Ο γαλλικός σχεδιασμός αυτοκινήτων ήταν πάντα πρωτοποριακός. Αλλά επίσης τα γαλλικά αυτοκίνητα ήταν πάντα εξαιρετικά αποδοτικά. Έτσι, η νέα αυτόνομη πλατφόρμα ηλεκτρικού αυτοκινήτου Citroen Skate λαμβάνει μια ποικιλία στυλ αμαξώματος.
Η ηλεκτρική, αυτόνομη πλατφόρμα που μπορεί να συνδυαστεί με διάφορα pod
Η Citroen, σε συνεργασία με δύο μεγάλες γαλλικές εταιρίες λανσάρουν το νέο, πρωτοποριακό σύστημα αστικής μετακίνησης. Το στηρίζουν σε μία ηλεκτρική, αυτόνομη πλατφόρμα «skateboard». Αυτή διαθέτει διάφορα pod, συμπεριλαμβανομένων ενός κινητού γυμναστηρίου, ενός πολυτελούς lounge και ενός δημόσιου-ιδιωτικού λεωφορείου.
Πιθανότατα, σε αρκετά χρόνια από σήμερα, οι άνθρωποι θα αλλάζουν μορφή στα αυτοκίνητά τους και καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες. .
Ride-hailing και ride-sharing: Οι νέες τάσεις της αστικής μετακίνησης στις ΗΠΑ
Ο διευθύνων σύμβουλος της Citroen, Vincent Cobee, δήλωσε κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής εκδήλωσης ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον πέντε έως επτά χρόνια για να εμπορευματοποιηθεί ένα τέτοιο εγχείρημα.
Το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της πλατφόρμας Skate, είναι ότι προσφέρει πλήρη αυτονομία επιπέδου 5, καθιστώντας την ιδανική πλατφόρμα για μεταφορά ως υπηρεσία. Λειτουργεί χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, για 24 ώρες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Citroën τόνισε πρόσφατα τη σημασία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την αστική μετακίνηση. «Πιστεύουμε ότι η νέα αντίληψη μπορεί να επαναπροσδιορίσει το πλαίσιο της αστικής κινητικότητας ως κοινόχρηστο, ηλεκτρικό και αυτόνομο. Με τη λύση που παρουσιάζουμε, σε συνεργασία με την Accor και την JCDecaux, επινοούμε μια αυτόνομη κινητικότητα που αφορά σε όλους».
Το Skate έχει μέγιστη ταχύτητα έως και 25 χλμ./ώρα και είναι εξοπλισμένο με υδραυλική ανάρτηση Advanced Comfort της Citroen για βέλτιστη ποιότητα οδήγησης.
Η Citroen λέει ότι οι λοβοί μπορούν να αλλάξουν σε μόλις 10 δευτερόλεπτα. Με το διαχωρισμό των λοβών από την πλατφόρμα, η Citroen ισχυρίζεται, επίσης, ότι μπορεί να «μεγιστοποιήσει τη χρήση αυτόνομης τεχνολογίας, ενώ παράλληλα επεκτείνει τις προσφορές υπηρεσιών».
Θα είναι ιδανικό για να προσφέρει τις πιο γρήγορες διαδρομές στην πόλη και θα βγαίνει εξοπλισμένο με φορτιστές USB και διαδραστικές οθόνες για να «βελτιώσει την εμπειρία της κινητικότητας».
Η ιδέα Skate μπορεί να βελτιώσει την αστική κυκλοφορία κατά 35%
Η Citroen λέει ότι η ιδέα Skate μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση της κυκλοφορίας στους δρόμους κατά 35%. Το αν θα γίνει αυτή η ιδέα μια λειτουργική πλατφόρμα για τον πραγματικό κόσμο παραμένει άγνωστο.
Η λύση από το μέλλον για «υπερυψωμένες» δημόσιες μεταφορές που φέρνει η Κλιματική Αλλαγή
Τα οχήματα θα κυκλοφορούν σε ειδικές λωρίδες, διασφαλίζουν την ασφάλεια και περιορίζουν το κόστος, με τελική ταχύτητα 25 χλμ./ ώρα.
Το παιχνίδι αλλάζει, αυξάνει την κινητικότητα και η αυτόνομη κινητικότητα διευρύνει το φάσμα των δυνατοτήτων.