Τη νέα της πλατφόρμα αποκάλυψε η Williams Advaned Engineering, η οποία ανήκει στον όμιλο Williams. Η πλατφόρμα είναι ιδανική για εταιρείες κατασκευής hypercar, αποτελώντας σημαντικό «όπλο» για τα σχέδια τους.
Η ονομασία της πλατφόρμας είναι EV-R και θα έχει ως βάση μία παλαιότερη πλατφόρμα της εταιρείας από το 2017, την FW-EVX. Η νέα πλατφόρμα θα είναι ιδανική για οχήματα με υψηλές επιδόσεις, αντέχοντας μεγάλες ιπποδυνάμεις.
Deus Vayanne: Μας ταξιδεύει στο άπειρο με 2.200 ίππους!
Η πλατφόρμα της Williams κατάλληλη για «δυνατά» μοντέλα
Η κεντρική δομή της πλατφόρμας είναι από ανθρακονήματα. Επιπλέον, μπορεί να μειώσει τον χρόνο εξέλιξης και ανάπτυξης ενός project από τα τρία χρόνια που είναι συνήθως, στα δύο. Ή και λιγότερο, καθώς προσφέρει τη μπαταρία, το σύστημα διεύθυνσης, ρυθμιζόμενα υποπλαίσια και τους κινητήρες, γλιτώνοντας χρόνο από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η EV-R μπορεί να υποστηρίξει απόδοση μέχρι 2.243 ίππους. Επιπλέον, η τελική ταχύτητα του οχήματος δεν θα ξεπερνάει τα 400 χλμ./ώρα, με το συνολικό του βάρος να είναι μικρότερο από 1.800 κιλά.
Τέλος, το όχημα που θα την χρησιμοποιεί θα κάνει την απόσταση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα. Και με μπαταρία χωρητικότητας 85 kWh, το όχημα μπορεί να έχει αυτονομία 450 χιλιομέτρων με μία φόρτιση.
Θα επικρατήσουν οι κυψέλες υδρογόνου;
Δεν είναι 100% έτοιμη ακόμα
Η παραγωγή της πλατφόρμας είναι σε εξέλιξη. Ωστόσο, η βρετανική φίρμα έχει ήδη έναν πελάτη, την αυστριακή μάρκα Deus, η οποία χρησιμοποίησε την πλατφόρμα στο εντυπωσιακό ηλεκτρικό hypercar Vayanne.
Επιπλέον, η εταιρεία αποκάλυψε ότι εξελίσσει ακόμη μία πλατφόρμα, η οποία θα υποστηρίζει κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, ως range extender. Τέλος, η εν λόγω πλατφόρμα έχει πραγματοποιήσει ήδη ορισμένες εικονικές δοκιμές. Εξαρτήματα όπως το πακέτο μπαταριών και η μονάδα μετάδοσης κίνησης, έχουν περάσει από εντατικές δοκιμές ξεχωριστά.