Η Volkswagen έχει αναφέρει κατά καιρούς ότι δεν πρόκειται να αφήσει στο… συρτάρι τις σπορ εκδόσεις των μοντέλων της, εν όψει της «εξηλεκτρισμένης» εποχής. Μάλιστα, αυτό το απέδειξε παρουσιάζοντας στο Μόναχο το ID. GTI Concept. Ειδικότερα, μιλάμε για την έκδοση GTI του αμιγώς ηλεκτρικού πρωτότυπου ID. 2all, στην οποία βασίστηκε το μοντέλο. Τώρα, η γερμανική φίρμα παρουσίασε το επίσης σπορτίφ πρωτότυπο ID.X Performance, το οποίο χρησιμοποιεί ως βάση τη νέα ηλεκτρική λιμουζίνα της μάρκας, το ID.7.
Ωστόσο, το Volkswagen ID.X Performance δεν αποτελεί μία απλά πιο σπορτίφ έκδοση του οικογενειακού μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει χαρακτηριστικά τα οποία συναντάμε σε καθαρόαιμες κατασκευές. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρός τμήμα του βλέπουμε ένα νέο προφυλακτήρα, με μεγάλες εισαγωγές αέρα. Παράλληλα, όλοι οι θόλοι διαθέτουν επιπλέον φτερά, ενώ στο πίσω μέρος την εμφάνισή της κάνει και μία ψηλή αεροτομή.
Test Drive || Volkswagen ID.3: Καλοκαίρι στην πρίζα!
Αντίστοιχα, νέος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, ο οποίος στο κάτω μέρος του ενσωματώνει και ένα ευμεγέθη διαχύτη. Μάλιστα, τόσο ο διαχύτης, όσο και η αεροτομή είναι κατασκευασμένα από αντρακόνημα, για τον περιορισμό του έξτρα βάρους. Το πακέτο ολοκληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος σε διάσταση 20 ιντσών και χάλκινη απόχρωση. Έντονο δυναμισμό στο μοντέλο της παρουσίασης, προσδίδει και ο διπλός χρωματισμός του αμαξώματος, σε μαύρο και ασημί χρώμα.
Φυσικά, η Volkswagen δεν ξέχασε να εφοδιάσει το πρωτότυπο ηλεκτρικό μοντέλο με την χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα περιμετρικά. Μάλιστα, αυτό αποτελεί και ένα στοιχείο το οποίο συναντάμε στις γρήγορες εκδόσεις της με την ονομασία GTI. Ωστόσο, τώρα το λογότυπο του ID.X Performance κάνει την εμφάνισή του χαμηλά στις πόρτες των πίσω επιβατών.
Volkswagen ID. GTI Concept: Ιδού το πρώτο ηλεκτρικό GTI
Ισχυρό και ηλεκτρικό Volkswagen ID.X Performance με 558 ίππους
Όπως προαναφέραμε, το Volkswagen ID.X Performance είναι βασισμένο στο ID.7. Προφανώς, το πρωτότυπο χρησιμοποιεί και την ίδια πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου Volkswagen, αξιοποιώντας όλες της τις δυνατότητες. Πιο συγκεκριμένα, το ID.X Performance δεν δείχνει μόνο πιο «αγριεμένο», αλλά είναι κιόλας.
Έτσι κάτω από το αμάξωμά του κρύβει ένα ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει 558 ίππους. Μάλιστα, χρησιμοποιεί 2 ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, με αποτέλεσμα να είναι και τετρακίνητο.
Test Drive || Volkswagen ID. Buzz: Επιστροφή στο μέλλον!
Στον τομέα της αυτονομίας, η γερμανική φίρμα επέλεξε να μη δώσει στην δημοσιότητα περαιτέρω στοιχεία. Ωστόσο, αποκάλυψε ότι το ID.X Performance θα προσφέρει δυνατότητα φόρτισης με ισχύ 200 kW, με χρήση ταχυφορτιστή DC. Το πρωτότυπο όχημα είναι εξοπλισμένο με ένα νέο σύστημα ανάρτησης, το οποίο χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 60 χιλιοστά. Έτσι, εκτός από την πιο σπορτίφ εμφάνιση, η νέα ανάρτηση είναι εκεί για να προσφέρει και πιο ακριβή πληροφόρηση στον οδηγό, καθώς και αυξημένη ευστάθεια.
Στο εσωτερικό του ID.X Performance οι διαφορές είναι εμφανείς, σε σχέση με την συμβατική έκδοση του μοντέλου. Ειδικότερα, εντοπίζουμε τις κόκκινες λεπτομέρειες σε ταμπλό και τιμόνι, οι οποίες μαρτυρούν τον ξεχωριστό προσανατολισμό του. Επιπλέον, την γενική εικόνα συμπληρώνουν και τα bucket καθίσματα, τα οποία αναλαμβάνουν την άψογη στήριξη των εμπρός επιβατών.