Το εργοστάσιο του Cassino στην Ιταλία είναι μια από τις πλέον προηγμένες μονάδες του Ομίλου Stellantis. Μάλιστα, αποτελεί τις εγκαταστάσεις της μάρκας, όπου οι γραμμές παραγωγής αφορούν αποκλειστικά την κατασκευή premium μοντέλων. Πιο συγκεκριμένα, το Cassino είναι υπεύθυνο για την κατασκευή των Alfa Romeo Giulia και Stelvio, αλλά και της Maserati Grecale.
Τώρα, ο Όμιλος Stellantis ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει την παραγωγή των νέων ηλεκτρικών μοντέλων της ιταλικής φίρμας. Μάλιστα, αυτά τα μοντέλα θα χρησιμοποιούν ως βάση την πλατφόρμα STLA Large, με την αρχιτεκτονική της να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
H Alfa Romeo βάζει την Giulia στην πρίζα!
Η ανακοίνωση της απόφασης έγινε από τον CEO της Stellantis, κ. Carlos Tavares κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Cassino. «Το εργοστάσιο του Cassino έχει μια πλούσια ιστορία καινοτομίας και τεχνολογίας», δήλωσε ο κ. Tavares.
«Τα μοντέλα που θα βρουν βάση στις πλατφόρμες STLA και θα φέρουν επανάσταση στην οδηγική εμπειρία. Και για αυτό δείχνουμε εμπιστοσύνη στους εργαζόμενους και τη διοίκηση του εργοστασίου για αυτή την πολύ σημαντική αποστολή».
Έφτασε στην Ελλάδα η κορυφαία Alfa Romeo Tonale PHEV
Τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας STLA που θα χρησιμοποιήσει η Alfa Romeo
Αυτή η εξέλιξη επιβεβαιώνει το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας και αποδοτικότητας του εργοστασίου όπου κατασκευάζονται τα δύο μοντέλα της Alfa Romeo. Πλέον, το Cassino είναι το δεύτερο εργοστάσιο της Stellantis, μετά από εκείνο του Windsor στον Καναδά. Μάλιστα, εκεί θα λάβει χώρα η ένταξη της κορυφαίας ηλεκτρικής πλατφόρμας Large, της οικογένειας STLA.
Πιο συγκεκριμένα, η STLA Large έχει λάβει τον ανάλογο σχεδιασμό ώστε να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία που μπορεί να φτάσει και τα 800 χιλιόμετρα. Επιπλέον, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα ηλεκτροκίνησης EDM (Electric Drive Modules), ενώ παράλληλα προσφέρει μεγάλη ευελιξία στους σχεδιαστές.
Η Alfa Romeo Tonale PHEV συνδέει το παρελθόν με το μέλλον
Το υπερσύγχρονο εργοστάσιο του Cassino είναι φιλικό προς το περιβάλλον
Τα εγκαίνια του εργοστασίου του Cassino, που είναι μεταξύ της Ρώμης και της Νάπολης, έγιναν το 1972. Σήμερα, περισσότερα από 1.200 ρομπότ συμβάλλουν σε μία εξαιρετικά αυτοματοποιημένη διαδικασία παραγωγής.
Φυσικά, εκτός από το κορυφαίο επίπεδο ποιότητας, προσφέρει σημαντικά μειωμένη κατανάλωση νερού και ενέργειας. Μάλιστα, έως το 2025, η Stellantis θα επενδύσει περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ, σε τεχνολογίες εξηλεκτρισμένης κίνησης και λογισμικού.
Πολωνός φτιάχνει προσομοιωτή Alfa Romeo για… πάρτη του!
Στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου του Ομίλου, Dare Forward 2030, στόχος είναι μέχρι το 2030 να μειωθούν στο μισό οι εκπομπές CO2 σε σχέση με το 2021. Παράλληλα, η Stellantis θα φτάσει στην κλιματική ουδετερότητα έως το 2038.
Επιπλέον, έως το 2030 στην Ευρώπη οι μάρκες του Ομίλου Stellantis θα προσφέρουν αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ωστόσο, αποτελεί ένα στόχο στον οποίο η Alfa Romeo θα φτάσει νωρίτερα, έως το 2027.