Το Renault 4 παθαίνει… ηλεκτροσόκ!

Η Renault και η R-Fit κάνουν... ηλεκτροσόκ σε εμβληματικά μοντέλα όπως το Renault 4, προσφέροντάς τους παράταση ζωής με νέα... «καρδιά».

Ακούστε το άρθρο

Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε όλο και περισσότερες εταιρείες να αναλαμβάνουν μετατροπές εμβληματικών παλαιότερων αυτοκινήτων από θερμικά σε ηλεκτρικά. Φυσικά, αυτή είναι μία επιλογή οποία μεταφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης στο αγαπημένο όχημα του εκάστοτε ιδιοκτήτη.

Επιπλέον, προσφέρει ένα «δάνειο» ζωής στα κλασικά μοντέλα, κάνοντάς τα ιδανικά για χρήση σε αστικά κέντρα. Αυτή την επιλογή προσφέρει πλέον και η R-Fit, η οποία συνεργάστηκε με τη Renault, εξηλεκτρίζοντας εμβληματικά μοντέλα του παρελθόντος.

Μάλιστα, το αμιγώς ηλεκτρικό Renault 4 έκανε την εμφάνισή του στην ετήσια έκθεση κλασικού αυτοκινήτου «Retromobile» 2023 στο Παρίσι. Παράλληλα, το παρών στην έκθεση έδωσαν επίσης τα Renault 5 και Twingo πρώτης γενιάς, με το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Test Drive || Renault Arkana 1.3 TCe 140 PS MHEV: Οικονομία με στιλ!

Με αυτονομία 80 χιλιομέτρων το «εξηλεκτρισμένο» Renault 4

Η RFit έχει επιλέξει ένα ηλεκτροκινητήρα ο οποίος έχει ισχύ 48 kW (65 ίππων). Προφανώς, η ιπποδύναμη αυτή προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις στο κλασικό μοντέλο για κίνηση εντός των τειχών της πόλης. Επιπλέον, ενέργεια στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης προσφέρει μία μπαταρία 105V με χωρητικότητα 10,7 kWh. Σύμφωνα με την εταιρεία, το κιτ αυτό προσφέρει στο Renault 4 αυτονομία έως και 80 χιλιόμετρα.

Από πλευράς φόρτισης, χρησιμοποιώντας παροχή σπιτιού 220 V, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει πλήρως σε 3 ώρες και 30 λεπτά. Επιπλέον, το κιτ έχει δύο χρόνια εγγύηση και δεν επηρεάζει την κατανομή βάρους του αυτοκινήτου. Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι ότι η μετατροπή αυτή συνεργάζεται με το υπάρχον σύστημα μετάδοσης.

Φυσικά, η εταιρεία έχει επιλέξει να τοποθετήσει ανάλογο όργανο για τις ενδείξεις του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Τέλος, το κιτ μετατροπής της RFit κοστίζει 11.900 ευρώ στη Γαλλία, μαζί με τους φόρους και το κόστος τοποθέτησης.

Το νέο Renault Espace αλλάζει… κατηγορία

Οι δηλώσεις των ανθρώπων της γαλλικής εταιρείας σχετικά με το κιτ μετατροπής:

«Έχουμε ιδιαίτερη χαρά που παρουσιάζουμε αυτά τα ηλεκτρικά κιτ. Η μετατροπή θα επιτρέψει στους ανθρώπους που αγαπούν τα κλασικά τους αυτοκίνητα και στους νέους να οδηγούν στη Γαλλία με τα εμβληματικά μας Renault 4, Renault 5 και Twingo, που τροφοδοτούνται από ηλεκτρισμό.

Ο νέος αμφίδρομος φορτιστής της Renault

Εκτός από την κυκλική οικονομία που δημιουργούν αυτές οι νέες συναρμολογήσεις ηλεκτρικών κινητήρων, τα ηλεκτρικά κιτ εκ προσφέρουν μια λύση που συνδυάζει την απόλαυση της οδήγησης με εξοικονόμηση και αξιοπιστία. Επιπλέον, δεν επηρεάζει το στυλ και τα πρωτότυπα σχέδια αυτών των διαχρονικών κλασικών αυτοκινήτων».

abb_img