Το Jeep Avenger πραγματοποιεί ήδη μία εντυπωσιακή πορεία πριν καν φτάσει στις εκθέσεις της μάρκας στην Ευρώπη. Ήδη, το μοντέλο έχει ξεπεράσει τις 12.000 παραγγελίες και έχει λάβει πολλές διακρίσεις, όπως αυτή του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2023».
Βασικό συστατικό για την επιτυχία του Avenger, αποτελεί το εντελώς νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης που διαθέτει. Μάλιστα, αυτό είναι το πλέον αποδοτικό σύστημα που διαθέτει μέχρι σήμερα ο Όμιλος Stellantis.
Παράλληλα, το ηλεκτρικό σύνολο προσφέρει και υψηλά επίπεδα σχεδιαστικής ευελιξίας. Αυτό αποτελεί ένα απαραίτητο χαρακτηριστικό, ώστε το μοντέλο να εφαρμόσει τα στοιχεία που παραδοσιακά συνοδεύουν τα μοντέλα της Jeep.
Jeep Avenger: Διάκριση με άρωμα… γυναίκας!
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Jeep Avenger προσφέρει υψηλή απόδοση
Με πυλώνα την αναβαθμισμένη πλατφόρμα eCMP του Ομίλου Stellantis, το Avenger διαθέτει το νέο σύστημα αρχιτεκτονικής 400V. Ειδικότερα, ο σχεδιασμός του νέου ηλεκτροκινητήρα, έχει στόχο τη μέγιστη αποδοτικότητα, τη βέλτιστη διαδικασία παραγωγής και την υψηλή σχέση απόδοσης/κόστους. Με μέγιστη ισχύ 156 ίππων, αποδίδει με απόλυτα άμεσο και γραμμικό τρόπο έως και 260 Nm ροπής.
Την αποθήκευση και την τροφοδοσία του συστήματος με ενέργεια, αναλαμβάνει μία νέα μπαταρία ονομαστικής χωρητικότητας 54 kWh της Stellantis. Επιπλέον, η ωφέλιμη χωρητικότητά της είναι 51 kWh, δηλαδή ποσοστό σχεδόν 95% σε σχέση με την ονομαστική χωρητικότητα. Παράλληλα, η μπαταρία του Avenger προσφέρει υψηλά επίπεδα αυτονομίας, με 400 χιλιόμετρα σε μεικτές συνθήκες και 550 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες.
Το Jeep Avenger είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023»
Το πακέτο της μπαταρίας του Avenger διαθέτει 17 μονάδες, με συνολικά 102 στοιχεία (Lithium-Ion NMC 811). Πιο συγκεκριμένα, η κατανομή των μονάδων στο πάτωμα του αυτοκινήτου είναι 65% στο πίσω μέρος και το υπόλοιπο 35% στο εμπρός. Έτσι, το αποτέλεσμα είναι η μέγιστη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου, η βέλτιστη κατανομή των μαζών και το χαμηλό κέντρο βάρους
Το ηλεκτρικό σύστημα του Avenger υποστηρίζει 3 προγράμματα λειτουργίας: ECO, Normal και Sport. Ανεξάρτητα από την επιλογή του οδηγού, ο περιορισμός της ισχύος βγαίνει αυτόματα εκτός, για πλήρη ισχύ σε περίπτωση kick-down. Παράλληλα, εκτός των τριών προγραμμάτων, υπάρχουν διαθέσιμα και 2 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Jeep Avenger: 10.000 πωλήσεις και συνεχίζει!
Αντίστοιχα με την κατανάλωση ενέργειας, το σύστημα είναι εξίσου αποδοτικό και με τη διαδικασία φόρτισης. Με μέση καθημερινή κάλυψη απόστασης 30 χιλιομέτρων, το Avenger ανακτά αντίστοιχη αυτονομία σε 3 λεπτά μέσω φορτιστή DC 100 kW. Στον ίδιο φορτιστή, το επίπεδο από το 20% στο 80% ανεβαίνει σε μόλις 24 λεπτά.
Διατηρώντας τον αυθεντικό εκτός δρόμου χαρακτήρα της μάρκας
Εκτός από αποδοτικό και φιλικό προς το περιβάλλον, το νέο Avenger διατηρεί τα διαχρονικά χαρακτηριστικά της Jeep. Φυσικά, αυτά αφορούν την αντοχή στη σκληρή χρήση και τις υψηλές εκτός δρόμου δυνατότητες.
Μάλιστα, η μπαταρία του Avenger έχει περάσει με επιτυχία, δοκιμές άνω των 2 εκατομμυρίων χιλιομέτρων. Επιπλέον, διαθέτει προστασία στις εκτός δρόμου διαδρομές λόγω της μεγάλης απόσταση από το έδαφος και των μεταλλικών προστατευτικών στο πάτωμα.
Την ίδια στιγμή, το Avenger είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep, το οποίο διαθέτει συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control. Επιπλέον, το μοντέλο έχει εξαιρετικά μικρούς προβόλους και εξαιρετικές για την κατηγορία, γωνίες προσέγγισης (20ο), ράμπας (20ο) και διαφυγής (32ο).
Η φύση χορεύει στο ρυθμό της Jeep
Το νέο Jeep Avenger είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες και στην ελληνική αγορά με τιμές από 27.500 ευρώ. Η τιμή αυτή περιλαμβάνει το όφελος των 8.000 ευρώ της κρατικής επιδότησης και τα 1.000 ευρώ του οφέλους απόσυρσης. Επιπλέον, όλες οι εκδόσεις του μοντέλου διαθέτουν 4ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000 χιλιόμετρα. Παράλληλα, η μπαταρία έχει 8ετή εγγύηση με ισχύ έως 160.000 χιλιόμετρα.
Οι αφίξεις των πρώτων αυτοκινήτων στην Ελλάδα θα γίνουν εντός του 2ου τριμήνου του έτους. Ωστόσο, το νέο ηλεκτρικό σύστημα του Avenger, θα επιτρέψει στο προσεχές μέλλον τη δημιουργία και μιας έκδοσης με κίνηση και στους 4 τροχούς. Προφανώς, αυτή θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες απόδρασης σε εκτός δρόμου διαδρομές.