Το ηλεκτρικό crossover Honda S7 έκανε την εμφάνισή του στις αντιπροσωπείες σε όλη την Κίνα, λίγο πριν από την προγραμματισμένη έναρξη των πωλήσεων στις 6 Μαρτίου. Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με σύστημα τετρακίνησης ισχύος 475 PS, μια εντυπωσιακή οθόνη 24 ιντσών και το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης Sensing 360+. Με αυτήν την κυκλοφορία, η Honda επιδιώκει να ενισχύσει τη θέση της στην έντονα ανταγωνιστική κινεζική αγορά. Το Honda S7 είναι ένα ηλεκτρικό SUV, που αναπτύχθηκε από την Dongfeng Honda. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Κίνα το περασμένο έτος ως μέρος της νέας σειράς Ye. Αρχικά, το όνομά του ήταν Ye S7, όμως πρόσφατα η εταιρεία αποστασιοποιήθηκε από την ονομασία αυτή, καθιστώντας το τελικό όνομά του απλά S7.
Δείτε ακόμα: Θα καταφέρει η Honda να φτιάξει το ηλεκτρικό Type R;
Οι πρώτες παρτίδες του οχήματος έφτασαν στις εκθέσεις της Dongfeng Honda, κυρίως σε μπλε χρώμα. Ο σχεδιασμός του ξεχωρίζει με μεγάλους προβολείς σε σχήμα «μπούμερανγκ», μια λεπτή λωρίδα LED στο μπροστινό μέρος και μια ευμεγέθη εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα. Διαθέτει επίσης το νέο λογότυπο της Honda, εμπρόσθια κάμερα και αισθητήρες στάθμευσης. Στο προφίλ του, το S7 αντικαθιστά τους παραδοσιακούς πλαϊνούς καθρέφτες με κάμερες, διαθέτει μεγάλες ζάντες πέντε ακτίνων και μαύρη επένδυση περιμετρικά του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος, μια μεγάλη αεροτομή οροφής, ένας ιδιαίτερος προφυλακτήρας και κατακόρυφα τοποθετημένα πίσω φώτα με ενιαία λωρίδα LED, ενισχύουν τη μοντέρνα εμφάνισή του. Η πίσω πόρτα φέρει το λογότυπο της Honda και τα διακριτικά “Dongfeng Honda” (东风本田) και «S7», επιβεβαιώνοντας την πλήρη εγκατάλειψη της επωνυμίας Ye.
Δείτε ακόμα: Η σειρά «0» της Honda αποκαλύφθηκε και σηματοδοτεί το μέλλον της εταιρείας
Στο εσωτερικό, το S7 ακολουθεί έναν ασπρόμαυρο χρωματικό συνδυασμό, με την κεντρική κονσόλα να δεσπόζει χάρη στην κάθετα τοποθετημένη οθόνη 24 ιντσών. Επιπλέον, διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 9,9 ιντσών και head-up display επαυξημένης πραγματικότητας 21,9 ιντσών. Οι οθόνες στις πόρτες εμφανίζουν εικόνες από τις πλαϊνές κάμερες, ενώ ο εσωτερικός καθρέφτης μπορεί να λειτουργήσει και ως κάμερα. Στην κεντρική κονσόλα, περιλαμβάνονται βάση για ασύρματη φόρτιση, διακόπτης αλλαγής ταχυτήτων και αποθηκευτικός χώρος. Το τριάκτινο τιμόνι, με το ιδιαίτερο δίχρωμο σχέδιό του, συμπληρώνει την high-tech αίσθηση της καμπίνας. Το μοντέλο διαθέτει το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης Honda Sensing 360+ και ενδέχεται να αποκτήσει το σύστημα Qiankun ADAS της Huawei στο μέλλον.
Δείτε ακόμα: Το Honda Prelude επιστρέφει ως υβριδικό κουπέ το 2025
Το Honda S7 βασίζεται στην πλατφόρμα W και έχει διαστάσεις 4.750 x 1.930 x 1.625 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος), με μεταξόνιο 2.930 χλστ. Η έκδοση 4WD εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν εμπρός με ισχύ 204 PS και έναν πίσω με 271 PS, δίνοντας συνολική απόδοση 475 PS. Η βασική έκδοση είναι πισωκίνητη (RWD) και αποδίδει 272 PS. Η μπαταρία χωρητικότητας 89,8 kWh της CATL παρέχει αυτονομία έως 620 χλμ (σύμφωνα με το πρότυπο CLTC) για την τετρακίνητη έκδοση. Το βάρος του S7 4WD, φτάνει τα 2.305 κιλά, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Το ηλεκτρικό SUV Prologue της Honda «κατακλύζει» τις ΗΠΑ
Το ηλεκτρικό SUV της Dongfeng Honda θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Κίνα στις 6 Μαρτίου, με την τιμή του να μην έχει ακόμα ανακοινωθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να κοστίζει πάνω από 200.000 γιουάν (περίπου 27.600 δολάρια), ή αλλιώς 26.248 ευρώ.