Η Kia, μέσω του τμήματος μάρκετινγκ της στη Σκανδιναβία, έκανε μια τολμηρή και χιουμοριστική κίνηση, στοχεύοντας απευθείας τον Έλον Μασκ, τον CEO της Tesla. Στη Νορβηγία, μια από τις πιο σημαντικές αγορές για ηλεκτρικά οχήματα, η Kia αποφάσισε να τρολλάρει τον Μασκ, με μια σειρά από διαφημίσεις, που αναφέρονταν στην πρόσφατη συμπεριφορά του.
Δείτε ακόμη: Αυτό είναι το νέο Kia EV4 με 204 PS και αυτονομία 630 χλμ – Δείτε πόσο θα κάνει
Μια από αυτές τις διαφημίσεις, που δημοσιεύτηκε στο Instagram, έδειχνε το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Kia, το EV3, με ένα αυτοκόλλητο στον πίσω προφυλακτήρα που έγραφε: I bought this after Elon went crazy. Αυτό το αστείο αναφερόταν σε μια τάση που είχε ξεκινήσει μετά τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, όπου κάποιοι ιδιοκτήτες Tesla, είχαν τοποθετήσει παρόμοια αυτοκόλλητα στα αυτοκίνητά τους, ως έκφραση διαμαρτυρίας κατά του Μασκ. Η ανάρτηση έγινε viral, αλλά διαγράφηκε γρήγορα, πιθανότατα λόγω των αντιδράσεων που προκάλεσε.
Η αντίδραση των οπαδών της Tesla και του ίδιου του Μασκ δεν άργησε να έρθει. Πολλοί χαρακτήρισαν την κίνηση της Kia ως αντιεπαγγελματική και απελπισμένη, ενώ ο Μασκ αμφισβήτησε ακόμη και την αυθεντικότητα της ανάρτησης. Ωστόσο, το ευρύτερο κοινό στο διαδίκτυο, βρήκε την κίνηση της Kia εξαιρετικά διασκεδαστική.
Η Kia δεν σταμάτησε εκεί. Στη Φινλανδία, η εταιρεία δημοσίευσε μια πρωτοσέλιδη διαφήμιση στην εφημερίδα Helsingin Sanomat, χρησιμοποιώντας μια έξυπνη λεκτική παράλληλη για να κάνει ένα παρόμοιο αστείο. Η διαφήμιση αναφερόταν σε μια φινλανδική φράση που σημαίνει «Ω, τι μέρες που ζούμε», αλλά αντικατέστησε τη λέξη «ζωή»με το όνομα «Elon», δημιουργώντας έτσι μια έμμεση αναφορά, στις πολιτικές απόψεις και τη συμπεριφορά του Μασκ. Η διαφήμιση προέτρεπε επίσης τους Φινλανδούς, να επισκεφτούν την έκθεση αυτοκινήτου στο Ελσίνκι, για να δουν το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, το EV4.
Αυτές οι κινήσεις της Kia, υπογραμμίζουν μια ευρύτερη τάση στον κλάδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η Tesla, που κάποτε κυριαρχούσε αναμφισβήτητα στον τομέα, αντιμετωπίζει τώρα αυξημένο ανταγωνισμό και κριτική, ιδιαίτερα λόγω της συνεχώς αμφιλεγόμενης συμπεριφοράς του Έλον Μασκ. Η επιρροή του Μασκ στην Tesla, είναι ταυτόχρονα το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και η μεγαλύτερη αδυναμία της εταιρείας. Ενώ πολλοί οπαδοί παραμένουν πιστοί, άλλοι καταναλωτές φαίνεται να ανοίγουν τις πόρτες τους σε άλλες μάρκες, όπως η Kia, που εκμεταλλεύονται αυτή την ευκαιρία για να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Δείτε ακόμη: Αυτό είναι το νέο Kia EV2 – Δείτε πόσο θα κάνει
Συνολικά, η Kia έδειξε με αυτές τις διαφημίσεις, ότι δεν φοβάται να παίξει με το χιούμορ και να απευθυνθεί απευθείας στους καταναλωτές, που ενδεχομένως να έχουν απογοητευτεί από την Tesla και τον Μασκ. Και ενώ οι αντιδράσεις μπορεί να είναι ανάμεικτες, ένα πράγμα είναι σίγουρο: η Kia κατάφερε να τραβήξει την προσοχή όλων.
Πηγή: insideevs.com