Τα πρώτα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της αμιγώς ηλεκτρικής Cayenne, έφυγαν από το εργοστάσιο της Porsche. Ωστόσο, η Porsche επιβεβαίωσε επίσης, ότι η ηλεκτρική έκδοση δεν θα είναι η μόνη Cayenne που θα προσφερθεί.
Ως BEV, η τέταρτη γενιά της Cayenne βασίζεται σε μια «ολοκληρωτική περαιτέρω ανάπτυξη» του Premium Platform Electric (PPE) με αρχιτεκτονική 800 volt. Η Porsche θα χρησιμοποιήσει το PPE για πρώτη φορά στο νέο Macan, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μόνο σε πλήρως ηλεκτρική μορφή στην Ευρώπη.
Η Porsche αναφέρει μόνο τους τομείς όπου θα αναπτυχθεί περαιτέρω το ΜΑΠ. «Η ευελιξία της αρχιτεκτονικής των ΜΑΠ, μάς επιτρέπει να ενσωματώσουμε την πιο πρόσφατη τεχνολογία στους τομείς των συστημάτων υψηλής τάσης, του συστήματος μετάδοσης κίνησης και του πλαισίου.
Θα χρησιμοποιήσουμε τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης για να φέρουμε την Cayenne σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, με διάφορους τρόπους, για παράδειγμα, στις επιδόσεις οδήγησης», λέει ο Michael Steiner, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Έρευνας και Ανάπτυξης της Porsche AG. Εκτός από τα «γνωστά χαρακτηριστικά οδήγησης της Porsche, οι στόχοι ανάπτυξης, περιλαμβάνουν υψηλή χωρητικότητα και σταθερή φόρτιση, υψηλή απόδοση και υψηλό επίπεδο άνεσης και καθημερινής χρηστικότητας».
Τα πρώτα πρωτότυπα κατασκευάστηκαν μετά από μια «εκτεταμένη φάση ψηφιακής ανάπτυξης και δοκιμών» και έχουν ήδη ολοκληρώσει τα πρώτα τους χιλιόμετρα δοκιμής στην πίστα δοκιμών, στο κέντρο ανάπτυξης στο Weissach της Γερμανίας.
Στο μεταξύ, τα οχήματα κινούνται και σε επαρχιακούς δρόμους γύρω από την πόλη, όπως δείχνουν οι φωτογραφίες. «Οι δοκιμές στον πραγματικό κόσμο έχουν ξεκινήσει και αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά ορόσημα της διαδικασίας ανάπτυξης», λέει ο Michael Schätzle, Αντιπρόεδρος της γραμμής προϊόντων Cayenne.
Ωστόσο, η Porsche επιβεβαιώνει και αυτό που είχε διαρρεύσει λίγο νωρίτερα. Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει μια «τριάδα κινητήρων για το Cayenne την επόμενη δεκαετία», που σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμο ως BEV, υβριδικό και με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η τρέχουσα γενιά της Cayenne, η οποία έλαβε μια από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις στην ιστορία της Porsche πέρυσι, «θα αναπτυχθεί περαιτέρω με σημαντικές τεχνολογικές επενδύσεις στο μέλλον», λέει η αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τα συστήματα κίνησης, ειδικά τον V8 που κατασκευάστηκε στην Porsche στο Zuffenhausen.
Η εταιρεία λέει ότι «θα διασφαλίσει ότι ο κινητήρας twin-turbo είναι έτοιμος να συμμορφωθεί με τις μελλοντικές νομοθετικές απαιτήσεις». Ωστόσο, δεν διευκρινίζει πόσο θα κοστίσει αυτό. Αντίθετα, το αφεντικό της Porsche, Oliver Blume, τονίζει ότι η τέταρτη γενιά της Cayenne, ως μοντέλο που αναπτύχθηκε πρόσφατα, θα υποστηρίξει «σημαντικά» την αύξηση της ηλεκτρικής κινητικότητας στην Porsche.
«Η στρατηγική προϊόντων μας, θα μπορούσε να μας επιτρέψει να παραδώσουμε περισσότερο από το 80 τοις εκατό των νέων αυτοκινήτων μας πλήρως ηλεκτροκίνητα το 2030, ανάλογα με τη ζήτηση των πελατών μας και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στις διάφορες περιοχές του κόσμου», είπε ο Blume.
Πηγή: porsche.com