Η κοινοπραξία Dongfeng-Honda ανακοίνωσε ότι το νέο crossover Honda S7 θα κυκλοφορήσει σύντομα στην Κίνα. Αυτή η κίνηση εντάσσεται στη στρατηγική της Honda για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV), την οποία αποκάλυψε τον Απρίλιο του 2023, μέσω της σειράς Ye. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία σχεδιάζει να εισάγει έξι νέα μοντέλα μέχρι το 2027, με τρία από αυτά, να έχουν ήδη παρουσιαστεί: τα Ye S7, Ye P7 και Ye GT concept.
Δείτε ακόμη: Η Honda γκρεμίζει το «κάστρο» του Type R: Θέλει να το κάνει ηλεκτρικό!
Τα S7 και P7 είναι σχεδόν πανομοιότυπα σε σχέδιο, με τη βασική διαφορά να έγκειται στην κατασκευή τους. Το S7 αναπτύσσεται από την κοινοπραξία Dongfeng, ενώ το P7 από την GAC, κάτι που επιτρέπει στην Honda, να συνεργάζεται και με τους δύο κινεζικούς εταίρους της. Η λέξη «Ye» στα κινέζικα σημαίνει «λάμπεις υπέροχα», αλλά πρόσφατα η Honda φαίνεται να εγκατέλειψε αυτή την επωνυμία, αναφέροντας τα μοντέλα ως Honda S7 και Honda P7. Ωστόσο, το λογότυπο Ye εξακολουθεί να εμφανίζεται στις αφίσες, γεγονός που αφήνει ανοιχτή την πιθανότητα, να υπάρξει αλλαγή στο όνομα κατά την επίσημη παρουσίαση.
Από ρυθμιστικές αρχειοθετήσεις, γνωρίζουμε ήδη αρκετές λεπτομέρειες για το Honda S7. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό SUV μεσαίου μεγέθους, πενταθέσιο, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα «W». Οι διαστάσεις του είναι 4.750 χλστ μήκος, 1.930 χλστ πλάτος και 1.625 χλστ ύψος, με μεταξόνιο 2.930 χλστ. Το βάρος του φτάνει τα 2.305 κιλά. Το όχημα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 89,8 kWh (NMC) της CATL, η οποία του προσφέρει αυτονομία 620 χλμ σύμφωνα με το πρότυπο CLTC. Η έκδοση AWD διαθέτει διπλούς κινητήρες, με τον μπροστινό να παράγει 204 PS και τον πίσω 272 PS, προσφέροντας συνολική ισχύ 476 PS και μέγιστη ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Θα υπάρχει και έκδοση RWD με έναν κινητήρα 272 PS.
Επιπλέον, η Honda θα ενσωματώσει το λογισμικό υποβοηθούμενης οδήγησης της Huawei στα κινεζικής παραγωγής μοντέλα της. Αυτή η απόφαση ήρθε μετά από δυσαρέσκεια των Ιαπώνων επενδυτών, για το υπάρχον σύστημα ADAS της Honda, γεγονός που οδήγησε σε αναβολή της κυκλοφορίας, μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2025. Η τεχνολογία Qiankun ADS της Huawei θα είναι η λύση που θα χρησιμοποιηθεί.
Η Honda έχει ήδη συνεργαστεί με την Huawei σε άλλα προϊόντα στην Κίνα, όπως στα συστήματα πιλοτηρίου των υφιστάμενων μοντέλων της. Παράλληλα, η εταιρεία διατηρεί και το δικό της σύστημα ADAS, το Honda Sensing 360+, με στόχο να προσφέρει στους πελάτες, την επιλογή μεταξύ των δύο τεχνολογιών.
Το εσωτερικό του S7, είναι εξοπλισμένο με πολλαπλές οθόνες, σύμφωνα με τις τρέχουσες τάσεις των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα. Εκτός από τους ψηφιακούς καθρέφτες, υπάρχει μια μεγάλη οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο κέντρο, η οποία αποτελείται από δύο ξεχωριστές οθόνες: μια κάτω 10 ιντσών και μια επάνω 12,8 ιντσών. Το μέγεθος του πίνακα οργάνων του οδηγού, θα αποκαλυφθεί κατά την επίσημη παρουσίαση του οχήματος.