Ένα στα τέσσερα νέα αυτοκίνητα είναι υβριδικό

Η κατηγορία Β εξακολουθεί να είναι η αγαπημένη του ελληνικού κοινού. με μερίδιο αγοράς 42,6%.

Ακούστε το άρθρο

Στροφή προς τα υβριδικά οχήματα φαίνεται ότι κάνει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, καθώς οι πωλήσεις τους σημειώνουν συνεχή άνοδο και καταφέρνουν να συγκεντρώνουν το 25,8% για τον Νοέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπρόσωπων Αυτοκινήτου (ΣΕΑΑ). Αυτό σημαίνει πως ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα είναι υβριδικό.

Επίσης, αύξηση παρατηρείται και στην πώληση αυτοκινήτων που κινούνται με υγραέριο, της τάξης του 4%. Προφανώς, το διεθνές «ράλι» τιμών του πετρελαίου και της βενζίνης όλο το προηγούμενο διάστημα συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων.

Αν και το επίπεδο των υποδομών στην Ελλάδα είναι ακόμα χαμηλό, εντούτοις τα ηλεκτροκίνητα και τα plug-in οχήματα συνεχίζουν να σημειώνουν άνοδο, σε ποσοστό το 11,7% επί των συνολικών πωλήσεων.

Το μερίδιο αγοράς της κατηγορίας στην Ελλάδα από την αρχή του έτους είναι 6,5%, όταν το αντίστοιχο μερίδιο στην Ευρώπη είναι στο 16,1%.

⇒ Ανάλυση: Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνονται, όχι όμως και η κερδοφορία των εταιρειών

Τα βενζινοκίνητα οχήματα, παρά την πτώση 1,5% εξακολουθούν να καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στις πωλήσεις.

Ο χρονικός ορίζοντας που έχει δοθεί από τις περισσότερες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, αλλά και την ελληνική κυβέρνηση έχει επηρεάσει με μεγάλο βαθμό ως προς τις επιλογές το ελληνικό αγοραστικό κοινό που πλέον δεν επιλέγει πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Μόλις το 16,6% των πωληθέντων αυτοκινήτων ήταν πετρελαιοκίνητο, σε αντίθεση με αυτό που ίσχυε πριν από λίγα χρόνια, όταν συγκέντρωνε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των καταναλωτών.

ΣΕΑΑ: Αυξάνονται οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Οι αγαπημένες κατηγορίες οχημάτων των Ελλήνων οδηγών

Τον Νοέμβριο έπειτα από καιρό, γνώρισε μείωση η κατηγορία Β, η αγαπημένη εδώ και καιρό κατηγορία, ωστόσο, εξακολουθεί να έχει τον πρώτο λόγο, με μερίδιο αγοράς 42,6% επί των συνολικών ταξινομήσεων από το 51,7% του αντίστοιχου περσινού μήνα

Κατά 3,6% αυξήθηκαν οι καταναλωτές που αποφάσισαν να κατευθυνθούν στη μικρή κατηγορία.

Τα αυτοκίνητα πόλης συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον, γιατί η τιμή τους παραμένει χαμηλή, είναι ευέλικτα και μπορούν να κινηθούν με σβελτάδα μέσα στην πόλη.

Αύξηση κατά 7,1% σημείωσαν οι καταναλωτές που επέλεξαν μεγαλύτερο αυτοκίνητο -κατά 3,1% επέλεξαν αυτοκίνητο της κατηγορίας C και 4% της κατηγορίας D– διεκδικώντας μεγαλύτερους χώρους, μεγαλύτερα και καλύτερα επίπεδα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, αλλά λιγότερους μήνες αναμονής.

abb_img