Οι Γερμανοί αποδείχτηκαν… Άγγλοι στο ραντεβού τους, αποκαλύπτοντας και επίσημα το Volkswagen ID. Aero, το έκτο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID. Προηγήθηκαν τα ID.3, ID.4, ID.5, ID.6 και ID. Buzz.
Η παγκόσμια πρώτη έλαβε χώρα στην Κίνα, με την VW να παρουσιάζει στοιχεία για την σχεδίασή του, την εξωτερική του εμφάνιση, καθώς επίσης και για τους εσωτερικούς του χώρους.
Το Volkswagen ID. Aero Sedan έτοιμο για ντεμπούτο!
Αεροδυναμικό και με στυλ το Volkswagen ID. Aero
Το νέο μοντέλο στο μπροστινό μέρος και την οροφή διαθέτει μια αεροδυναμική σχεδίαση, που διασφαλίζει τη ροή του αέρα από το πάνω αμάξωμα. Επιπλέον, «πατάει» σε σπορ τροχούς διαστάσεων 22 ιντσών, η σχεδίαση των οποίων θυμίζει τουρμπίνα.
Οι κλασικές χειρολαβές των θυρών αποτελούν παρελθόν, δίνοντας τη θέση τους σε φωτιζόμενες επιφάνειες αφής. Μάλιστα, οι συγκεκριμένες μειώνουν περισσότερο την αεροδυναμική αντίσταση.
Θα είναι πολλά τα Volkswagen ID. Buzz στο μέλλον!
Μεγάλοι χώροι, άνετο εσωτερικό
Το μήκος του ID. Aero αγγίζει τα 5 μέτρα, ενώ η σχεδίασή του έχει ως βάση τις αεροδυναμικές αρχές. Συγκεκριμένα, η οροφή του έχει τέτοια κλίση προς τα πίσω, έτσι ώστε θυμίζει κουπέ αμάξωμα, συμβάλλοντας στην επίτευξη συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23 CD. Επίσης, λόγω της πλατφόρμας MEB της VW, έχει κοντούς προβόλους και μακρύ μεταξόνιο, στοιχείο που χαρίζει ένα άνετο εσωτερικό.
Επιπλέον, το πρωτότυπο όχημα έχει μεταλλική βαφή Polar Light Blue. Μία μεταλλική απόχρωση, της οποίας οι χρωματικές χρωστικές δημιουργούν ένα εφέ χρυσής λάμψης σε κατάλληλες συνθήκες φωτισμού. Η οροφή είναι βαμμένη σε γυαλιστερό μαύρο δημιουργώντας αντίθεση με το αμάξωμα του οχήματος.
Volkswagen ID. Buzz: Με απίστευτες ψηφιακές υπηρεσίες!
Με αυτονομία 620 χιλιομέτρων
Το ID. Aero εφοδιάζεται με μία δυνατή μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh, η οποία, επίσης, σε συνδυασμό με τον αεροδυναμικό «χαρακτήρα» του, προσφέρει αυτονομία 620 χιλιομέτρων. Και επιτρέπει ταξίδια με μεγάλες αποστάσεις.
Τέλος, η έκδοση παραγωγής θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Κίνας το δεύτερο μισό του 2023. Με την γερμανική μάρκα να σχεδιάζει την παραγωγή μιας ευρωπαϊκής έκδοσης στο Emden την ίδια χρονιά.