Τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 από τη Honda

Η Honda παρουσίασε το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 για τα οχήματα της, με στόχο την αποφυγή δυστυχημάτων.

Ακούστε το άρθρο

Η Honda ανακοίνωσε ότι αναπτύσσει την ικανότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 για τα οχήματα της. Με την εν λόγω λειτουργία, το αυτοκίνητο θα λειτουργεί με οποιαδήποτε ταχύτητα -φυσικά σε νόμιμα πλαίσια- στους αυτοκινητοδρόμους.

Για τους μη μυημένους, η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 επιτρέπει στους οδηγούς να μην επεμβαίνουν στην οδήγηση και να κάνουν άλλα πράγματα. Όπως για παράδειγμα η παρακολούθηση ταινιών ή η χρήση του κινητού, ωστόσο υπό ορισμένες συνθήκες.

Η τεχνολογία θα είναι έτοιμη μέχρι τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας. Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι η εξάλειψη των θανάτων από τροχαία ατυχήματα που αφορούν τα οχήματα της εταιρείας μέχρι το 2050.

Sony Honda Mobility: Ψυχαγωγία με… Playstation 5

Ο μηχανικός της Honda, Mahito Shikama, σημείωσε τα εξής:

«Πιστεύουμε ότι μπορούμε να βοηθήσουμε στη μείωση των ατυχημάτων επιδιώκοντας την τεχνολογία επιπέδου 3, η οποία στην ουσία αφορά αυτοκίνητα που δεν τρακάρουν».

Να σημειώσουμε ότι η ιαπωνική μάρκα έχει παράδοση στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Πιο συγκεκριμένα, ήταν η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που λάνσαρε όχημα με αυτή την τεχνολογία στην Ιαπωνία. Αυτό ήταν το Legend sedan, η παραγωγή του οποίου δεν ξεπέρασε τις 100 μονάδες.

Το σύστημα φέρει την ονομασία «Traffic Jam Pilot» και μπορεί να τεθεί σε λειτουργία με ταχύτητες μικρότερες από 30 χλμ./ώρα σε αυτοκινητοδρόμους. Αυτό παραμένει σε λειτουργία μέχρι η ταχύτητα να ξεπεράσει τα 50 χλμ./ώρα.

EuroNCAP: 5 αστέρια για το νέο Honda Civic e:HEV

Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Honda Sensing 360

Το σύστημα που αναπτύσσει η μάρκα είναι το Honda Sensing 360 (ή αλλιώς AcuraWatch), το οποίο είναι μία επέκταση του ήδη υπάρχοντος Honda Sensing. Η φίρμα θα αναπτύξει την τεχνολογία κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020 και θα φτάσει στις ΗΠΑ μέχρι το 2030.

To Honda Sensing 360 θα είναι διαθέσιμο από την ιαπωνική μάρκα σε ορισμένα μοντέλα της από το 2022, ξεκινώντας από την αγορά της Κίνας.

Αυτό είναι και επίσημα το νέο Honda Accord

Και η Sensing Elite για οδήγηση χωρίς… χέρια

Επιπλέον, η εταιρεία κυκλοφορεί την τεχνολογία Sensing Elite επόμενης γενιάς. Αυτή θα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) για οδήγηση hands-free. Καθώς επίσης και για την αυτόματη στάθμευση ή την έξοδο του αυτοκινήτου από το γκαράζ του σπιτιού.

Η Honda δεν έδωσε λεπτομέρειες για την κυκλοφορία του αναβαθμισμένου Sensing Elite. Ωστόσο, δήλωσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου.

abb_img