Ferrari Testarossa ή μήπως… Teslarossa;

Μία βρετανική εταιρεία μετατροπών, αποφάσισε να μεταμοσχεύσει την ηλεκτρική «καρδιά» ενός Tesla, σε μία θρυλική Ferrari Testarossa.

Ακούστε το άρθρο

Μέρα με τη μέρα, ολοένα και περισσότερες εταιρείες στο εξωτερικό, παρουσιάζουν ειδικά κιτ, τα οποία μετατρέπουν παλαιότερα θερμικά αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά. Μάλιστα, τις περισσότερες φορές, τα κιτ μετατροπής απευθύνονται σε εμβληματικά κλασικά οχήματα, έχοντας ιδιαίτερη επιτυχία. Ωστόσο, αυτό ίσως φαίνεται ακατόρθωτο ή πέρα από κάθε φαντασία, όταν μιλάμε για μία θρυλική Ferrari Testarossa.

Αυτή η τεχνική αποτελεί και έναν τρόπο ώστε κάποιος να δώσει παράταση ζωής σε αυτά τα μοντέλα. Στην περίπτωση της βρετανικής εταιρείας Electric Classic Cars, η κατάσταση είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, σε σχέση με παλαιότερες δημιουργίες της. Η εν λόγω εταιρεία, παρουσίασε ένα ιδιαίτερο εγχείρημα με το οποίο ασχολείται τους τελευταίους μήνες. Μάλιστα, σύμφωνα με αυτά που αναφέρει, δείχνει να φτάνει στην ολοκλήρωσή του.

Οι ηλεκτρικές Ferrari θα κάνουν… θόρυβο

Ferrari Testarossa ή μήπως Teslarossa;

Μία Ferrari Testarossa με ηλεκτροκινητήρα 600 ίππων από Tesla!

Συνήθως, οι ηλεκτρικές δημιουργίες της Electric Classic Cars δεν αποσκοπούν τόσο στην αύξηση της ισχύος του αυτοκινήτου. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, η συγκεκριμένη Ferrari Testarossa έκανε αρκετά… άλματα εμπρός.

Πιο συγκεκριμένα, αφού η εταιρεία αφαίρεσε τον κινητήρα, την μετάδοση και τα παρελκόμενά τους, τοποθέτησε ένα ηλεκτρικό μοτέρ της Tesla. Μάλιστα, αυτό το μοτέρ τοποθετήθηκε μπροστά από τον πίσω άξονα, ενώ οι μπαταρίες βρήκαν… «θέση» τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Έτσι, η ιπποδύναμη «ανέβηκε» στους 544 ίππους, σε σχέση με τους 390 ίππους του εργοστασιακού 12κύλινδρου βενζινοκινητήρα των 4,9 λίτρων. Προφανώς, αντίστοιχα μεγάλη βελτίωση είχε και προσφερόμενη ροπή, η οποία από τα 490 Nm «άγγιξε» τα 600 Nm. Άξιο αναφοράς, είναι ότι το αυτοκίνητο απέκτησε μόλις 42 επιπλέον κιλά μετά την ηλεκτρική μετατροπή. Έτσι, με ένα πακέτο μπαταριών, χωρητικότητας 63 kWh, ζυγίζει λίγο πάνω από τους 1,7 τόνους.

Το Renault 4 παθαίνει… ηλεκτροσόκ!

Οι επιπλέον μετατροπές ώστε να γίνει λειτουργική η… Teslarossa

Φυσικά, χρειάστηκαν και κάποιες επιπλέον αλλαγές στο ιταλικό μοντέλο, ώστε να είναι λειτουργικό αλλά και ασφαλές. Αρχικά, τα κανονικά φρένα έδωσαν τη θέση τους σε βελτιωμένα με σύστημα αναγέννησης. Στη συνέχεια, μία διαφορετική ανάρτηση διαθέτει ρυθμίσεις σύμφωνα με την νέα αναλογία κατανομής βάρους.

Η βρετανική εταιρεία έχει κάνει επεμβάσεις και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπως στον πίνακα οργάνων που άλλαξε πλήρως. Μάλιστα, σε αυτό το σημείο τοποθέτησαν ένα αναλογικό συγκρότημα οργάνων που μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπο με το πρωτότυπο. Ωστόσο, κοιτώντας προσεκτικά, ανακαλύπτεις στοιχεία σχετικά με το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

H Toyota δίνει νέα πνοή σε δύο Corolla AE86

Η εργοστασιακή Testarossa είχε ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ωστόσο ο ηλεκτροκινητήρας της Tesla δεν χρειάζεται κιβώτιο ταχυτήτων. Έτσι, ο επιλογέας παρέμεινε στη θέση του και είναι υπεύθυνος να εναλλάσσει μεταξύ D-N-R, με ανάλογες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων. Σύμφωνα με την εταιρεία, το «πάντρεμα» του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης με τα αναλογικά συστήματα του οχήματος, αποτέλεσε τον πιο δύσκολο τομέα στη μετατροπή.

Στο παρακάτω video μπορείτε να απολαύσετε την… αθόρυβη Ferrari Teslarossa της Electric Classic Cars:

abb_img