Όταν η Lectric eBikes παρουσίασε για πρώτη φορά το ηλεκτρικό ποδήλατο Lectric XP, το καλοκαίρι του 2019, τα νέα κυκλοφόρησαν γρήγορα μέσα σε μια αγορά γεμάτη με νεοφυείς επιχειρήσεις, αφού η εταιρεία έχει οδηγηθεί σε μια… σχεδόν άμεση επιτυχία.
Σήμερα, μόλις δύο χρόνια μετά, οι δύο ιδρυτές της Lectric eBikes, Levi Conlow και Robby Deziel, μπορούν να πανηγυρίζουν σχετικά με τον πρωτοφανή ρυθμό ανάπτυξης της εταιρείας τους.
Πρωτοφανής ανάπτυξη για την Lectric eBikes
Όπως πρόσφατα ανακοινώθηκε, αυτή είναι η ταχύτερη ανάπτυξη που έχει συμβεί σε οποιαδήποτε εταιρεία ηλεκτρικών ποδηλάτων με έδρα τις ΗΠΑ αφού έχει ξεπεράσει πια το ορόσημο των 100.000 ηλεκτρονικών ποδηλάτων.
Έρχεται σε μια εποχή που ολόκληρη η αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων συνολικά, σημειώνει ρεκόρ πωλήσεων, αλλά λίγες είναι οι εταιρείες που έχουν δει μια τόσο γρήγορη ανάπτυξη αμέσως μετά την ίδρυση τους.
Ενώ άλλοι κυρίαρχοι παίκτες στην αγορά, όπως είναι η Rad Power Bikes, ενδέχεται να πωλούν περισσότερα ηλεκτρικά ποδήλατα ετησίως, το είδος της ταχείας ανάπτυξης που εμφανίζεται από την Lectric eBikes είναι πρωτοφανές για μια εταιρεία που ξεκίνησε τη λειτουργία της μόλις δύο χρόνια πριν.
Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας της νέας μάρκας πιθανότατα πηγάζει από την τιμή και από τον σχεδιασμό.
Το Lectric XP κυκλοφόρησε ως ένα ηλεκτρικό ποδήλατο των 899 δολαρίων, το οποίο, όπως φάνηκε, είχε την τέλεια τιμή για να γίνει το πρώτο ηλεκτρικό ποδήλατο για δεκάδες χιλιάδες νέους -ή και μη- αναβάτες.
Ποτέ δεν τοποθετήθηκε ως το πιο προηγμένο τεχνολογικά ηλεκτρικό ποδήλατο στην αγορά, αλλά το ποδήλατο παρόλα αυτά προσφέρει εξαιρετική απόδοση υψηλής ταχύτητας και ένα «αρκετά καλό» στυλ σχεδίασης.
Χωρίς φανταχτερά χαρακτηριστικά έχει σχεδιαστεί για να είναι απλό στη χρήση και στη συντήρηση.
Levi Conlow: Προβλέπουμε ότι θα χρειαστούν λιγότεροι από εννέα μήνες για να πουληθούν τα επόμενα 100.000 ηλεκτρονικά ποδήλατα
Ξεκινώντας το 2019 με μόλις 10 πρωτότυπα ηλεκτρικά ποδήλατα που στάλθηκαν στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, η Lectric eBikes ξεκίνησε με το λεγόμενο μάρκετινγκ «από στόμα σε στόμα» που βοήθησε τη μάρκα να διαδοθεί με ιλιγγιώδεις ρυθμούς.
Μόλις τρεις εβδομάδες αργότερα, η εταιρεία είχε κάνει πωλήσεις 1 εκατομμυρίου δολαρίων.
Σήμερα μόλις δυόμισι χρόνια αφότου η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της σε ένα γκαράζ, έχει πουλήσει πάνω από 100.000 ηλεκτρικά ποδήλατα και αναμένεται να φτάσει τα επόμενα 100.000 ακόμα γρηγορότερα.
⇒ Γιατί τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι τόσο βαριά;
Όπως εξήγησε ο CEO της εταιρείας Levi Conlow: «Χρειάστηκαν ακριβώς 30 μήνες για να κυκλοφορήσουν 100.000 ηλεκτρικά ποδήλατα. Προβλέπουμε ότι θα χρειαστούν λιγότεροι από εννέα μήνες για να πουληθούν τα επόμενα 100.000 ηλεκτρονικά ποδήλατα. Αυτή είναι μια τολμηρή πρόβλεψη, αλλά έχω εμμονή με το φαινόμενο της χιονοστιβάδας: κάθε φορά που στέλνουμε ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, μας κάνει καλό.
Οι πελάτες μας είναι ο πραγματικός καταλύτης για την ανάπτυξη μας. Αγοράζουν ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, το ερωτεύονται, αγοράζουν ένα άλλο για τη σύζυγό τους και μετά και οι δύο αναβάτες λένε στους φίλους τους για την απίστευτη νέα βόλτα που έκαναν με το ηλεκτρικό τους ποδήλατο.»
⇒ Που μπορείτε να φτάσετε με το ποδήλατο σε 10, 20 ή 30 λεπτά από την Ομόνοια;
Καθώς ολόκληρη η βιομηχανία ηλεκτρικών ποδηλάτων συνεχίζει να παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη, οι κυβερνήσεις διάφορων χωρών εξετάζουν το ενδεχόμενο για ακόμη περισσότερες φορολογικές εκπτώσεις σχετικές με τα ηλεκτρικά ποδήλατα και έτσι πιθανότατα οι ανάλογες ιστορίες επιτυχίας να πληθύνουν μέσα στα επόμενα χρόνια.