Στο πλαίσιο των εορτασμών των 75 χρόνων της Porsche, η εταιρεία προχώρησε σε μία εντυπωσιακή αποκάλυψη που ακούει στο όνομα Mission X Concept. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα πρωτότυπο hypercar, το οποίο αν γίνει πραγματικότητα, θα έρθει να αναλάβει ένα δύσκολο έργο. Να παραλάβει την σκυτάλη από τις Porsche Carrera GT και 918 Spyder, συνεχίζοντας την πορεία στην κατηγορία των hypercars για την γερμανική φίρμα.
Μάλιστα, το μοντέλο θα χρησιμοποιεί αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα έχει μοναδικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, θα είναι σχεδιασμένο ώστε να καταρρίψει κάθε ρεκόρ στην εμβληματική πίστα του Nurburgring. Ωστόσο, το Mission X Concept εντυπωσιάζει και με τη σχεδίασή του, σε κάθε του πτυχή.
Μάλιστα, «δανείζεται» αρκετά χαρακτηριστικά από τα αγωνιστικά μοντέλα της μάρκας που συμμετέχουν στο Le Mans. Όπως για παράδειγμα, οι πόρτες που ανοίγουν κάθετα ή το «γυάλινο» κουβούκλιο της καμπίνας.
Porsche: Ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αυτονομία 1.300 χιλιομέτρων!
Επιπλέον, οι κάθετοι εμπρός προβολείς, έχουν ως έμπνευση κάποια από τα ιστορικά αγωνιστικά αυτοκίνητα της μάρκας, όπως η Porsche 906. Μάλιστα, με τη χρήση της τεχνολογίας LED, μπορούν να κάνουν διάφορες αναπαραστάσεις κατά την ενεργοποίηση, όπως ένα μάτι που ανοιγοκλείνει. Προφανώς, ανάλογη είναι και η ατμόσφαιρα στο εσωτερικού του πρωτότυπου Mission X.
Ειδικότερα, η κατασκευή των καθισμάτων είναι από υλικό CFRP, για μειωμένο βάρος και υψηλή αντοχή, διαθέτοντας ζώνες 6 σημείων. Το τιμόνι έχει αγωνιστική σχεδίαση, με τον συνοδηγό να έχει μπροστά του μία βάση, κατάλληλη για την τοποθέτηση οργάνων μέτρησης. Τέλος, το όχημα διαθέτει μία γκάμα καμερών, οι οποίες ξεκινούν την εγγραφή, από το ανάλογο μπουτόν στο χειριστήριο πολλαπλών χρήσεων.
Porsche Classic Road Tour 2023: Ένα ταξίδι γεμάτο συγκινήσεις
Τα πιθανά δυναμικά χαρακτηριστικά του Porsche Mission X Concept
Μέχρι στιγμής, η γερμανική μάρκα δεν έχει δώσει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης του μοντέλου. Ωστόσο, δηλώνει ότι αν το όχημα περάσει στην παραγωγή, θα έχει αναλογία ισχύος ανά βάρος, περίπου ενός ίππου ανά κιλό.
Δηλαδή, αν ζυγίζει 1.500 κιλά, η συνδυαστική ισχύς των ηλεκτροκινητήρων θα «αγγίζει» παραπλήσιο νούμερο ιπποδύναμης. Επιπλέον, θα έχει την ικανότητα να παράγει μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική πίεση από την 911 GT3 RS. Και τέλος, θα μπορεί να φορτίζει 2 φορές ταχύτερα από την Taycan Turbo S.
Porsche 911 ST by Everrati: Κλασική και… ηλεκτρική!
Φυσικά, σε αυτό σημαντικό ρόλο θα «παίξει» και η αρχιτεκτονική των 900V που θα διαθέτει, σύμφωνα με την Porsche. Μάλιστα, εκτός από την παροχή ενέργειας, το πακέτο των μπαταριών θα συμβάλλει σε ακόμα ένα τομέα του αυτοκινήτου. Για αυτόν τον λόγο, οι μπαταρίες θα είναι τοποθετημένες πίσω από τα καθίσματα.
Προφανώς, σκοπό τους είναι να ισορροπούν το βάρος ανάμεσα στον εμπρός και στον πίσω άξονα του οχήματος. Όπως άλλωστε συναντάμε και στα σπορ θερμικά μοντέλα, που διαθέτουν κινητήρα στο κέντρο.