H Toyota δίνει νέα πνοή σε δύο Corolla AE86

Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Τόκιο, η Toyota παρουσίασε δύο θρυλικές Corolla AE86 που καταναλώνουν υδρογόνο ή ρεύμα.

Μία πιθανή λύση στους λάτρεις του κλασικού αυτοκινήτου έρχεται να δώσει η Toyota, με δύο Corolla AE86, στο Τόκιο. Ένας από τους πονοκέφαλους που προκαλούν τα νέα μέτρα μηδενικών ρύπων στην αυτοκίνηση, είναι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, αρκετοί είναι αυτοί που επιμένουν να στηρίζουν και να χρησιμοποιούν το κλασικό αυτοκίνητό τους, το οποίο έχουν σε άριστη κατάσταση.

Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε στην Έκθεση του Τόκιο, 2 μετατροπές Corolla AE86, της δεκαετίας του 1980. Μάλιστα, τα δύο αυτά πρωτότυπα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν αντί για την κλασική βενζίνη, υδρογόνο και ρεύμα.

Αρκετό ενδιαφέρον είχαν και οι δηλώσεις του Προέδρου της Toyota, Akio Toyoda. Πιο συγκεκριμένα, ο Toyoda υποστήριξε ότι οι τα «πακέτα μετατροπής» είναι μία λύση που σκέφτεται η μάρκα. Πιθανόν, οι θερμικοί κινητήρες με καύσιμο το υδρογόνο και τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, ίσως είναι η τελευταία ευκαιρία για αυτά τα οχήματα.

Η Toyota «αποκάλυψε» το ηλεκτρικό Hilux

H Toyota δίνει νέα πνοή σε δύο Corolla AE86

Ο Akio Toyoda δήλωσε για τα δύο πρωτότυπα Corolla AE86:

«Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες στοχεύουν σε “στροφή” προς τα ηλεκτρικά με μπαταρία από το 2030 έως το 2040 περίπου. Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι δεν μπορούμε να επιτύχουμε μηδενικές εκπομπές άνθρακα το 2050 απλώς πουλώντας μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Πρέπει να παρέχουμε επιλογές για αυτοκίνητα που ανήκουν ήδη σε κάποιον. Αν και η τεχνολογία μετατροπής τους είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, ελπίζω να απορρίψω τον φόβο ότι δεν θα είμαστε σε θέση να οδηγήσουμε τα αγαπημένα μας αυτοκίνητα όταν επιτύχουμε ουδετερότητα άνθρακα».

Τα ηλεκτρικά πλάνα της Toyota μέχρι το 2026!

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων

Αρχικά, το AE86 Η2 Concept διαθέτει ένα τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος χρησιμοποιεί για την καύση, υδρογόνο. Επιπλέον, στο πίσω μέρος του οχήματος, η Toyota έχει τοποθετήσει δύο δεξαμενές υδρογόνου, οι οποίες είναι «δανεικές» από το Mirai.

Προφανώς, τροποποιήσεις έχουν γίνει και στον κινητήρα του κουπέ ιαπωνικού μοντέλου, αλλά όχι όσες θα περίμενε κανείς. Η ιαπωνική φίρμα έχει επιλέξει να αντικαταστήσει τα μπεκ, κάποιες σωληνώσεις καυσίμου και τους σπινθηριστές. Έτσι, το μοντέλο θα «καίει» υδρογόνο, ενώ ο οδηγός θα είναι σε θέση να ακούει το «γουργουρητό» του κινητήρα και της εξάτμισης.

Η Toyota Corolla Cross με υδρογόνο ξεκινάει δοκιμές!

Στον αντίποδα, η αμιγώς ηλεκτρική AE86 BEV Concept διαθέτει πλέον έναν ηλεκτροκινητήρα από Toyota Tundra και μία μπαταρία από το νέο Prius. Μάλιστα, ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιλογή 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου από την Toyota. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα, η ηλεκτρική AE86 αποδίδει περίπου 92 ίππους και μέγιστη ροπή 190 Nm.

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!