Ο προμηθευτής αυτοκινήτων ZF, θέλει να κατασκευάσει δύο ακόμη αμιγώς ηλεκτρικούς αξονικούς κινητήρες, για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, στο εργοστάσιό της στο Saarbrücken της Γερμανίας. Η παραγωγή της σειράς αυτής, πρόκειται να ξεκινήσει τον επόμενο χρόνο.
Η ZF ανακοίνωσε το 2022, σκόπευε να μετατρέψει το εργοστάσιο μετάδοσης της στο Saarbrücken, στην κύρια τοποθεσία για αποκλειστικά ηλεκτρικούς κινητήρες και θα επένδυε ένα τριψήφιο ποσό εκατομμυρίων για το σκοπό αυτό. Όπως είχε προγραμματιστεί, η παραγωγή της πρώτης ηλεκτρικής κίνησης με αξονικό κινητήρα, ξεκίνησε φέτος. Οι πελάτες είναι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τώρα, ότι σκοπεύει να παράγει δύο επιπλέον κινητήρες αξόνων, για ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήδη από το 2025. «Με την προσθήκη δύο ακόμη προϊόντων ηλεκτρικής κινητικότητας, έχουμε φτάσει σε ένα ορόσημο στη μεταμόρφωση της τοποθεσίας στο Saarbrücken. Τώρα, πρέπει να εφαρμόζουμε με συνέπεια τα μέτρα που έχουμε αποφασίσει, για να παραμείνουμε διεθνώς ανταγωνιστικοί μακροπρόθεσμα», τονίζει ο διευθυντής Andreas Hubbuch.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η επένδυση σε αυτή τη νέα υπερσύγχρονη και ευέλικτη γραμμή παραγωγής, θα εξασφαλίσει 300 θέσεις εργασίας στην παραγωγή στο Saarbrücken. «Τα μέτρα που έχουν πλέον αποφασιστεί, μας δίνουν την ευελιξία που χρειαζόμαστε για την κατασκευή τέτοιων προϊόντων στη Γερμανία», λέει ο Markus Schwabe, Επικεφαλής Επιχειρήσεων στο τμήμα Electrified Drive Technologies.
«Πραγματοποιούμε υποδειγματικές επενδύσεις, για να μετατρέψουμε τον Όμιλο και τις γερμανικές εγκαταστάσεις του σε πορεία προς την μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα. Ωστόσο, η ανάγκη για δομικές προσαρμογές στον χώρο παραμένει. Με άλλα λόγια, το εργοστάσιο στο Saarbrücken, μια από τις μεγαλύτερες τοποθεσίες της ZF με περίπου 10.000 εργαζόμενους, επηρεάζεται επίσης από τις μαζικές περικοπές θέσεων εργασίας που ανακοίνωσε η ZF τον Ιούλιο .
Συγκεκριμένα, η εταιρεία είπε ότι έχουν συμφωνηθεί διάφορα μέτρα για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας στο Saarbrücken. «Αυτά περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, μέτρα ευελιξίας για τη βελτιστοποίηση των χρόνων χρήσης μηχανών και προγράμματα μερικής συνταξιοδότησης, για τη σταδιακή προσαρμογή της απασχόλησης στην προβλέψιμη δημιουργία χαμηλότερης αξίας στην ηλεκτρική κινητικότητα, με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο», αναφέρει το τρέχον δελτίο τύπου.
Στο Saarbrücken, η ZF κατασκευάζει επί του παρόντος το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων σε όλες τις εκδόσεις για χρήση σε συμβατικά μηχανοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα, ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά οχήματα.
Πηγή: zf.com