Η Motorola ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της, ακόμα και συγκριτικά με μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η αμερικανική εταιρεία είχε ήδη στα σχέδια της την μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε… ηλεκτρικό. Πιο συγκεκριμένα, το μοντέλο αυτό ήταν μία Chevrolet Corvette, μοντέλο του 1987.
Την αποκάλυψη έκανε ένας Αμερικανός, φέρνοντας στο φως έγγραφα που αποκαλύπτουν ένα μυστικό πρόγραμμα της Motorola, για την ηλεκτρική μετατροπή της Chevrolet Corvette. Τα έγγραφα αυτά εντόπισε μέσα στο εν λόγω μοντέλο, το οποίο ήταν παρατημένο σε μια μάντρα στο Illinois.
Η νέα Chevrolet Corvette Z06 στα χέρια του Joe Biden!
Η Motorola «ηλέκτρισε» την Chevrolet Corvette
Μέσα στο αυτοκίνητο βρέθηκαν οι μπαταρίες αλλά και εκατοντάδες έγγραφα από διάφορες τεχνικές εκθέσεις που φέρουν τα σήματα της Motorola. Εξωτερικά, θυμίζει την κλασική Corvette του 1987 σε κόκκινο χρώμα.
Εσωτερικά, όμως, το πράγμα αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον. Κάτω από το καπό, υπήρχε προφανώς ένας ηλεκτροκινητήρας και μεγάλα κουτιά μπαταριών. Επιπλέον, υπήρχαν καλώδια, αυτοκόλλητα «high voltage», καθώς και το σήμα της Motorola. Μπαταρίες υπήρχαν και στο πορτμπαγκάζ και κάτω από τα καθίσματα. Όλες οι μπαταρίες έχουν λήξει από το 1997.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα έγγραφα, ο ηλεκτρικός κινητήρας στέλνει μέσω του μηχανικού κιβωτίου 4+3 σχέσεων της Corvette την ισχύ του στους πίσω τροχούς. Περισσότερα στοιχεία δεν έχουμε για τον κινητήρα, οπότε δεν γνωρίζουμε την ακριβή ισχύ του.
Η Motorola αγόρασε την εν λόγω Corvette μεταχειρισμένη τον χειμώνα του 1993. Σε ότι αφορά την φόρτιση, παρατηρείται μία μετατροπή στη θέση της παλιάς τάπας του δοχείου βενζίνης. Ωστόσο, παραμένει ασαφής ο τρόπος με τον οποίο το μοντέλο φόρτιζε τις μπαταρίες του.
Η Chevrolet Corvette ενδίδει στον πειρασμό της ηλεκτροκίνησης
Η ιστορία της Corvette
Η μοναδική αυτή Corvette, ήταν αρχικά στο προαύλιο των κεντρικών της Motorola, στο Northbrook του Illinois. Ένας τεχνικός της εταιρείας, ο οποίος δεν συμμετείχε στο project, την πήρε στην κατοχή του. Κατόπιν, το αυτοκίνητο άλλαξε χέρια δύο φορές, μέχρι που την αγόρασε ο ιδιοκτήτης της μάντρας από το Illinois. Άγνωστο επίσης παραμένει, για ποιο λόγο τα έγγραφα με όλα αυτά τα στοιχεία, ήταν εντός του αυτοκινήτου αντί να είναι στα γραφεία της εταιρείας.
Επίσης σύμφωνα με τα έγγραφα, υπήρχαν αυστηρές συστάσεις στους εργαζόμενους της εταιρείας για τη χρήσης της. Πιο συγκεκριμένα, οι συστάσεις είχαν να κάνουν με την απαγόρευση φόρτισης της, την αφαίρεση των μπαταριών της, καθώς επίσης και την έκθεση του χώρου κάτω από το καπό σε επισκέπτες στο κτίριο της εταιρείας.