Η Hyundai Motor Company κέρδισε 19 iF Design Award για καινοτόμα αυτοκίνητα και πρωτότυπα, με τα 6 βραβεία να αφορούν τις ενέργειες Marketing. Ειδικότερα, η εταιρεία κέρδισε σημαντικό αριθμό βραβείων στις κατηγορίες «Communication» και «User Experience» (UX), για την επικοινωνία του Ioniq 6. Παράλληλα, το ηλεκτρικό μοντέλο κέρδισε και το «Gold» βραβείο στην κατηγορία Product.
«Αυτά τα βραβεία είναι πολύ σημαντικά για τη Hyundai και αντιπροσωπεύουν την αριστεία των προϊόντων μας και τις μοναδικές αξίες της. Επιπλέον, φανερώνουν τις προσπάθειές μας για την παροχή κορυφαίας εμπειρίας μετακίνησης στους πελάτες μας», δήλωσε ο κ. Sungwon Jee, Senior Vice President και Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company.
«Η Hyundai θα ενισχύσει περαιτέρω τις δραστηριότητές της για να παρέχει εμπειρίες που ευθυγραμμίζονται με το όραμα της εταιρείας μας “Πρόοδος για τον Άνθρωπο”, για ειλικρινή επικοινωνία με τους πελάτες μας».
Ο Όμιλος Hyundai στοχεύει στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης
Τα 6 βραβεία στον τομέα Marketing για την Hyundai Motor Company
Η διεθνής κριτική επιτροπή του «iF Design Award» ανέδειξε το video της παγκόσμιας πρεμιέρας του Ioniq 6 στην κατηγορία «Επικοινωνία». Το συναρπαστικό αφηγηματικό video έχει ως βάση την ιδέα «Awaken Υour World». Ειδικότερα, προβάλλει ένα αποκλειστικά φιλικό προς το περιβάλλον ηλεκτρικό όχημα, το οποίο προσφέρει μία νέα εμπειρία μετακίνησης. Μάλιστα, αυτό είναι σύμφωνο με το όραμα της Hyundai «Progress for Humanity», στοχεύοντας σε μία καλύτερη καθημερινότητα.
Επιπλέον, η κριτική επιτροπή βράβευσε το αποκαλυπτικό video σχεδιασμού του Ioniq 6. Το βραβείο αφορούσε τις ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες για την καθηλωτική έκφραση του ηλεκτρικού «Electrified Streamliner», στην κατηγορία «Επικοινωνία». Μάλιστα, η προβολής της διαφήμισης έγινε σε παγκόσμια σημεία ενδιαφέροντος, όπως η Times Square και το Piccadilly Circus.
Hyundai Ioniq 6: Σάρωσε στα World Car Awards με τριπλή νίκη
Οι κριτές τίμησαν επίσης το διαδικτυακό Ioniq 6 Digital Studio, στην κατηγορία «Επικοινωνίας», καθώς και στην «UX». Το Ioniq 6 Digital Studio παρείχε καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες σε πελάτες που επικοινωνούν για το αυτοκίνητο μέσω ψηφιακών καναλιών, σχετικά με τον τρόπο ζωής τους. Σε έναν εικονικό χώρο που μοιάζει με το Ioniq 6, η Hyundai αναδεικνύει ότι το μοντέλο είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό μέσο μετακίνησης.
Παράλληλα, το video της παγκόσμιας καμπάνιας του Ioniq 5 robotaxi της Hyundai κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας «Επικοινωνία». Ειδικότερα, το πρώτο επεισόδιο δίνει έμφαση στις ενέργειες του robotaxi που μοιάζουν με αυτές ενός προσεκτικού οδηγού. Επιπλέον, το δεύτερο επεισόδιο προβάλλει τη φροντίδα του robotaxi σε όλους τους επιβάτες, από εφήβους έως ηλικιωμένους.
Το Hyundai Ioniq 5 N driftάρει ασταμάτητα στην Σουηδία
Στην κατηγορία Interior Architecture, η κριτική επιτροπή του «iF Design Award» ανέδειξε το εκθεσιακό περίπτερο CES 2022 της Hyundai. Μάλιστα, εκεί έκαναν την πρώτη εμφάνισή τους οι βραβευμένες συσκευές κινητικότητας, οι οποίες έχουν ως βάση τη ρομποτική της κορεάτικης εταιρείας.
Το περίπτερο εισήγαγε την εκτεταμένη έννοια του «metamobility». Αυτό, λαμβάνει χώρα μέσα από μία καθηλωτική εμπειρία, όπου ο πραγματικός και ο εικονικός κόσμος συγχωνεύονται σε ένα σύμπαν (metaverse).