Μοιράσου το!

Ο κινεζικός ανταγωνισμός πιέζει τη Honda να πάει πιο γρήγορα στην ηλεκτροκίνηση

Η Honda αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στην Κίνα, την μεγαλύτερη και πιο ανταγωνιστική αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως

Ακούστε το άρθρο

Η Honda αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στην Κίνα, την μεγαλύτερη και πιο ανταγωνιστική αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως, λόγω της άνοδου των τοπικών μαρκών, όπως η BYD.

Η Honda επικεντρώνεται στα EV

Η ιαπωνική εταιρεία αναγκάστηκε να μειώσει την παραγωγή της, κλείνοντας μια γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο κινητήρων Dongfeng Honda και τερματίζοντας τη λειτουργία ενός εργοστασίου κοινοπραξίας με την GAC τον Ιανουάριο. Αυτές οι κινήσεις αντανακλούν την πίεση που δέχεται η Honda, από τον αυξημένο ανταγωνισμό και τη μετατόπιση της αγοράς προς τα ηλεκτρικά οχήματα.

Η Honda επικεντρώνεται στα EV

Το 2024, οι πωλήσεις της Honda στην Κίνα μειώθηκαν κατά 30,9%, φτάνοντας τις 852.269 μονάδες, το χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων εννέα ετών. Η πτώση οφείλεται εν μέρει στην ανάπτυξη των τοπικών μαρκών, όπως η BYD, που πούλησε 3,83 εκατομμύρια ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα το 2024, καθιστώντας την ηγετική δύναμη στην αγορά. Η BYD έχει αυξήσει δραματικά τις πωλήσεις της τα τελευταία χρόνια, μειώνοντας το μερίδιο αγοράς των παλαιότερων μαρκών, όπως η Honda.

Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το ηλεκτρικό Honda S7 με τους 475 PS

Η Honda επικεντρώνεται στα EV

Σε απάντηση, η Honda στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, με το νέο πλήρως ηλεκτρικό SUV S7 να αποτελεί ένα από τα κύρια μοντέλα της στην Κίνα. Το S7 ανταγωνίζεται άμεσα το Tesla Model Y και άλλα δημοφιλή ηλεκτρικά SUV, προσφέροντας αυτονομία έως και 650 χλμ και τιμές που ξεκινούν από περίπου 33.100 ευρώ. Επιπλέον, η Honda ετοιμάζει και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως το P7 crossover και ένα σεντάν που βασίζεται στο GT Concept.

Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό SUV S7 της Honda

Η Honda επικεντρώνεται στα EV

Ωστόσο, η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση συνοδεύεται από δραστικές περικοπές στην παραγωγική ικανότητα. Η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει την παραγωγή της στην Κίνα από 1,49 εκατομμύρια οχήματα στις αρχές του 2024 σε μόλις 960.000 μονάδες, κλείνοντας εργοστάσια και προσφέροντας προγράμματα πρόωρης συνταξιοδότησης στους εργαζόμενους. Αυτές οι αλλαγές, υπογραμμίζουν την ανάγκη της εταιρείας να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες της αγοράς, όπου τα ηλεκτρικά οχήματα, αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία.

Πηγή: carscoops.com