Το πρώτο όχημα υδρογόνου το «πήρε» η Miele

Το πρώτο υδρογονοκίνητο όχημα μεταφορών από κατασκευαστή οχημάτων είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει και θα ενταχθεί στον στόλο της Miele.

Ακούστε το άρθρο

Το πρώτο υδρογονοκίνητο όχημα μεταφορών από κατασκευαστή οχημάτων είναι έτοιμο για κυκλοφορία. Μάλιστα, θα μπει στον στόλο του γερμανικού κατασκευαστή οικιακών συσκευών, Miele.

Το υδρογονοκίνητο όχημα είναι ένα Opel Vivaro-e HYDROGEN, όπως γνωστοποίησε ο Όμιλος Stellantis, στον οποίο ανήκει η Opel και θα παρέχει καθημερινά τις υπηρεσίες του στην περιοχή Rhine-Main της Γερμανίας.

Ο Uwe Hochgeschurtz, CEO της Opel και ο Marcus Lott, Επικεφαλής Εξέλιξης,  είδαν απο κοντά την έναρξη παραγωγής στο Rüsselsheim.

Από αριστερά: Ο Uwe Hochgeschurtz, CEO της Opel και ο Marcus Lott, Επικεφαλής Εξέλιξης

CEO Opel: Με το νέο Opel Vivaro-e HYDROGEN ανοίγουμε το επόμενο κεφάλαιο

«Με το νέο Opel Vivaro-e HYDROGEN ανοίγουμε το επόμενο κεφάλαιο στην επέλαση βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας μας. Η έξυπνη σχεδίαση συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός συστήματος κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου με την ευελιξία και τις ικανότητες του δημοφιλέστερου ελαφρού επαγγελματικού μας οχήματος», δήλωσε ο Hochgeschurtz  στην έδρα της Opel στο Rüsselsheim.

Επικεφαλής Εξέλιξης Opel: Το Opel Vivaro-e HYDROGEN οδηγεί την κινητικότητα μηδενικών ρύπων στο μέλλον

Ο Επικεφαλής Εξέλιξης, Marcus Lott πρόσθεσε: «Το νέο Vivaro-e HYDROGEN ικανοποιεί άριστα τις απαιτήσεις των εταιρικών πελατών. Το υδρογονοκίνητο van είναι η ιδανική λύση για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων με μηδενικούς ρύπους, καθώς και για τη μεταφορά μεγαλύτερων φορτίων χωρίς σπατάλη χρόνου για τη φόρτιση των μπαταριών.

Το Opel Vivaro-e HYDROGEN οδηγεί την κινητικότητα μηδενικών ρύπων στο μέλλον, κυρίως για επαγγελματική χρήση.»

 Η Opel περνά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης έως το 2028

Μετά τη Miele σειρά έχει η Opel

Το Vivaro-e HYDROGEN πατάει στο υπάρχον, αμιγώς ηλεκτρικό Opel Vivaro-e, που κατέκτησε τη διάκριση «2021 International Van of the Year».

Σύμφωνα με την εταιρεία, με γεμάτα τα ρεζερβουάρ υδρογόνου, η αυτονομία υπερβαίνει τα 400 χιλιόμετρα (WLTP1). Η κυψέλη καυσίμου 45 kW μπορεί να παράγει αρκετή ισχύ για συνεχή οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.

Μόνο τρία λεπτά για τον ανεφοδιασμό με υδρογόνο είναι αρκετά. Διαρκεί όσο ο ανεφοδιασμός ενός συμβατικού οχήματος diesel ή βενζίνης.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου 10.5 kWh παρέχει δυναμική μέγιστη ισχύ κατά την εκκίνηση και στη φάση της επιτάχυνσης.

Επειδή η μπαταρία καλύπτει τις ανάγκες ισχύος σε τέτοιες περιπτώσεις, η κυψέλη καυσίμου μπορεί να λειτουργεί σε βέλτιστες συνθήκες.

Η μπαταρία επιτρέπει, επίσης, ανατροφοδοτική πέδηση, ενώ η «plug-in» δυνατότητα προσφέρει την ευκαιρία επαναφόρτισης εξωτερικά.

Το Vivaro-e HYDROGEN περιλαμβάνει έναν τριφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (11 kW) και καλώδιο φόρτισης mode 2 στο βασικό εξοπλισμό του.

Οι χρήστες μπορούν επίσης να ψύξουν ή να θερμάνουν το όχημα κατά τη διάρκεια της φόρτισης μέσω «OpelConnect» και να προγραμματίσουν τους χρόνους φόρτισης με την εφαρμογή «myOpel».

Το νέο Vivaro-e HYDROGEN διαθέτει την 20 ετών εμπειρία της Opel και της Stellantis στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Το μοντέλο το κατασκευάζουν στη μονάδα «Opel Special Vehicles» (OSV) στο Rüsselsheim. Με το νέο Vivaro-e HYDROGEN, η Opel συνεχίζει τη στρατηγική εξηλεκτρισμού της.

Το Vivaro-e HYDROGEN έρχεται να συμπληρώσει τα αμιγώς ηλεκτρικά van Combo-e, Vivaro-e και Movano-e που ήδη είναι διαθέσιμα για παραγγελία.

 

abb_img