To ηλεκτρικό πατίνι Bo M έρχεται με… φόρα!

Η Bo παρουσίασε το ηλεκτρικό πατίνι M και τις πλήρεις προδιαγραφές του, καθώς είναι έτοιμο για να ξεκινήσει η παραγωγή του.

Ακούστε το άρθρο

Το ηλεκτρικό πατίνι Bo M μπαίνει και επίσημα στη παραγωγή, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Bo με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Επιπλέον, αποκάλυψε τις πλήρεις προδιαγραφές του M, το οποίο είναι σχεδιασμένο κυρίως για μετακινήσεις εντός πόλης.

Σύμφωνα με τη Bo, το νέο ηλεκτρικό πατίνι θα προσφέρει την πιο ομαλή και σταθερή οδήγηση στο δρόμο, από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, τόνισε ότι έχει εστιάσει στην ανάπτυξη χαρακτηριστικών τα οποία εξασφαλίζουν σταθερή και ασφαλή οδήγηση, όπως για παράδειγμα το πλαίσιο αλλά και η τεχνολογία Safesteer.

Dubai Electric Scooter Cup: Τα ηλεκτρικά πατίνια παίρνουν θέση!

Το σύστημα Safesteer ξεχωρίζει στο Bo M

Αρχικά, το Μ διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα με ισχύ 1.200 W. Η μπαταρία του έχει ενεργειακή χωρητικότητα 655 Wh, για αυτονομία έως και 50 χιλιόμετρα. Επίσης, η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 35 χλμ./ώρα. Ωστόσο, ξεχωρίζει για την τεχνολογία Safesteer, η οποία «φροντίζει» για τη σταθεροποίηση της εισόδου του τιμονιού σε όλα τα εδάφη.

Η εταιρεία εξηγεί:

«Η τεχνολογία Safesteer είναι μια παγκόσμια πρωτοτυπία στα οχήματα μικρο-κινητικότητας. Είναι ένα δυναμικό σύστημα σταθεροποίησης του τιμονιού που ανέπτυξε η Bo, για να θέσει το σημείο αναφοράς για τον έλεγχο και να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στον αναβάτη. Αυτή η τεχνολογία που έχει κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πλαίσιο της Bo, βοηθά και σταθεροποιεί το τιμόνι στις ανωμαλίες, τις κλίσεις και τις λακκούβες για να διατηρεί τον αναβάτη σε απόλυτη άνεση και έλεγχο. Οι αρχάριοι και οι έμπειροι αναβάτες αναφέρουν συχνά τη σταθερότητα ως την πρωταρχική τους ανησυχία κατά την οδήγηση σε μεικτό έδαφος».

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας: Πώς θα ήταν η ζωή στην πόλη χωρίς αυτοκίνητο;

To Bo M οδεύει προς την παραγωγή

Διαθέτει πολλές καινοτομίες και είναι εύκολο στη χρήση

Σε ότι αφορά τη σχεδίασή του, το κύριο τμήμα του πλαισίου διαθέτει μεγαλύτερο πλάτος για βελτιωμένη εργονομία και χωρητικότητα μπαταρίας. Ειδικότερα, το πλαίσιο του Bo M έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να επιτρέπει την ενσωμάτωση πολλαπλών πρωτοποριακών καινοτομιών χωρίς να είναι πολύπλοκο στον χρήστη.

Πιο αναλυτικά, είναι από αλουμίνιο υψηλής αντοχής, καθιστώντας το επαναστατικό για την κατηγορία. Το σασί Monocurve δημιουργεί δομή unibody, σύμφωνα με τις αρχές της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η NIU λανσάρει τα KQi Air και KQi Air X

Πιο στιβαρό χάρη στο Lock and Load

Επίσης, το τιμόνι είναι ξεχωριστά από το πλαίσιο, σχηματίζοντας ένα στιβαρό σημείο τοποθέτησης για τη λύση φορτίου Lock and Load. Παράλληλα, παρέχει μία ισχυρή και σταθερή πλατφόρμα για τους αναβάτες.

Σχετικά με την καινοτομία Lock and Load, αυτή περιλαμβάνει ένα ζεύγος περιστρεφόμενων γάντζων διπλής χρήσης. Μάλιστα, λειτουργούν τόσο ως ασφαλή σημεία ασφάλισης για το όχημα, όσο και ως σταθερή λύση μεταφοράς φορτίου.

Τι προβλέπει ο Κ.Ο.Κ. για το ηλεκτρικό πατίνι;

Οι πρώτες παραδόσεις του Bo M τον Φεβρουάριο του 2024

Τέλος, η εταιρεία δεν απέκλεισε την πιθανότητα για μελλοντικά παρόμοια μοντέλα, καθώς εξήγησε ότι είναι το πρώτο της σειράς. Περισσότερες λεπτομέρειες θα υπάρξουν τους επόμενους μήνες. Μάλιστα, οι πρώτες προπαραγγελίες θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο και οι πρώτες μονάδες θα είναι διαθέσιμες από τον Φεβρουάριο του 2024. Όσο για το κόστος, αυτό θα είναι 1.995 δολάρια.

abb_img