Τα ετήσια βραβεία αυτοκινήτου του περιοδικού Newsweek πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη χρονιά, με το Nissan Ariya, να λαμβάνει μία πολύ σημαντική διάκριση. Πιο συγκεκριμένα, το νέο ηλεκτρικό SUV τιμήθηκε με τη διάκριση «Editor’s Pick».
Η επιλογή του εντυπωσιακού crossover της ιαπωνικής μάρκας έχει να κάνει με το συνολικό πακέτο προσφέρει. Ο λόγος, για την οδική του συμπεριφορά, καθώς και την συνολική του εμφάνιση.
Το βραβείο «Editor’s Pick» είναι μία νέα προσθήκη στη φετινή σειρά βραβείων αυτοκινήτου του αμερικάνικου περιοδικού. Το εν λόγω βραβείο θα δώσει έμφαση σε οχήματα που ξεχωρίζουν και αξίζουν συνολικής αναγνώρισης.
Nissan Ariya Pole to Pole: Όταν ενώνεις τους δύο Πόλους με ηλεκτρικό!
Σε δήλωσή του, ο Mike Colleran ανώτερος αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Πωλήσεων της Nissan στις ΗΠΑ, τόνισε:
«Το Nissan Ariya 2023 είναι ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η Nissan, με την πιο πρόσφατη τεχνολογία συνδεσιμότητας, άνεσης, υποστήριξης οδηγού και ασφάλειας. Καθώς δουλεύουμε για το μακροπρόθεσμο όραμά μας Ambition 2030, το Ariya είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός, στο ταξίδι μας προς την ηλεκτροκίνηση για όλους».
Το Nissan Ariya έχει δοκιμαστεί όσο δε φαντάζεστε!
Τα βραβεία του Newweek κρίνουν με τα «μάτια» του υποψήφιου αγοραστή
Οι νικητές των βραβείων αυτοκινήτου του Newsweek, προκύπτουν με βάση τα χαρακτηριστικά, τις προδιαγραφές και τις εντυπώσεις οδήγησης. Επίσης, τα βραβεία εστιάζουν στο τι είναι σημαντικό για τους υποψήφιους αγοραστές σε κάθε κατηγορία οχημάτων.
Παράλληλα, το Nissan Ariya είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό crossover της Nissan. Προσφέρει χρηστική τεχνολογία που ενσωματώνει τις οδηγικές δυνατότητές του. Τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει, είναι η διαθέσιμη προηγμένη τεχνολογία υποστήριξης οδηγού ProPILOT Assist 2.0 και η στάνταρ ασύρματη ενσωμάτωση Apple CarPlay και Alexa.
Nissan Ariya: Ακόμα δεν το είδαμε, πήρε και βραβείο!
Αυτό είναι το Nissan Ariya
To ηλεκτρικό crossover έχει μήκος 4,6 μέτρα και χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Renault-Nissan-Mitsubishi. Στην πρώτη του εκδοχή είναι πισωκίνητο με μπαταρία 65 kWh και απόδοση 218 ίππων και 300 Nm ροπής. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα λαμβάνει χώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα. Τέλος, με μία φόρτιση η αυτονομία του αγγίζει τα 360 χιλιόμετρα.
Η επόμενη έκδοση είναι και αυτή πισωκίνητη και έχει μεγαλύτερη μπαταρία 87 kWh, με το ηλεκτρικό μοτέρ να αποδίδει 242 ίππους. Η ροπή είναι ίδια με της προηγούμενης έκδοσης, ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 500 χιλιόμετρα.
Τέλος, υπάρχουν και εκδόσεις με τετρακίνηση, με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, σε συνδυασμό με μπαταρίες χωρητικότητας 65 και 87 kWh.