Volvo: Μοιράζει Apple Watch στους μηχανικούς της!

Apple Watch και iPhone είναι τα «νέα όπλα στην φαρέτρα» των μηχανικών της Volvo, καθώς η σουηδική φίρμα τα μοίρασε σε 1.500 τεχνικούς.

Ακούστε το άρθρο

Η Volvo κάνει πιο εύκολη την ζωή των μηχανικών της, δίνοντας σε 1.500 εξ αυτών Apple Watch και iPhone. Μέσω αυτών, οι μηχανικοί της σουηδικής εταιρείας θα βελτιώνουν την επικοινωνίας με τους πελάτες και θα βελτιστοποιούν την διαδικασία επισκευής.

Η σουηδική εταιρεία θέλει να αντικαταστήσει το χαρτί και τον υπολογιστή, χρησιμοποιώντας μέσα περισσότερο τεχνολογικά. Επιπρόσθετα, η εταιρεία θεωρεί ότι τα παλαιότερα μέσα είναι χρονοβόρα και δεν είναι χρήσιμα για την εργασία των μηχανικών πλέον.

Volvo: Έρχονται 5 νέα ηλεκτρικά μοντέλα!

Που θα χρησιμοποιούν το Apple Watch οι μηχανικοί της Volvo

Η Volvo θέλει από τους μηχανικούς της να χρησιμοποιούν το Apple Watch στις ακόλουθες 4 περιπτώσεις. Κατά τη χρήση, ο μηχανικός θα λάβει μια ειδοποίηση όταν κάποιος πελάτης φτάσει στο γκαράζ με το αυτοκίνητο του. Το Apple Watch θα δείχνει το όνομα του πελάτη, τα στοιχεία του αυτοκινήτου και σχετικές χρήσιμες σημειώσεις.

Κατά τη διάρκεια της επισκευής, οι μηχανικοί θα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες. Όταν  η επισκευή είναι έτοιμη, θα καλούν απευθείας τον πελάτη και θα τον ενημερώνουν για την εξέλιξη των εργασιών. Τέλος θα μπορούν να προγραμματίσουν και να κάνουν επόμενη κλήση παρακολούθησης.

Ο παλιός τρόπος εργασίας

Σύμφωνα με έρευνα, οι τεχνικοί θα έπρεπε να αρκετά κινητικοί για το 40% της ημέρας προκειμένου να είναι αποτελεσματικοί. Θα έπρεπε να κινούνται συνεχώς στο εργαστήριο, να μιλούν με πελάτες και να επισκέπτονται αποθήκες για ανταλλακτικά. Ταυτόχρονα, θα έπρεπε να χρησιμοποιούν υπολογιστή, κάτι το οποίο διέκοπτε τη ροή της εργασίας τους και σπαταλούσαν πολύτιμο χρόνο.

Η μετάβαση από τον υπολογιστή και το χαρτί στο iPhone και το Apple Watch, ήταν επιτυχής, σύμφωνα με τη Volvo. Το 80% των τεχνικών που χρησιμοποιούν το νέο υλικό έχουν μεγάλη βαθμολογία στην αξιολόγηση των πελατών. Επιπλέον, έχει παρατηρήσει αύξηση κατά 30% στις κλήσεις και στα e-mail προς τους  πελάτες μετά την εξυπηρέτηση. Τέλος, η εταιρεία βλέπει και μείωση στις εκτυπώσεις του χαρτιού με ποσοστό 40%.

abb_img