Η Tesla σχεδιάζει να προχωρήσει σε μία πρωτοφανή κίνηση για τους πελάτες που φέρνει σε δύσκολη θέση. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία θέλει να επανορθώσει προς τους ιδιοκτήτες, στους οποίους αλλάζει τελευταία στιγμή το ραντεβού που έχουν κλείσει για το καθιερωμένο service του αυτοκινήτου τους.
Για την ακρίβεια, η Tesla σχεδιάζει να καταβάλλει χρηματική αποζημίωση της τάξης των 100 δολαρίων, σε περίπτωση αναβολής του ραντεβού.
Οι λόγοι που μπορεί μία εταιρεία να αλλάξει το ραντεβού, προφανώς και είναι πολλοί. Από έλλειψη προσωπικού, από έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών ή από οτιδήποτε προκύψει ξαφνικά. Η αλλαγή του ραντεβού ενδέχεται να προκαλέσει αναστάτωση στον κάτοχο του οχήματος, αφού πρέπει να ρυθμίσει το πρόγραμμά του εκ νέου. Αυτό το κατανοεί απολύτως η Tesla έστω κι από… σπόντα.
Tesla: «Ανάκληση» 1,1 εκατομμυρίων οχημάτων στις ΗΠΑ
Τα παράπονα έβαλαν σε σκέψη την Tesla
Προφανώς, αυτή η ιδέα δεν ήρθε ουρανοκατέβατη στην εταιρεία. Όλα ξεκίνησαν από το Twitter, όταν ένας κάτοχος Tesla έκανε παράπονο σχετικά με την πολιτική των ακυρώσεων των ραντεβού, σε ότι αφορά τον πελάτη.
Πιο συγκεκριμένα, η μάρκα εφαρμόζει την πολιτική αποζημίωσης από τον πελάτη σε περίπτωση αναβολής του ραντεβού. Δηλαδή, χρεώνει 100 δολάρια σε όποιον αλλάζει το ραντεβού σε λιγότερο από 24 ώρες από την προγραμματισμένη ώρα. Ο ιδιοκτήτης σχολίασε στο Twitter, το γεγονός ότι αν η ίδια η εταιρεία ακυρώσει το ραντεβού τελευταία στιγμή, τότε δεν υπάρχει κάποια αποζημίωση για τον πελάτη.
Πόσο κοστίζει η κατασκευή ενός Tesla;
Προφανώς, ο Έλον Μασκ πήρε θέση στο ζήτημα -τι πιο σύνηθες- και δήλωσε ότι η αποζημίωση μόνο από τη μία πλευρά είναι όντως λάθος. Υποστήριξε ότι αν η εταιρεία αλλάξει το ραντεβού, τότε και αυτή θα πρέπει και αυτή να αποζημιώσει τον πελάτη.
Αν μη τι άλλο, ο Μασκ δείχνει να ακούει τα παράπονα και τη δυσαρέσκεια των πελατών. Ελπίζουμε να δράσει άμεσα και φυσικά να μην τρολλάρει!