Το Hyundai Ioniq 5 N driftάρει ασταμάτητα στην Σουηδία

Η Hyundai δοκιμάζει το αμιγώς ηλεκτρικό και τετρακίνητο Ioniq 5 N, σε ακραίες αρκτικές χειμερινές συνθήκες στο Arjeplog της Σουηδίας.

Η Hyundai Motor Company αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με τις ακραίες χειμερινές δοκιμές του Ioniq 5 N. Μάλιστα, το Ioniq 5 N αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων, μαζικής παραγωγής της μάρκας. Οι απαιτητικές δοκιμές έλαβαν χώρα στην πίστα δοκιμών της Hyundai, στο Arjeplog της Σουηδίας. Η εν λόγω πίστα προσφέρει όλα όσα απαιτεί μία αυτοκινητοβιομηχανία για να πραγματοποιήσει ολοκληρωμένες χειμερινές δοκιμές.

Για παράδειγμα, όπως στις παγωμένες επιφάνειες με ιδιαίτερα χαμηλή πρόσφυση και θερμοκρασίες έως και –30° Κελσίου. Προφανώς, αυτό επιτρέπει στους μηχανικούς της Hyundai N να δοκιμάζουν το Ioniq 5 N, στις πιο ακραίες συνθήκες. Έτσι, μπορούν να επιτύχουν βέλτιστη ισορροπία, καθώς και διασκεδαστική οδήγηση. Επιπλέον, να του προσφέρουν την ικανότητα να αποδίδει με ασφάλεια σε συνθήκες υπό του μηδενός.

Το νέο όχημα της Hyundai θα φτάσει μέχρι το… φεγγάρι

Το Hyundai Ioniq 5 N driftάρει ασταμάτητα στην Σουηδία

Τα χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην σπορ οδήγηση του Hyundai Ioniq 5 N

Στο Ioniq 5 N, η Hyundai συνδύασε την πλατφόρμα E-GMP με τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Επιπλέον, η ικανότητα χάραξης στροφών του Ioniq 5 N, έχει ως βάση το N Drift Optimizer. Ειδικότερα, αυτό ενσωματώνει την κατανομή ροπής εμπρός και πίσω, το ποσοστό ροπής, την ακαμψία της ανάρτησης, την δυνατότητα διεύθυνσης και το σύστημα e-LSD. Σκοπός του είναι να δημιουργήσει έναν τρόπο οδήγησης με απώτερο σκοπό το drifting, ακόμη και για πιο… συμβατικούς οδηγούς.

Με το e-LSD, με ειδική ρύθμιση για το Ioniq 5 N, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου παρακολουθεί την είσοδο από τους αισθητήρες τροχών. Μάλιστα, προσδιορίζει με ακρίβεια πότε ένας τροχός απαιτεί επιπλέον ροπή, βελτιώνοντας τη συνολική πρόσφυση του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι, το e-LSD ενισχύει τον χειρισμό στις στροφές και την υψηλής ταχύτητας οδήγηση στην πίστα. Επιπλέον, είναι αποτελεσματικό και σε αντίξοες συνθήκες οδήγησης, όπως ο πάγος και το πυκνό χιόνι.

Hyundai Ioniq 6: Σάρωσε στα World Car Awards με τριπλή νίκη

Το Hyundai Ioniq 5 N driftάρει ασταμάτητα στην Σουηδία

Επιπλέον, το Ioniq 5 N χρησιμοποιεί το σύστημα N Torque Distribution, βελτιστοποιημένο για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης. Με αυτή τη λειτουργία, επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το επίπεδο ροπής τόσο στους εμπρός όσο και στους πίσω τροχούς. Επίσης, το N Torque Distribution και το e-LSD συνεργάζονται για να κατανείμουν την ισχύ και στους 4 τροχούς σε ποικίλες αναλογίες. Μάλιστα, διαθέτουν ειδικό σχεδιασμό ώστε να λειτουργούν γρήγορα στη στιγμιαία παροχή ισχύος του ηλεκτρικού συστήματος.

Το Hyundai Ioniq 5 N driftάρει ασταμάτητα στην Σουηδία

«Χορεύοντας» σε ακραίες συνθήκες με το i20 N WRC Rally1

Σε συνδυασμό με τη χειμερινή δοκιμή, η μάρκα N κυκλοφόρησε ένα εντυπωσιακό επεισόδιο με την ονομασία «Hyundai N | Teaser IONIQ 5 N». Τόσο το κοινό του WRC όσο και οι φίλοι της κορεάτικης μάρκας, θα εντυπωσιαστούν με έναν ιδιαίτεροχορό. Ειδικότερα, το κλιπ απεικονίζει το Ioniq 5 N να «χορεύει» παράλληλα με το i20 N WRC Rally 1 της Hyundai Motorsport.

Hyundai e-Corner: Αλλάζει την έννοια του παρκαρίσματος

Η σκηνή λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια «μπλε ώρας», που συμβολίζει την αρχή μιας νέας εποχής για τη μάρκα N της Hyundai. Πρόσθετες πληροφορίες και λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές ενόψει του παγκόσμιου ντεμπούτου του Ioniq 5 N τον Ιούλιο.

Απολαύστε έναν ξεχωριστό «χορό» στο πρώτο επεισόδιο της σειράς Hyundai N | Teaser Ioniq 5 N:

abb_img
spot_img