Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Porsche Macan είναι στην τελική ευθεία για την επίσημα παρουσίαση του. Μάλιστα, η γερμανική μάρκα ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει το πολυαναμενόμενο μοντέλο στις 25 Ιανουαρίου.
Μέχρι στιγμής, η Porsche έχει δώσει στη δημοσιότητα πολλές φωτογραφίες teaser που δείχνουν –συγκρατημένα- το ηλεκτρικό μοντέλο. Επιπλέον, έχουν διαρρεύσει διάφορες πληροφορίες, ενώ η μάρκα έχει πραγματοποιήσει και πολλές δοκιμές για τη Macan. Ήρθε πλέον η ώρα που θα δούμε με κάθε επισημότητα το εν λόγω μοντέλο και ανυπομονούμε.
Porsche Macan: Δοκιμάζεται και «ηλεκτρίζει»
Η φόρτιση μέσω της λειτουργίας bank charging
Η Porsche Macan θα χρησιμοποιήσει την «ηλεκτρική» πλατφόρμα «Premium Platform Electric» (PPE), που ανέπτυξε από κοινού με την Audi. Επίσης, μέσω της αρχιτεκτονικής 800V θα μπορεί να φορτίζει σε ταχύτητες 270 kW, πηγαίνοντας από το 10% στο 80% σε 22 λεπτά σε φορτισή 400 Volt.
Ωστόσο, υπάρχει ένας διακόπτης υψηλής τάσης στο εσωτερικό της μπαταρίας που ενεργοποιεί τη λειτουργία «bank charging». Αυτή χωρίζει την μπαταρία 800 Volt σε 2 μπαταρίες, η καθεμία με ονομαστική τάση 400 Volt. Με αυτόν τον τρόπο η φόρτιση είναι εξαιρετικά αποδοτική, με έως και 150 kW, χωρίς να είναι απαραίτητος πρόσθετος ενισχυτής υψηλής τάσης. Η φόρτιση AC είναι εφικτή με έως και 11 kW.
Η μπαταρία της Macan έχει χωρητικότητα περίπου 100 kWh. Προς το παρόν, η Porsche δεν έχει ανακοινώσει την αυτονομία που θα προσφέρει. Όμως, σύμφωνα με δηλώσεις της, τα ηλεκτρικά της μοντέλα θα μπορούν να διανύσουν πάνω από 500 χιλιόμετρα με μια μόνο φόρτιση.
Porsche Macan: Η ατμόσφαιρα σπορ και ηλεκτρισμένη!
Οι επιδόσεις της Porsche Macan
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις της, η πιο ισχυρή έκδοση της ηλεκτρικής Macan διαθέτει 2 ηλεκτρικούς κινητήρες, αποδίδοντας 612 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Για την εγγύηση της καλύτερης ισορροπίας μεταξύ των υψηλών επιδόσεων και της άνεσης η Macan διαθέτει το σύστημα ενεργής ανάρτησης Porsche Active Suspension Management. Ουσιαστικά, αυτό διαθέτει τεχνολογία 2 βαλβίδων στα αμορτισέρ, αερανάρτηση, εγκάρσιο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα και τετραδιεύθυνση.
Porsche Macan: Ένα βήμα πριν τον εξηλεκτρισμό της
Με επιρροές από την Taycan
Όσον αφορά την εμφάνιση της η νέα Macan έχει επιρροές από την Taycan. Ξεχωρίζουν τα λεπτά μπροστινά φανάρια, χωρίς τους άνω αεραγωγούς που του προηγούμενου μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, η νέα ηλεκτρική Macan θα διαθέτει αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, όπως το αυτόματα εκτεινόμενο πίσω spoiler και ενεργά πτερύγια στις μπροστινές εισαγωγές αέρα. Στο κάτω μέρος του, υπάρχουν αεροδυναμικά βοηθήματα είναι εύκαμπτα, προσφέροντας χαμηλή αντίσταση αέρα.
Porsche: Στόχος οι 80.000 ηλεκτρικές Macan το χρόνο!
Μάλιστα, σε κανονική πορεία η Macan προσαρμόζει αυτόματα τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά της, με το πίσω spoiler να μετακινείται στη θέση Εco. Τέλος, όσον αφορά τα πτερύγια αέρα, αυτά κλείνουν, ενώ το ύψος του σασί χαμηλώνει. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, θα το κάνουν ένα από το αεροδυναμικά SUV.
Περιμένουμε με ανυπομονησία την 25η Ιανουαρίου για να γνωρίσουμε επιτέλους καλύτερα την Porsche Macan. Μέχρι τότε υπομονή.