάζει ανταλλακτικά και εξαρτήματα μόνη της

Ενώ η Stellantis είναι αφοσιωμένη στα BEV, θα συνεχίσει να προσφέρει στους πελάτες και άλλα συστήματα κίνησης. Τον Μάιο, η οικονομική διευθύντρια της Stellantis, Natalie Knight, δήλωσε ότι το νέο Wagoneer S θα μπορούσε να πωληθεί τόσο σε υβριδικές εκδόσεις, όσο και σε συμβατικές εκδόσεις με καύσιμο.

Εάν φυσικά θα υπάρχει ζήτηση για αυτό. Η αυτοκινητοβιομηχανία, έχει αυτή την ευελιξία, επειδή οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται από τα BEV της, μπορούν επίσης να υποστηρίξουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πηγή: Carscoops

 

abb_img