Φέτος η Solaris παρέδωσε εκατοντάδες ηλεκτρικά λεωφορεία σε 30 πόλεις και κωμοπόλεις σε όλη την Ευρώπη. Μάλιστα, η εταιρεία σχεδιάζει να πουλήσει πολλά περισσότερα κατά τη διάρκεια του 2022 καθώς και μέσα στα επόμενα χρόνια.
Όμως, για να μπορέσει να υποστηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξή τους, η Solaris αναπτύσσει, επίσης, ένα ειδικά διαμορφωμένο charging park, το οποίο σύντομα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα της τα οχήματα.
Το νέο charging park ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι ένας χώρος για τη δοκιμή πολλαπλών λύσεων φόρτισης για τα ηλεκτρικά λεωφορεία
Το νέο Charging Park θα καλύπτει έκταση 5.000 τετραγωνικών μέτρων, ενώ στο στεγασμένο τμήμα του πάρκου θα υπάρχουν τέσσερις βάσεις για οχήματα και εκεί θα βρίσκονται οι φορτιστές, καθώς και μια αίθουσα από όπου θα μπορούν να ελέγχονται οι δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στον χώρο.
Η Solaris θα έχει, επίσης, εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά πάνελ στην οροφή της εγκατάστασης για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Η εταιρεία σημείωσε πως σε αυτόν το νέο χώρο θα πραγματοποιούνται και όλες οι διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης και στον συγκεκριμένο τομέα αναμένεται να πραγματοποιηθούν, επίσης, δοκιμές νέων τεχνολογιών και λειτουργιών.
Στο νέο Charging Park θα παρουσιαστούν και οι καινοτόμες λύσεις της εταιρείας, ενώ θα διαθέτει συστήματα κατασκευασμένα από τρεις διαφορετικούς προμηθευτές.
Το γεγονός αυτό θα επιτρέψει τη δοκιμή διαφόρων τρόπων φόρτισης της μπαταρίας κάτι που θα βοηθήσει τη Solaris να παρέχει υπηρεσίες που θα καλύπτουν όλους τους τύπους των αναγκών της αγοράς.
Οι λύσεις φόρτισης της Solaris για τα ηλεκτρικά λεωφορεία και η υποστήριξη V2G
Η πρώτη λύση που προσφέρει η Solaris είναι ένας φορτιστής που διαθέτει 8 σημεία φόρτισης, με εύρος παρεχόμενης ισχύος από 150 kW έως 600 kW και δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτισης τριών ηλεκτρικών οχημάτων.
Αυτό το σύστημα είναι συμβατό με όλους τους συνδέσμους που διατίθενται στην αγορά και για αυτό το συγκεκριμένο είδος φορτιστή μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από τα λεωφορεία, όσο και από τα τρόλεϊ.
Υποστηρίζει, επίσης, τη λειτουργία σύνδεσης από όχημα σε δίκτυο (V2G), με αμφίδρομη ροή ενέργειας μεταξύ των οχημάτων και του ηλεκτρικού δικτύου ενέργειας.
Η Solaris ανέφερε ότι το Charging Park θα είναι το πρώτο αμφίδρομο charging park στην Πολωνία και ένας από τους πρώτους χώρους του είδους του στην Ευρώπη.
⇒ Αυτό είναι το 24μετρο τρόλεϊ της Solaris που θα κάνει ντεμπούτο το 2023
Η εταιρεία επεσήμανε μάλιστα ότι η ανάπτυξη της τεχνολογίας V2G καθιστά δυνατή τη χρήση οχημάτων ως κινητές εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενέργειας.
Ο χώρος φόρτισης θα διαθέτει επίσης φορτιστή με τέσσερις υποδοχείς για φόρτιση που έχουν συνολική ισχύ 300 kW. Θα διαθέτει δύο πρίζες και μία συμβατική.
Επιπλέον, υπάρχουν σχέδια για την εγκατάσταση δύο ανεξάρτητων plug-in φορτιστών με ισχύ 150 kW έκαστος και δυνατότητα V2G.
⇒ To «momentum» της υποδομής για την ασύρματη φόρτιση των λεωφορείων
Τέλος η Solaris σχεδιάζει και ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης που θα επιτρέπει την απομακρυσμένη παρακολούθηση και τον έλεγχο της λειτουργίας του charging park.
Η κατασκευή του charging park της Solaris αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2021 και να τεθεί σε πλήρη λειτουργία μέχρι τα μέσα του 2022.