Ένας τομέας στον οποίο έχουν δώσει έμφαση οι κατασκευάστριες εταιρείες είναι αυτός της βιώσιμης αστικής κινητικότητας. Μάλιστα, σε αυτόν συμπεριλαμβάνονται και τα e-Scooters τα οποία έχουν παρουσιάσει μεγάλη άνοδο στην αγορά.
Ωστόσο, υπάρχουν και οι αναβάτες οι οποίοι είναι υπέρ αυτής της φιλοσοφίας, όμως δεν καλύπτονται με την εικόνα των μοντέλων αυτής της κατηγορίας. Και κάπου εκεί, έρχεται η Rider με έδρα τη Γαλλία, παρουσιάζοντας το σπορτίφ μοντέλο της με την κωδική ονομασία SR8.
Γκοργκόλης Α.Ε.: Στην κορυφή των πωλήσεων και το 2022
Μάλιστα, σε σχέση με την «μικρότερη» SR6, η Rider SR8 παρουσιάζει ως βασικό στοιχείο την αυξημένη ισχύ αλλά και αυτονομία. Φυσικά, το μοντέλο διαθέτει εμφάνιση η οποία θυμίζει μοτοσυκλέτες υψηλότερων επιδόσεων.
Όμως, σκοπός της είναι να καλύψει τις ανάγκες των αρχάριων αναβατών. Και πιο συγκεκριμένα, αυτών που αναζητούν κάτι πιο σπορτίφ χωρίς τον φόβο διαχείρισης μεγαλύτερης ισχύος.
Το μέλλον της Harley-Davidson είναι… ηλεκτρικό
Ο ηλεκτροκινητήρας της Rider SR8 έχει μέγιστη ισχύ 15 ίππων
Η Rider έχει επιλέξει για την RS8 ένα σύστημα κίνησης το οποίο διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει σχεδόν 15 ίππους. Επιπλέον, η ροπή της φτάνει τα 140 Nm, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 150 χλμ./ώρα. Μάλιστα, είναι ξεκάθαρο ότι η ισχύς της παραπέμπει σε θερμικό κινητήρα μοτοσυκλέτας 125 κυβικών εκατοστών.
Από πλευράς αυτονομίας, η γαλλική φίρμα ανακοινώνει πως η SR8 μπορεί να φτάσει έως τα 120 χιλιόμετρα. Βέβαια, αυτό το νούμερο θα είναι εφικτό σε ιδανικές συνθήκες, με κατάλληλο βάρος αναβάτη και χωρίς μεγάλες απαιτήσεις σε ισχύ.
Τέλος, ενέργεια στο ηλεκτρικό μοτέρ κίνησης δίνει μία μπαταρία με χωρητικότητα 7,2 kWh, η οποία δυστυχώς δεν είναι αποσπώμενη. Έτσι, ο ιδιοκτήτης της SR8 θα πρέπει να την φορτίζει αναγκαστικά κοντά στην παροχή του σπιτιού του. Μάλιστα, η κατάσταση είναι πιο δύσκολη σε οικιακή πρίζα, μιας και χρειάζεται 10 ώρες ως την πλήρη φόρτιση. Ωστόσο, σε wallbox με υψηλότερη ισχύ, η φόρτιση θέλει περίπου τον μισό χρόνο.
Huck Stinger: Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα φτιαγμένη στο «χέρι»
Για την ασφαλή οδική συμπεριφορά, η εταιρεία έχει επιλέξει μία ρυθμιζόμενη εμπρός και πίσω ανάρτηση. Επιπλέον, το σύστημα φρεναρίσματος αποτελούν ένα διπλό σετ δίσκων 300 χιλιοστών εμπρός και ένας μονός δίσκος 240 χιλιοστών πίσω. Φυσικά, διαθέσιμο είναι και το σύστημα ABS, όμως η SR8 περιέργως δεν διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
Διαθέσιμη με τιμή από 9.249 ευρώ στη Γαλλία
Η Rider αποτελεί «παρακλάδι» ενός διανομέα ηλεκτρικών δίκυκλων με την ονομασία Go2Roues. Έτσι, στην ιστοσελίδα της Go2Roues, η Rider SR8 κοστίζει 9.249 ευρώ για την αγορά της Γαλλίας. Προφανώς, δεν αποτελεί μία οικονομική επιλογή, όμως είναι σίγουρα ξεχωριστή.