Η φράση «το τερπνόν μετά του ωφελίμου» σημαίνει ότι κάποιος κάνει κάτι διασκεδαστικό, μέσα από το οποίο μαθαίνει και κάτι χρήσιμο. Αυτό φαίνεται πως ακολουθεί και η Volkswagen, η οποία θέλει να εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους της, με έναν τρόπο ευχάριστο και διασκεδαστικό.
Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρεία προχωράει ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση όπως φυσικά και πολλές άλλες. Προφανώς, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πιο εξελιγμένης, αλλά και διαφορετικής τεχνολογίας από εκείνα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Για αυτό τον λόγο απαιτούν και διαφορετικές δεξιότητες.
Έτσι, η Volkswagen θέλοντας να προετοιμάσει τους εργαζομένους της για το «ηλεκτρικό» μέλλον, σχεδίασε ένα παιχνίδι όμοιο με το concept των γνωστών Escape Rooms. Μέσα από αυτά, οι εργαζόμενοι θα μάθουν χρήσιμα πράγματα και παράλληλα θα χαλαρώνουν κάνοντας κάτι δημιουργικό.
Volkswagen ID. Buzz: «Άμεση» παράδοση υπό προϋποθέσεις
Η γνώση θα έρθει μέσω επίλυσης γρίφων
Επιπλέον, η εταιρεία θέλει μέσα από αυτά τα παιχνίδια να προωθήσει τη συνεργατικότητα μεταξύ των υπαλλήλων. Αλλά και να διευκολύνει τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή. Οι υπάλληλοι θα χωρίζονται ομάδες των τεσσάρων και θα καλούνται να επιλύσουν γρίφους σχετικούς με την τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων και των μπαταριών.
Το escape room διαθέτει τρία δωμάτια, καθένα από τα οποία χρειάζεται 20 λεπτά για να ολοκληρωθεί. Το πρώτο δωμάτιο παρακολουθεί την ιστορία των ηλεκτρικών οχημάτων το 1800, όταν η ιδέα έκανε την εμφάνισή της.
Το νέο Volkswagen Golf GTI θα έχει ηλεκτρική «καρδιά»!
Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι θα μαθαίνουν την ιστορία του εργοστασίου του Wolfsburg. Τέλος, η τρίτη αίθουσα εστιάζει στο μέλλον της ηλεκτρικής οδήγησης.
Εκπαιδευτές του VW Group Academy θα συνοδεύουν τις ομάδες. Η εν λόγω δραστηριότητα είναι μέρος μιας μονοήμερης eMotionDay που καλύπτει πολλά ακόμα πράγματα. Όπως τη χρήση ακουστικών εικονικής πραγματικότητας στην παραγωγή.
Το Volkswagen Tiguan μπαίνει στην πρίζα το 2026
Ο επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού της Volkswagen, εξηγεί:
«Αυτό είναι ένα δομικό στοιχείο στη διαδικασία εισαγωγής των εργαζομένων στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Το έργο προς το παρόν λαμβάνει χώρα στα κεντρικά γραφεία της VW στο Wolfsburg για να βοηθήσει στη μετάβαση περίπου 22.000 εργαζομένων για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
Το ID.3 της Volkswagen θα είναι το πρώτο που θα ξεκινήσει την παραγωγή κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. To επαναστατικό έργο Trinity EV της εταιρείας έχει μπει σε αναμονή λόγω προβλημάτων λογισμικού. Ωστόσο, η VW θα καλύψει το κενό το 2026 με μια ηλεκτρική έκδοση του SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Όπως όλα δείχνουν θα έχει την ονομασία ID.Tiguan».