Το Honda SENSING 360 «έχει μάτια παντού»

Η Honda αποκάλυψε το νέο σύστημα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού «SENSING 360» που καταργεί τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα.

Ακούστε το άρθρο

Η Honda αποκάλυψε το νέο σύστημα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού «SENSING 360». Αυτό καταργεί τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα. Επιπλέον, συνεισφέρει στην αποφυγή συγκρούσεων και στη μείωση του φόρτου εργασίας του οδηγού στο τιμόνι.

Πιο συγκεκριμένα, το Honda SENSING 360 είναι πιο εξελιγμένο από το προηγούμενο σύστημα. Διαθέτει εκτεταμένη εμβέλεια ανίχνευσης όχι μόνο μπροστά και πίσω, αλλά σε όλες τις κατευθύνεις γύρω από το όχημα.

Η χρήση του «Honda SENSING 360» θα ξεκινήσει επίσημα το 2022 με την εμπορική κυκλοφορία του προϊόντος στην κινεζική αγορά.

Η Honda σκοπεύει να επεκτείνει την εφαρμογή του σε όλα τα μοντέλα που θα πωλούνται στις σημαντικότερες αγορές μέχρι το 2030.

«Safety for Everyone»

Με όραμα μία κοινωνία με μηδενικά ατυχήματα για όλους τους χρήστες των δρόμων, όπως αποτυπώνεται στο παγκόσμιο σλόγκαν «Safety for Everyone», η Honda υποστηρίζει την Έρευνα & Εξέλιξη τεχνολογιών ασφάλειας από απόψεως εξοπλισμού, αλλά και λογισμικού.

Δηλαδή, από το 2014 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, το σύστημα προηγμένης ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda SENSING έχει εξελιχθεί περαιτέρω. Το χρησιμοποιούν τα μοντέλα μαζικής παραγωγής σε όλο τον κόσμο για την υποστήριξη των οδηγών Honda σε ποικίλες οδηγικές συνθήκες.

Το σύστημα της εταιρείας πετυχαίνει ανίχνευση 360 μοιρών μέσω της προσθήκης πέντε μονάδων ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος. Αυτοί υπάρχουν μπροστά και σε κάθε γωνία του οχήματος, επιπλέον της μονοεστιακής κάμερας που χρησιμοποιεί η τρέχουσα έκδοση Honda SENSING.

Αυτή η εκτεταμένη εμβέλεια ανίχνευσης καλύπτει τυφλά σημεία γύρω από το όχημα που δύσκολα ελέγχει ο οδηγός. Επίσης συμβάλλει στην αποφυγή συγκρούσεων με άλλα οχήματα και πεζούς. Όπως επίσης και στη μείωση του φόρτου εργασίας του οδηγού στο τιμόνι.

Για την εξέλιξη του συστήματος, η Honda αξιοποίησε τις γνώσεις και την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει από την έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3.

Φυσικά, η Honda στοχεύει στην επίτευξη μηδενικού αριθμού θανάτων από τροχαία ατυχήματα με μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα της μάρκας παγκοσμίως μέχρι το 2050.

Αξιοποιώντας τα μοναδικά της πλεονεκτήματα ως κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, η Honda θα συνεχίσει παράλληλα τις προσπάθειές της να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην υλοποίηση μιας κοινωνίας με μηδενικές συγκρούσεις.

Η Honda «ανοίγει τα φτερά της» με προορισμό τη βιομηχανία των eVTOL

Κύρια Χαρακτηριστικά του Honda SENSING 360

  • Η εξέλιξη του Collision Mitigation Braking System (CMBS)

Όταν το αυτοκίνητο στρίβει αριστερά ή δεξιά σε μία διασταύρωση σε συμβατικό δρόμο, μόλις το σύστημα ανιχνεύσει άλλα οχήματα ή πεζούς και αναγνωρίσει κίνδυνο σύγκρουσης, τότε παρεμβαίνει το Collision Mitigation Braking System (CMBS).

Επιπλέον, η εξελιγμένη έκδοση CMBS του SENSING 360 έχει ευρύτερη εμβέλεια ανίχνευσης. Αυτή εκτός από το εμπρός τμήμα του οχήματος, παρακολουθεί και όλες τις κατευθύνσεις γύρω από αυτό.

Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό να αποφύγει και να περιορίσει τις επιπτώσεις μιας σύγκρουσης με άλλο όχημα ή πεζό που εισέρχεται στη διασταύρωση ταυτόχρονα από διαφορετικές κατευθύνσεις.

  • Front Cross Traffic Warning

Όταν το όχημα κινείται με χαμηλή ταχύτητα ή ξεκινά από στάση σε μία διασταύρωση σε συμβατικό δρόμο, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό για οχήματα που ετοιμάζονται να διασχίσουν τη διασταύρωση από το πλάι και μπροστά.

Όταν αναγνωρίσει επικείμενη σύγκρουση, το σύστημα εκδίδει ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις στο ταμπλό. Κρούοντας έτσι τον κώδωνα του κινδύνου στον οδηγό,  παροτρύνοντας τον σε ενέργειες προς αποφυγή της σύγκρουσης.

  • Lane Change Collision Mitigation

Όταν εκτελείται αλλαγή λωρίδας, το σύστημα βοηθά στην αποφυγή μιας σύγκρουσης με όχημα από τη διπλανή λωρίδα που πλησιάζει από πίσω. Όταν το σύστημα αναγνωρίσει κίνδυνο σύγκρουσης με το όχημα που ακολουθεί αλλά βρίσκεται στο τυφλό σημείο, τότε εκδίδει ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις στο ταμπλό για να ενεργοποιήσει τον οδηγό και να τον υποστηρίξει στους ελιγμούς αποφυγής της σύγκρουσης.

  • Active Lane Change Assist

Σε περίπτωση κίνησης με Adaptive Cruise Control με Low-Speed Follow και ενεργοποιημένο το Lane Keeping Assist System. Αλλά και εφόσον συντρέχουν ορισμένες προϋποθέσεις σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλας, το σύστημα υποστηρίζει τους ελιγμούς διεύθυνσης για την αλλαγή λωρίδας.

  • Cornering Speed Assist

Όταν το όχημα στρίβει σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας με το ACC ενεργοποιημένο, το σύστημα προσαρμόζει ανάλογα την ταχύτητα. Χρησιμοποιώντας μία εμπρόσθια κάμερα, το σύστημα ανιχνεύει την καμπύλη της λωρίδας πριν την στροφή. Επιπλέον υποστηρίζει τον οδηγό να στρίψει ομαλά.

abb_img