Η Porsche έχει πλέον κάνει τρία ρεκόρ σε τρεις ηπείρους με την Taycan Turbo GT. Μετά τα ρεκόρ στο Nürburgring-Nordschleife και στη Laguna Seca, η Taycan Turbo GT με το πακέτο Weissach σημείωσε τώρα ρεκόρ και στην πίστα της Σαγκάης μήκους 5,4 χιλιομέτρων.
Ο οδηγός δοκιμών και ανάπτυξης της Porsche, Lars Kern, σημείωσε χρόνο ρεκόρ 2:11.28 λεπτών. Αυτό κάνει το ηλεκτρικό σεντάν, το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην πίστα της Formula 1. Είναι επίσης το πρώτο ρεκόρ γύρου, που αναγνωρίζεται επίσημα από τη διεθνή πίστα της Σαγκάης.
Το γεγονός ότι η Porsche επέλεξε αυτό το κομμάτι από όλα τα μέρη, για την απόπειρα ρεκόρ (και ότι οι Κινέζοι αναγνωρίζουν τον χρόνο γύρου ως το πρώτο ρεκόρ), έχει επίσης να κάνει με τη στενή σχέση μεταξύ των δύο εταίρων: η Porsche λειτουργεί ένα από τα κέντρα Porsche Experience, στις εγκαταστάσεις του International Circuit της Σαγκάης για αρκετά χρόνια.
Η Turbo GT είναι η κορυφαία έκδοση της Taycan, που παρουσιάστηκε την άνοιξη. Αν και το μοντέλο είναι «νόμιμο» για το δρόμο, αναπτύχθηκε με έμφαση στην απόδοση για πίστα. Με δύο ηλεκτροκινητήρες, οι 1.108 PS είναι διαθέσιμοι σε λειτουργία overboost, με ροπή έως και 1.340 Nm. Αυτό επιτρέπει στην Turbo GT, να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα. Για την πίστα, η τελική ταχύτητα έχει επίσης αυξηθεί αισθητά από τα 260 στα 305 χλμ/ώρα.
«Κάθε πίστα έχει τις δικές της μοναδικές προκλήσεις. Για να δείξουμε πόσο ολοκληρωμένο είναι το συνολικό πακέτο Taycan Turbo GT με Weissach, ξεκινήσαμε να σπάσουμε ρεκόρ σε τρεις πολύ διαφορετικές διαδρομές σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Kevin Giek, Επικεφαλής της σειράς των μοντέλων Taycan της Porsche. «Όλα τα καλά πράγματα έρχονται σε τρία. Με κορυφαίους χρόνους στην περιοχή Eifel της Γερμανίας, στην Καλιφόρνια και στην Κίνα, το Taycan σημείωσε επιτυχία διεθνώς».
Ωστόσο, οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές ,για τον χρόνο ρεκόρ στη Σαγκάη. «Ο ιδιότροπος καιρός, δεν μας έκανε τη ζωή εύκολη σήμερα. Έβρεχε ελαφρά ξανά και ξανά, οπότε η πίστα ήταν ακόμα ελαφρώς υγρή μέχρι το τέλος. Είμαι ακόμη πιο εντυπωσιασμένος από την ισορροπία και τις επιδόσεις της Taycan τώρα», δήλωσε ο οδηγός Lars Kern.
Για λόγους ασφαλείας, το αυτοκίνητο που έσπασε ρεκόρ, είναι εξοπλισμένο με ένα πλήρες σύστημα ασφαλείας, που περιλαμβάνει κλωβό και αγωνιστικό κάθισμα. Τα στοιχεία μετατροπής για την πίστα, αυξάνουν το συνολικό βάρος και δεν μπορούν να αντισταθμιστούν πλήρως, με την αφαίρεση τμημάτων του εσωτερικού. Προαιρετικά ελαστικά Pirelli Trofeo RS τοποθετήθηκαν επίσης για το ρεκόρ γύρου.
Πηγή: porsche.com