Η Ford αφού ακύρωσε ένα επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό SUV τριών σειρών καθισμάτων και δεσμεύτηκε να φέρει στην αγορά περισσότερα υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε το μεσαίου μεγέθους pickup Ranger PHEV στη Γερμανία σήμερα.
Μεγαλύτερο από το υβριδικό συμπαγές pickup Maverick αμερικανικών προδιαγραφών, το Ranger, τροφοδοτείται από έναν βενζινοκινητήρα 2,3 λίτρων που στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αρθρωτού αυτόματου κιβωτίου 10 ταχυτήτων και μιας ξεχωριστής επιλογής δύο ταχυτήτων. Προσφέρεται επίσης ένα πίσω διαφορικό που κλειδώνει για τα «δύσκολα» εκτός δρόμου.
Αυτό το αυτοκίνητο των 10 ταχυτήτων, φιλοξενεί έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 102 PS που μπορεί να λειτουργήσει είτε μόνος του, είτε μαζί με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για να παρέχει συνολική ισχύ συστήματος 283 PS και 690 Nm ροπής, περισσότερη από την στάνταρ των 583 Nm του Ranger Raptor.
Και επειδή το e-motor βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων, οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν την τετρακίνηση, ακόμα και όταν το «θηρίο» των 2,3 λίτρων κάτω από το καπό, είναι απενεργοποιημένο. Υπάρχει επίσης και αναγεννητικό φρενάρισμα.
Η ισχύς για τον ηλεκτροκινητήρα προέρχεται από μια μπαταρία 11,8 kWh (χρησιμοποιήσιμη), που βρίσκεται ανάμεσα σε ειδικά σχεδιασμένες ράγες πλαισίου. Η μπαταρία προσφέρει αυτονομία WLTP πάνω από 45 χλμ και η φόρτισή της από άδεια σε πλήρη διαρκεί λιγότερο από τέσσερις ώρες, σύμφωνα με τη Ford, αν και η αυτοκινητοβιομηχανία, δεν ανέφερε πόσο ισχυρός είναι ο ενσωματωμένος φορτιστής.
Διατίθενται τέσσερις λειτουργίες οδήγησης, που σχετίζονται με το EV, συμπεριλαμβανομένων των Auto EV, EV Now, EV Later και EV Charge. Παρόμοια με το υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό F-150, το Ranger PHEV, διατίθεται στάνταρ με ηλεκτρική πρίζα 2,3 kW στην καρότσα, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ηλεκτρικά εργαλεία ή συσκευές, αλλά η Ford προσφέρει επίσης ένα αναβαθμισμένο πακέτο με δύο πρίζες 15 amp στο πίσω μέρος, παρέχοντας συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 6,9 kW–3,45 kW για κάθε έξοδο.
Με αναβαθμισμένη ανάρτηση σε σύγκριση με το συμβατικά τροφοδοτούμενο αδερφάκι του, το plug-in Ranger μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως 1.000 κιλά και μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3.500 κιλά. Το μικρότερο Maverick, μπορεί να ρυμουλκήσει μόνο έως και 1.815 κιλά, ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο είναι 680 κιλά, επομένως το Ranger PHEV έχει πολύ πιο νόημα αν ψάχνετε για ένα πιο ικανό μηχάνημα, που μπορεί επίσης να λειτουργεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Το νέο Ford Ranger PHEV, θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από την άνοιξη του 2025 σε επίπεδα εξοπλισμού Wildtrak και XLT. Μια αποκλειστική έκδοση PHEV Stormtrak είναι επίσης στα σκαριά, με στάνταρ όλα τα είδη «καλούδια», όπως ζάντες 18 ιντσών, αεραγωγούς φτερών, προβολείς LED matrix, σύστημα κάμερας 360 μοιρών και ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία. Το plug-in Ranger με προορισμό την Ευρώπη, θα κατασκευαστεί στο Silverton της Νότιας Αφρικής.
Πηγή: insideevs.com