Ο δαιμόνιος Έλον Μασκ δεν σταματάει στα αυτοκίνητα και στους… πυραύλους με την Space Χ. Τουναντίον έχει βάλει στο στόχαστρο και την ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά στην οποία ετοιμάζει δυναμική είσοδο. Όραμα της Tesla Insurance (όπως είναι η πλήρης επωνυμία της ασφαλιστικής εταιρείας), είναι η ολιστική αλλαγή του τρόπου ασφάλισης των αυτοκινήτων.
Το Tesla Roadster «έκλεισε» 5 χρόνια στο διάστημα!
Η Tesla Insurance Ltd θα ξεκινήσει τον κύκλο εργασιών της στην Ευρώπη, αρχικά στην Μεγάλη Βρετανία. Πριν την είσοδο στην ασφαλιστική αγορά άλλων χωρών, τα στελέχη της Tesla θέλουν να τελειοποιήσουν το σύστημα αξιολόγησης κινδύνου. Για να επιτευχθεί αυτό αναλύουν τα δεδομένα που συλλέγουν σε πραγματικό χρόνο από οχήματα της αμερικάνικης φίρμας.
Αυτό θα γίνει ώστε με τη βοήθεια των δεδομένων της τηλεματικής τεχνολογίας, να διακρίνουν ποιος οδηγός είναι καλός και ποιος επικίνδυνος πίσω από το τιμόνι. Η ανάλυση των δεδομένων λαμβάνει υπόψη τις απότομες επιταχύνσεις και τα έντονα φρεναρίσματα. Ακόμη και το πόση απόσταση αφήνει ο οδηγός από το προπορευόμενο όχημα.
Οι Superchargers της Tesla έφτασαν μέχρι τη Λάρισα!
Σημαντική εξοικονόμηση στα ασφάλιστρα χάρη στην Tesla
Όπως ανέφεραν τα στελέχη της Tesla Insurance, οι εξαιρετικά προσεκτικοί οδηγοί θα μπορούν να εξοικονομήσουν έως 60% στην τιμή των ασφαλίστρων. Η Tesla Insurance συγκριτικά με άλλες ασφαλιστικές κατά τον υπολογισμό του ασφαλίστρου, δεν λαμβάνει υπόψη της δημογραφικά δεδομένα.
Επιπλέον, η αμερικάνικη φίρμα έχει ενσωματώσει τα πάντα στην εφαρμογή της, από την αίτηση ασφάλισης, έως τη βαθμολόγηση και την πληρωμή και διαχείριση των αποζημιώσεων. Προς το παρόν, δεν υπάρχει περαιτέρω ενημέρωση για την ακριβή ημερομηνία έναρξης των πωλήσεων, αλλά με τα μέχρι τώρα δεδομένα θα γίνει εντός του έτους.
Tesla: Το Master Plan 3 παρουσιάζεται τον Μάρτιο
Μείζον ζήτημα η ανάληψη της ευθύνης
Ένα ερώτημα που ταλανίζει τον ασφαλιστικό κλάδο, είναι η ανάληψη της ευθύνης στα αυτόνομα οχήματα. Η ανάπτυξη τους θα οδηγήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε νέα μονοπάτια και θα μεταβάλλει το μοτίβο λειτουργίας τους. Αντίστοιχα αλλάζει και η τιμολόγηση του κινδύνου, αφού εκτός από το ιστορικό ζημιών η εταιρεία υπολογίζει νέα δεδομένα.
Τον κατασκευαστή, το μοντέλο, αλλά και τα λογισμικά συστήματα που ενσωματώνει το υπό ασφάλιση αυτοκίνητο. Είναι ξεκάθαρο ότι ο ασφαλιστικός κίνδυνος φεύγει σταδιακά από τον οδηγό και περνάει στο όχημα και την τεχνολογία που διαθέτει. Άραγε η Tesla θα τα εφαρμόσει όλα τα παραπάνω στην ασφαλιστική αγορά της Ευρώπης;