Η φύση χορεύει στο ρυθμό της Jeep

Το νέο σποτ «Electric Boogie» της Jeep, με πρωταγωνιστές τα Wrangler 4xe και Grand Cherokee 4xe, βάζει τη φύση στο ρυθμό της ηλεκτροκίνησης.

Η Jeep πρωτοτύπησε για ακόμη μια φορά, δίνοντας ένα ξεχωριστό μήνυμα στον τελικό του Πρωταθλήματος του Αμερικανικού Ποδοσφαίρου. Μέσω ενός ξεχωριστού σποτ, η εταιρεία παρουσίασε τη νέα εποχή που φέρνει στην αυτοκίνηση η εξηλεκτρισμένη τεχνολογία 4xe.

Βασικοί πρωταγωνιστές του νέου σποτ, ήταν τα Plug-in Hybrid Wrangler 4xe και Grand Cherokee 4xe, αλλά και κάποια… ιδιαίτερα ζώα της φύσης. Εκεί, η εταιρεία έδειξε ότι η διασκέδαση και ο σεβασμός στο περιβάλλον είναι έννοιες που συνδυάζουν τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της.

«Η νέα μας καμπάνια προβάλει τη γκάμα εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων τονίζοντας τη διασκέδαση και την αγάπη για περιπέτεια που εκφράζει το πνεύμα της Jeep», ανέφερε ο κ. Cristian Meunier, CEO της Jeep.

«Συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε και να εξελίσσουμε τα πλέον ικανά και παράλληλα φιλικά προς το περιβάλλον SUV και για αυτό το λόγο σημειώνουμε ότι το 4xe είναι το νέο 4×4. Στόχος μας είναι να γίνουμε ο παγκόσμιος ηγέτης στα SUV μηδενικών ρύπων και να συμβάλλουμε ώστε οι φίλοι της μάρκας να έχουν ένα πλανήτη που θα εξερευνούν, αγαπούν και προστατεύουν».

Jeep Earth Odyssey: Μία διαφήμιση με τους ήχους της… φύσης

Το «Electric Boogie» της Jeep και η διασκευή του από τον Shaggy

Στο πλαίσιο αυτού του διαφορετικού μηνύματος, η Jeep μαζί με τη φύση «χορεύουν» στο ρυθμό του «Electric Boogie». Φυσικά, αυτό είναι ένα τραγούδι της τζαμαϊκανής Marcia Griffiths, που κυκλοφόρησε το 1983.

Αργότερα, ένα remix στις αρχές της δεκαετίας του 1990, κατέστησε την Griffiths την πλέον επιτυχημένη γυναίκα μουσικό της Reggae. Ωστόσο, για τη νέα διασκευή στο σποτ της Jeep υπεύθυνος είναι ο δημοφιλής μουσικός, Shaggy.

Ο Shaggy δήλωσε:

«Είναι τιμή για εμένα που είχα την ευκαιρία να κάνω την παραγωγή αυτής της νέας διασκευής, ενός αγαπημένου μου τραγουδιού. Είμαι φίλος με την Marcia και χαίρομαι που η Jeep μου ζήτησε να δημιουργήσουμε μία νέα έκδοση ώστε να θυμίσουμε αυτή τη μεγάλη προσωπικότητα. Επιπλέον, συμπεριλάβαμε τις φωνές τριών νέων ανερχόμενων καλλιτεχνών, των Amber Lee, Jamila και Moyann».

Το Jeep Avenger είναι το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023»

Ο πλήρης εξηλεκτρισμός τη μάρκας στην Ευρώπη έως το 2030

To «Electric Boogie» είναι δημιούργημα της Jeep και του διαφημιστικού γραφείου Highdive, υπεύθυνο και για το εντυπωσιακό σποτ Earth Odyssey. Στόχος και πάλι ήταν να τονιστεί η δυνατότητα της τεχνολογίας 4xe σε συνδυασμό με τη φιλικότητα προς στο περιβάλλον. Ήδη, το Wrangler 4xe είναι το δημοφιλέστερο υβριδικό Plugin μοντέλο στις αγορές της Β. Αμερικής, ανεξαρτήτου κατηγορίας.

Η Jeep παρουσιάζει το πρόγραμμα e-Freedom!

Φέτος ήταν η πρώτη φορά που η Jeep δημιούργησε ένα σποτ για τον τελικό του Πρωταθλήματος Αμερικανικού Ποδοσφαίρου. Μάλιστα, αυτό θα χρησιμοποιηθεί σε παγκόσμια κλίμακα, με στόχο την προβολή της πορείας της μάρκας προς την εξηλεκτρισμένη κίνηση.

Η Jeep μέχρι το τέλος του 2025 θα λανσάρει 4 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε Ευρώπη και Αμερική. Επιπλέον, οι πωλήσεις της μάρκας έως το 2030, θα αφορούν 100% ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και 50% στη Β. Αμερική.

abb_img
spot_img