Xiaomi SU7: Ξεκινούν οι πρώτες παραδόσεις του στην Κίνα

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi, SU7, αναμένεται να φτάσει στους πρώτους πελάτες εντός του τρέχοντος μήνα.

Ακούστε το άρθρο

Η κινεζική εταιρεία Xiaomi εγκαινίασε την έναρξη των πρώτων παραδόσεων του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος της στην αγορά της Κίνας. Με αυτόν τον τρόπο επιδιώκει να διεισδύσει στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο σε μια περίοδο έντονου ανταγωνισμού τιμών.

Η Xiaomi, γνωστή κυρίως για τα smartphones της, λειτουργεί μέσω του κοινωνικού δικτύου Weibo ότι 59 καταστήματά της σε 29 πόλεις θα δέχονται παραγγελίες για το νέο της ηλεκτρικό σεντάν Speed Ultra 7 (SU7). Η παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού μοντέλου θα γίνει στις 28 Μαρτίου.

Χiaomi: Ντεμπούτο για το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα

Να σημειώσουμε πως οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα σημείωσαν αύξηση κατά 18% τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο. Φτάνοντας, σχεδόν, τον ρυθμό αύξησης του 21% που είχε παρουσιαστεί κατά το 2023. Εν μέσω αυτής της ανταγωνιστικής αγοράς, η Xiaomi στοχεύει να γίνει μία από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.

Ο CEO της Xiaomi, Lei Jun, δήλωσε ότι το SU7 διαθέτει τεχνολογία «σούπερ ηλεκτρικού κινητήρα», υπόσχοντας ταχύτερη επιτάχυνση από τα ηλεκτρικά οχήματα της Tesla και της Porsche. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η συμβατότητα του αυτοκινήτου με τις δημοφιλείς συσκευές της Xiaomi, όπως τα smartphones, θα προσελκύσει τους πελάτες της εταιρείας.

Το Χiaomi SU7 αποκαλύπτεται και… «ηλεκτρίζει»

Τα σχέδια της Xiaomi

Επιπλέον, η Xiaomi επεκτείνεται στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων σε συνεργασία με την κρατική αυτοκινητοβιομηχανία BAIC Group. Τα οχήματα που παράγονται σε εργοστάσιο στο Πεκίνο με την ισχυρή δυναμικότητα 200.000 οχημάτων.

Η Xiaomi έχει δεσμευτεί να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια στα αυτοκίνητα εντός δέκα ετών και να αποτελέσει έναν σημαντικό παράγοντα στην αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα.

H Χiaomi έχει το ΟΚ να κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Τέλος, ο Lei Jun, δήλωσε πρόσφατα:

«Τα αυτοκίνητα της Χiaomi πηγαίνουν από το μηδέν στο ένα σε ένα πολύ διαφορετικό στάδιο ανάπτυξης και αντιμετωπίζουν πολύ διαφορετικές προσδοκίες των χρηστών σε σύγκριση με όταν τα smartphones της Χiaomi πήγαν από το μηδέν στο ένα πριν από 14 χρόνια.»

 

abb_img