Η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων ειδικότερα στις πόλεις, αποτελεί «πονοκέφαλο» για τους ιδιοκτήτες τους. Το δίκτυο φόρτισης των πόλεων παγκοσμίως, απαιτεί σημαντικές βελτιώσεις έτσι ώστε να δίνει περισσότερες λύσεις στους κατόχους ηλεκτρικών.
Στις ΗΠΑ και πιο συγκεκριμένα στη Νέα Υόρκη, οι επιλογές είναι λίγες, σε ότι αφορά τον τόπο και την ώρα της φόρτισης. Φυσικά, υπάρχουν οι επιλογές της δημόσιας φόρτισης ή της οικιακής μέσω φορτιστή wallbox.
Επαγωγική Φόρτιση: Η Σουηδία «ηλεκτρίζει» τους… δρόμους
Οι φορτιστές της είναι παντού στη Νέα Υόρκη
Ωστόσο, στις πολυκατοικίες η φόρτιση είναι ακόμη πιο δύσκολη, αφού δεν είναι εφικτή η εγκατάσταση φορτιστών. Η itselectric δίνει τη λύση με τους φορτιστές της, που είναι πλάι στο πεζοδρόμιο και μπορεί να διευκολύνει πολλούς.
Η εταιρεία από το Μπρούκλιν στοχεύει να εγκαταστήσει αυτού του είδους τους φορτιστές παντού στη Νέα Υόρκη. Η itselectric σχεδιάσει να διαθέσει για δοκιμές τους φορτιστές, έχοντας μάλιστα συνάψει συνεργασία με τις New York City Economic Development Corporation και Hyundai CRADLE.
Φόρος βενζίνης για… ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Τέξας
Ο CEO και συνιδρυτής της εταιρείας, Nathan King, δήλωσε:
«Οι ΗΠΑ έχουν υψηλούς στόχους για την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων, όμως η χώρα δεν είναι κατάλληλα προετοιμασμένη αυτή τη στιγμή για όσα έρχονται, από την πλευρά της προσβάσιμης φόρτισης. Η τεχνολογία μας θα εξασφαλίζει ότι όλες οι κοινότητες μιας πόλης, ανεξαρτήτου εισοδήματος, έχουν πρόσβαση στην ‘καθαρή’ μετακίνηση».
Νέα Υόρκη: Τα Apple AirTags θα «εντοπίζουν» τα κλεμμένα αυτοκίνητα
Η itselectric φορτίζει και… πληρώνει
Η εταιρεία, προκειμένου να διαδώσει τους εν λόγω φορτιστές, σκοπεύει να εφαρμόσει μία ενδιαφέρουσα τακτική. Σύμφωνα με αυτή, ο ιδιοκτήτης ηλεκτρικού που θα επιτρέψει την εγκατάσταση του φορτιστή στο πεζοδρόμιο έξω από το σπίτι του θα βγάλει μέχρι και ένα… κέρδος.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την εταιρεία μπορεί να κερδίσει μέχρι και 1.000 δολάρια ανά φορτιστή σε ετήσια βάση. Τέλος, τo πιλοτικό πρόγραμμα της εταιρείας θα εγκαταστήσει 6 φορτιστές σε 2 τοποθεσίες στο Μπρούκλιν. Οι οδηγοί θα τεστάρουν την τεχνολογία για 2 μήνες. Ωστόσο, οι φορτιστές θα παραμείνουν ενεργοί και προσβάσιμοι για άλλους 4 μήνες μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.