Ο Κύριος Φίσκερ δεν αποκάλυψε τα ονόματα των πιθανών σωτήρων του ή πόσος χρόνος απομένει για να πάρουν τις αποφάσεις τους, αλλά ο χρόνος είναι ουσιαστικός. Ο κ. Φίσκερ αποκάλυψε στην ίδια συνάντηση, ότι είχε γίνει πρόταση αγοράς της εταιρείας αλλά ότι δεν ήταν «αρκετή». Προς το παρόν, η εταιρεία έχει κεφαλαιοποίηση λίγο κάτω από τα 31 εκατομμύρια δολάρια.
Με τις μετοχές να διαπραγματεύονται σε περίπου 5 σεντς ανά μετοχή. Δεν είναι σαφές πόσα χρήματα ελπίζει να συγκεντρώσει η εταιρεία. Αλλά οποιοσδήποτε σωτήρας θα ήταν επιφυλακτικός να πληρώσει υπερβολικά. Δια μια εταιρεία της οποίας τα προϊόντα αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας. Αν και αγαπάμε τη σχεδίαση και τις ιδέες του Fisker Ocean, κανείς δεν θέλει ένα αυτοκίνητο στο οποίο δεν μπορεί να βασιστεί.
Βαθύτερα Θέματα
Αλλά η Fisker έχει επιδεινώσει τα πράγματα για τον εαυτό της μέσω της κακής διαχείρισης που φαίνεται να υπάρχει. Μια πρόσφατη αναφορά αποκάλυψε ότι η Fisker παρέδιδε αυτοκίνητα χωρίς πληρωμή, χάνοντας επιταγές και λανθασμένες αποδείξεις. Και τελικά έπρεπε να απευθυνθεί ταπεινά σε πελάτες που ζητούσαν επιβεβαιώσεις πληρωμής.
Ούτε η Fisker μπορεί να βασιστεί σε νέους πελάτες, επειδή έχουν ακυρωθεί περισσότερες από 40.000 κρατήσεις παραγγελιών. Είναι δύσκολο να προβλεφθεί για πόσο ακόμη θα είναι η εταιρεία. Αλλά χωρίς να πεταχτεί σύντομα μια σανίδα σωτηρίας από μια πολύ μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία, αμφιβάλλουμε ότι η Fisker μπορεί να επιβιώσει πολύ περισσότερο.