Η BYD αναβαθμίζει το sedan Han με αρχιτεκτονική 800 volt

Σύμφωνα με αναφορές των κινεζικών μέσων ενημέρωσης, η BYD παρουσίασε για το έτος  2025, την ανανεωμένη ναυαρχίδας της Han με 800 Volt

Ακούστε το άρθρο

Η BYD παρουσίασε το νέο ηλεκτρικού σαλούν Han στην Κίνα. Το μοντέλο, το οποίο είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη, μεταβαίνει σε τεχνολογία 800 volt και παρόλα αυτά, είναι φθηνότερο από τον προκάτοχό του στις περισσότερες εκδόσεις.

Σύμφωνα με αναφορές των κινεζικών μέσων ενημέρωσης, η BYD παρουσίασε για το έτος  2025, την ανανεωμένη ναυαρχίδας της Han σε μια ειδική εκδήλωση. Το ηλεκτρικό σαλούν κυκλοφορεί στην αγορά από τον Ιούλιο του 2020 και έχει ήδη λάβει αρκετές σημαντικές αναβαθμίσεις, τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Σύμφωνα με το CNEVPost, η BYD μεταβαίνει τώρα σε αρχιτεκτονική συστήματος 800 volt – με εξαίρεση τη βασική έκδοση, η οποία παραμένει στα 400 volt. Κατ’ αρχήν, η BYD προσφέρει επίσης τη νέα χρονιά το μοντέλο ως BEV και PHEV. Στο μέλλον, ωστόσο, το plug-in υβριδικό, θα χρησιμοποιεί το πιο πρόσφατο σύστημα PHEV DM 5.0 της BYD, το οποίο θα επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία 125 χιλιομέτρων σύμφωνα με το CLTC.

Επομένως, το Han έρχεται με τεχνικές αναβαθμίσεις, αλλά η BYD προσαρμόζει επίσης την τιμή: ενώ η βασική έκδοση BEV είναι ακόμα διαθέσιμη για 179.800 γιουάν (που ισοδυναμεί με περίπου 22.900 ευρώ), όλες οι άλλες παραλλαγές θα είναι φθηνότερες. Στο μέλλον, οι τιμές για τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα θα κυμαίνονται από 165.800 έως 225.800 γιουάν (περίπου 21.100 έως 28.700 ευρώ), ενώ οι ηλεκτρικές εκδόσεις με μπαταρία, θα κοστίζουν από 179.800 έως 235.800 yuan (γύρω στα 22.900 ευρώ).

Η BYD αναβαθμίζει το sedan Han με αρχιτεκτονική 800 volt

Όσον αφορά τις τεχνικές λεπτομέρειες, οι πληροφορίες για το νέο Han γίνονται όλο και πιο αραιές. Λέγεται ότι υπάρχουν «διάφορες επιλογές μπαταρίας» που επιτρέπουν αποστάσεις αυτονομίας μεταξύ 506 και 701 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο δοκιμών. Οι μπαταρίες λέγεται ότι είναι η τελευταία γενιά των μπαταριών Blade της BYD, οι οποίες είναι μπαταρίες LFP, που μπορούν να φορτιστούν στο 80 τοις εκατό σε 30 λεπτά. Η ισχύς μετάδοσης κίνησης δεν καθορίζεται. Το σπριντ από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα θα διαρκεί 7,9 δευτερόλεπτα.

Με το πίσω μέρος του μυαλού σας: το τρέχον Han διαθέτει μπαταρία LFP με 85,4 kWh και αποδίδει έως και 517 PS σαν τετρακίνητο. Αυτή η έκδοση, φτάνει τα 100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ισχύς συνεχούς ρεύματος είναι 120 kW, που στα χαρτιά σημαίνει ότι το επίπεδο φόρτισης μπορεί να φτάσει από το 30 στο 80 τοις εκατό σε 30 λεπτά.

Δεν υπάρχουν αλλαγές στις διαστάσεις: Το Han συνεχίζει να έχει μήκος 4.995 χλστ, πλάτος 1.910 χλστ και ύψος 1.495 χλστ, με μεταξόνιο 2.920 χλστ. Οι εξωτερικές τροποποιήσεις είναι μέτριες. Σύμφωνα με το Car News China, υπάρχει μια νέα επιλογή χρώματος (Fashion Grey) και οι εκδόσεις έχουν παρόμοια μπροστινή σχεδίαση, με απλοποιημένη μάσκα ψυγείου σε όλα τα κινητήρια σύνολα. Πιο αξιοσημείωτο είναι, ότι υπάρχει για πρώτη φορά η επιλογή LiDAR για το μοντέλο.

Παρεμπιπτόντως, η τελευταία αναβάθμιση του κορυφαίου μοντέλου της BYD πραγματοποιήθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου, με την παρουσίαση της Han Glory Edition στην τιμή εκκίνησης των 169.800 γιουάν (για το PHEV). Αυτό ήταν 20.000 γιουάν λιγότερο από πριν. Συνολικά, η BYD, λέγεται ότι έχει πουλήσει περίπου 800.000 μονάδες από την κυκλοφορία του Han.

Πηγές: cnevpost.com ,  carnewschina.com

abb_img