Το Xiaomi SU7 αποκαλύπτεται και… «ηλεκτρίζει»

Διέρρευσαν φωτογραφίες και πληροφορίες του πρώτου αυτοκινήτου της Κίνας, που θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Το όνομά αυτού Xiaomi SU7.

Ακούστε το άρθρο

Η Xiaomi SU7 συνεχίζει ακάθεκτη να παράγει νέα τεχνολογικά προϊόντα, όπως smartphone, tablets και άλλα πολλά, κάτι για το οποίο είναι ευρέως γνωστή. Παράλληλα, κάνει στροφή στο χώρο του αυτοκινήτου και πιο συγκεκριμένα στην ηλεκτροκίνηση. Απόδειξη αυτού είναι το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ετοιμάζει, Xiaomi SU7, για το οποίο πήραμε μία γεύση πρόσφατα.

Το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Κίνας διέρρευσε τις πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες του νέο ηλεκτρικού μοντέλου, το οποίο η κινέζικη μάρκα είναι έτοιμη να παρουσιάσει.

H Xiaomi έχει το ΟΚ να κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Το Xiaomi SU7 αποκαλύπτεται και… «ηλεκτρίζει»

Σε 3 εκδόσεις το Xiaomi SU7

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το επερχόμενο μοντέλο έχει μήκος που αγγίζει τα 5 μέτρα. Το πλάτος του είναι 1,97 μέτρα, το ύψος του στα 1,46 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι ακριβώς 3 μέτρα.

Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις: την κλασική με έναν ηλεκτρικό κινητήρα και τις πιο ισχυρές εκδόσεις SU7 Pro και SU7 Max, οι οποίοι θα διαθέτουν 2 ηλεκτρικούς κινητήρες. Η κλασική έκδοση του Xiaomi SU7 θα έχει βάρος 1.980 κιλά, ενώ ο κινητήρας του θα αποδίδει 295 ίππους.

Οι εκδόσεις SU7 Pro και SU7 Max θα ζυγίζουν 2.205 κιλά, λόγω του έξτρα ηλεκτροκινητήρα που θα «κουβαλάνε». Προφανώς, εκτός από τα περισσότερα κιλά, θα έχουν και περισσότερους ίππους. Πιο συγκεκριμένα, θα αποδίδουν 660 «ηλεκτρικούς» ίππους.

Xiaomi: Κάπως έτσι θα είναι το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο

Το Xiaomi SU7 αποκαλύπτεται και… «ηλεκτρίζει»

Με 2 τύπους μπαταριών

Επιπλέον, οι φήμες κάνουν λόγο για την κατασκευή του σε αρχιτεκτονική 800V, ενώ οι μπαταρίες που θα έχουν τα μοντέλα θα είναι φωσφορικού σιδήρου της BYD και μπαταρίες ιόντων λιθίου της CATL. Ειδικότερα, η κλασική έκδοση θα έχει τις μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου και οι 2 ισχυρότερες θα έχουν τις ιόντων λιθίου.

Ακόμη, σε ότι αφορά την αυτονομία του, θα φτάνει έως τα 800 χιλιόμετρα ανά φόρτιση. Στον επιπλέον εξοπλισμό θα είναι διαθέσιμη η επιλογή ενός αισθητήρα LiDAR, ο οποίος θα είναι στην οροφή.

Η Xiaomi έχει στόχο τα 10 εκατομμύρια ηλεκτρικά ετησίως

Δια… «χειρός» BAIC Off Road

Τέλος, να τονίσουμε πως υπεύθυνη για την κατασκευή του SU7 δεν θα είναι η ίδια η Xiaomi, αλλά η εταιρεία BAIC Off Road. Η Xiaomi θα παρέχει απλά την άδεια και το όνομα. Όσον αφορά το κόστος του, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για λιγότερο από 40.000 ευρώ.

Επιπλέον, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει κατατεθεί η μαζική παραγωγή του SU7 θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο. Μάλιστα, η πιθανότερη περίοδος κυκλοφορίας είναι τον Φεβρουάριο.

Ανυπομονούμε!

abb_img