H Volvo Construction Equipment, η θυγατρική του ομίλου Volvo, επιστράτευσε τον ηλεκτρικό της εκσκαφέα για την ανοικοδόμηση μίας από τις πιο εμβληματικές διαδρομές τελεφερίκ στον κόσμο.
Πιο συγκεκριμένα, ο ηλεκτρικός συμπαγής εκσκαφέας με την ονομασία ECR25 χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή ενός νέου τελεφερίκ σε μία εκ των κορυφών στις ελβετικές Άλπεις. Ο λόγος που επελέγη το ηλεκτρικό όχημα, ήταν ότι δεν θα συναντούσε δυσκολίες, ενώ τα πετρελαιοκίνητα δεν θα τα κατάφερναν.
Ειδικότερα, σε μεγάλα υψόμετρα, οι κινητήρες diesel δεν έχουν τόσο καλή απόδοση, ενώ εκπέμπουν και περισσότερο CO2. Οπότε, ένας εκσκαφέας με ηλεκτρική κίνηση θα ήταν σαφώς καλύτερος.
Test Drive || Δοκιμάζουμε το Volvo C40 Recharge P8 AWD 408 PS!
Ο υπεύθυνος εργοταξίου της κατασκευαστικής εταιρείας, Melchior Burlon, δήλωσε:
«Υπάρχουν δύο βασικά προβλήματα στα βουνά. Αφενός, δεν έχουμε πολύ χώρο εδώ, και αφετέρου αντιμετωπίζουμε συχνά προβλήματα με τους κινητήρες diesel που λειτουργούν σε υψόμετρο λόγω του αραιού αέρα και του κρύου. Η Volvo CE είναι ο μόνος προμηθευτής που προσφέρει κάτι τέτοιου μεγέθους.
Διαφορετικά, υπήρχαν μόνο εκσκαφείς μέχρι δύο τόνους και θέλαμε το πιο ισχυρό μηχάνημα για τη δουλειά και κάτι που θα μπορούσαμε ακόμη να μεταφέρουμε με ελικόπτερο αν χρειαζόταν».
Volvo: Τα XC40 και C40 Recharge με βελτιωμένη αυτονομία
O Volvo ECR25 εκεί που πάτησε ο… Τζέιμς Μποντ
Το νέο τελεφερίκ βρίσκεται στο χωριό Stechelberg και θα φτάνει μέχρι την κορυφή Schilthorn, ύψους 2.970 μέτρων στις Βερνικές Άλπεις της Ελβετίας. Το τελεφερίκ Schilthorn είναι ιδιαίτερα δημοφιλές από την κορυφαία σειρά ταινιών δράσης του Τζέιμς Μποντ.
Πιο συγκεκριμένα, έγινε γνωστό μετά από την ταινία του 1969, «Στην υπηρεσία της Αυτού Μεγαλειότης» (On Her Majesty’s Secret Service). Να σημειώσουμε ότι για πολλά χρόνια αποτελούσε το μακρύτερο και πιο απότομο εναέριο τελεφερίκ στον κόσμο.
Volvo: Ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο οι ασύρματες ενημερώσεις
Αεροπορικώς η μεταφορά του μέχρι την κορυφή Schilthorn
Προφανώς, η μεταφορά του ECR25 Electric δεν ήταν μία απλή υπόθεση. Ένα εκχιονιστικό μηχάνημα έπρεπε να τον ρυμουλκήσει κομμάτι-κομμάτι στον σταθμό στο Birg, στα 2.600 μέτρα. Στη συνέχεια ένα ελικόπτερο το μετέφερε στην κορυφή Schilthorn, όπου και «έπιασε» δουλειά.
Τέλος, o ηλεκτρικός εκσκαφέας φορτίζει από εκεί που παίρνει ρεύμα το τελεφερίκ. Μάλιστα, αυτό τροφοδοτείται από 100% καθαρή υδροηλεκτρική ενέργεια, η παραγωγή της οποίας λαμβάνει χώρα στην κοιλάδα Lauterbrunnen.
Φυσικά, μπορείτε να δείτε όλη τη διαδικασία στο παρακάτω video: