Η Xiaomi ετοιμάζεται να παρουσιάσει το δεύτερο ηλεκτρικό της μοντέλο, το πολυαναμενόμενο SUV YU7, την Πέμπτη 22 Μαΐου στις 7 μ.μ. (ώρα Κίνας). Περισσότερο από έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία του εντυπωσιακού SU7 sedan, η εταιρεία επιστρέφει με ένα όχημα, που θα κρίνει πολλά για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας της.
Οι φήμες θέλουν τον CEO της Xiaomi, Lei Jun, να μετανιώνει που το πρώτο της μοντέλο ήταν sedan, καθώς στην Κίνα η αναλογία πωλήσεων SUV προς sedan είναι 3:1. Παρ’ όλα αυτά, το SU7 εξαντλήθηκε μέσα σε 24 ώρες από την κυκλοφορία του, τον Μάρτιο του 2024, αποδεικνύοντας την απήχηση του brand.
Δείτε ακόμα: Σάλος πάλι με το Xiaomi SU7: Παραμορφώνονται οι προφυλακτήρες

Το νέο YU7, στοχεύει διαφορετικό κοινό, όπως τις νεαρές οικογένειες και η πίεση για την επιτυχία του είναι τεράστια. Η επίσημη παρουσίασή του, είχε αρχικά προγραμματιστεί για την Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης τον Απρίλιο, όμως αναβλήθηκε σιωπηρά, μετά από ένα θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, που σχετίστηκε με το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης της εταιρείας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της ρυθμιστικής αρχής, το YU7 διαθέτει:
Διαστάσεις: 4.999 mm μήκος, 1.996 mm πλάτος, 1.600 mm ύψος, με μεταξόνιο 3.000 mm
Εκδόσεις:
Τετρακίνητη (AWD) με 691 PS, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ,/ώρα να αναμένεται να είναι εκρηκτική
Προσθιοκίνητη (FWD) με 319 PS
Μέγιστη ταχύτητα: 253 χλμ./ώρα
Αυτονομία: 670–760 χλμ (κύκλος CLTC)
Η σχεδίαση θυμίζει Ferrari Purosangue, με μακρύ καπό, Lidar, ζάντες 5 ακτίνων και βάρος 2.405 κιλά.
Εσωτερικό – Απόλυτη τεχνολογική υπέρβαση
Το cockpit εντυπωσιάζει με:
Τεράστια κεντρική οθόνη
Πανοραμικό HUD (HyperVision)
Letterbox οθόνη από άκρη σε άκρη κάτω από το παρμπρίζ
Καμία οθόνη πίσω από το τιμόνι, σε μια τολμηρή σχεδιαστική επιλογή
Τιμή και παραγωγή
Η CarNewsChina προβλέπει, ότι η τιμή εκκίνησης θα είναι περίπου 36.100 δολάρια, κάτι που επιβεβαιώνει τη στρατηγική Xiaomi για value-for-money premium προϊόντα.
Η παραγωγή του YU7 αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούνιο ή Ιούλιο, με το εργοστάσιο στο Πεκίνο να λειτουργεί ήδη σε δύο βάρδιες και να βρίσκεται σε φάση επέκτασης, για να φτάσει ετήσια δυναμικότητα 300.000 οχημάτων.
Προβλήματα και κριτική
Η Xiaomi παραμένει στο στόχαστρο για:
Χαμηλή ποιότητα σε ορισμένα εξαρτήματα
Υψηλό κόστος ασφάλισης
Αμφιλεγόμενα σχεδιαστικά κόλπα, όπως ο «ψεύτικος» αεραγωγός από carbon στο SU7 Ultra, που δεν έχει καμία λειτουργική αξία
Παρόλα αυτά, ο Lei Jun είναι έτοιμος να ξανατραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας, μετατρέποντας το YU7, σε ακόμη ένα ηλεκτρικό success story.
Πηγή: https://carnewschina.com/


