Alfa Romeo 33 Stradale: Ντεμπούτο στην «Auto e Moto d’Epoca»

Η Alfa Romeo 33 Stradale συνδέει το ένδοξο παρελθόν της φίρμας με το μέλλον, ενώ θα μας συστηθεί από κοντά στην έκθεση «Auto e Moto d’Epoca».

Ακούστε το άρθρο

Η νέα Alfa Romeo 33 Stradale δεν αποτελεί μία απλή σύνδεση του παρελθόντος με το μέλλον, αλλά την αναγέννηση ενός θρυλικού μοντέλου, της 33 Stradale του 1967. Μάλιστα, αρκετοί την χαρακτηρίζουν ως το πιο όμορφο αυτοκίνητο όλων των εποχών. Σήμερα, με την ίδια τόλμη και το ίδιο όραμα, η ομάδα της ιταλικής φίρμας σχεδίασε και ανέπτυξε τη νέα 33 Stradale. Ένα αυθεντικό έργο τέχνης εν κινήσει, αποτέλεσμα του τέλειου συνδυασμού ομορφιάς και τεχνολογίας.

Και πλέον έφτασε η στιγμή για την πρώτη επίσημη εμφάνιση της στο κοινό, η οποία θα λάβει χώρα στην έκθεση «Auto e Moto d’Epoca». Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα στην Ευρώπη, σε ότι αφορά τους λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

Alfa Romeo 33 Stradale: Οι Ιταλοί έκαναν και πάλι το θαύμα τους!

Alfa Romeo 33 Stradale: Ντεμπούτο στην «Auto e Moto d’Epoca»

Ωστόσο, φέτος την τιμητική της θα έχει η εντυπωσιακή 33 Stradale. Μάλιστα, το εμβληματικό μοντέλο θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο και στο πρόγραμμα «Alfa Romeo Classiche». Δηλαδή, μία σειρά υπηρεσιών με σκοπό την προστασία και την προώθηση της ιστορίας της θρυλικής μιλανέζικης μάρκας.

Διαχρονικά, στόχος της Alfa Romeo είναι να προσφέρει μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία και την αθάνατη γοητεία, σε έναν πολύ μικρό κύκλο ενθουσιωδών φίλων. Ανθρώπων, οι οποίοι πίστεψαν στο έργο από την αρχή της γέννησής της. Και αυτό διότι η κατασκευή της νέας Alfa Romeo 33 Stradale θα είναι περιορισμένη, σε μόλις 33 κομμάτια. Μάλιστα, όλα έχουν ήδη βρει τους νέους ιδιοκτήτες τους.

Test Drive || Alfa Romeo Tonale 160 Hybrid VGT: Mama mia!

Alfa Romeo 33 Stradale: Ντεμπούτο στην «Auto e Moto d’Epoca»

Με 620 ίππους και μελλοντικά ηλεκτρική η Alfa Romeo 33 Stradale

Κάτω από το καλλίγραμμο αμάξωμά της, η Alfa Romeo Stradale διαθέτει έναν V6 κινητήρα βενζίνης 2,9 λίτρων. Μάλιστα, αυτό το μηχανικό σύνολο αποδίδει πάνω από 620 ίππους, με την βοήθεια διπλού turbo. Ωστόσο, στο μέλλον το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με απόδοση που θα ξεπερνά τους 750 ίππους.

Σύμφωνα με την ιταλική μάρκα, οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές και στις 2 εκδόσεις. Μάλιστα, στην συγκεκριμένη περίπτωση με τον θερμικό κινητήρα, η μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, η τελική ταχύτητα σταματά στα 333 χλμ./ώρα για το μιλανέζικο supercar. Υπεύθυνο για την επιβράδυνση είναι το σύστημα πέδησης της Alfa Romeo και τα υψηλής απόδοσης ανθρακονημάτινα φρένα της Brembo.

Άλλη μία… «πρωτιά» για την Alfa Romeo!

Alfa Romeo 33 Stradale: Ντεμπούτο στην «Auto e Moto d’Epoca»

Παράλληλα, η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και ενεργά αμορτισέρ εξασφαλίζει στο μοντέλο κορυφαία οδική συμπεριφορά, καθώς και άνεση. Το monocoque πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, ενώ διαθέσιμο είναι και ένα αλουμινένιο υποπλαίσιο σε σχήμα Η. Από ανθρακόνημα είναι και η δομή της οροφής, καθώς και τα πλαίσια των παραθύρων, με το πίσω τζάμι να είναι πολυκαρβονικό.

Για την ρύθμιση της Alfa Romeo 33 Stradale στον δρόμο, έχει συμβάλλει και ο οδηγός της Formula 1, Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός οδηγός μετέφερε την εμπειρία του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ στην καθημερινή οδήγηση, εξασφαλίζοντας τον αλάνθαστο χειρισμό της Alfa Romeo.

Alfa Romeo Stelvio: Στο «ρεύμα» της εποχής!

Alfa Romeo 33 Stradale: Ντεμπούτο στην «Auto e Moto d’Epoca»

Εντυπωσιακό εσωτερικό, αφιερωμένο στην οδηγική εμπειρία

Το εσωτερικό της Alfa Romeo 33 Stradale ξεχωρίζει για τον μινιμαλισμό του σχεδιασμού και των υλικών. Μάλιστα, στόχος της μάρκας κατά την σχεδίασή της, ήταν η μεγαλύτερη δυνατή εμπλοκή στην οδηγική εμπειρία. Ειδικότερα, ο σχεδιασμός του κόκπιτ έχει ως σκοπό την ελαχιστοποίηση των εξαρτημάτων που θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού.

Μάλιστα, αυτό είναι εμφανές και από τον περιορισμένο αριθμό χειριστηρίων με πρακτική χρήση, που υπάρχουν στην κεντρική κονσόλα. Όπως σε ένα πιλοτήριο αεροπλάνου, τα χειριστήρια είναι σε διαφορετικά επίπεδα, στη χαμηλή κεντρική κονσόλα, καθώς και σε ένα υψηλότερο επίπεδο.

Alfa Romeo: Η Alfetta θα επιστρέψει ως ηλεκτρικό hatchback

Alfa Romeo 33 Stradale: Ντεμπούτο στην «Auto e Moto d’Epoca»

Πιο συγκεκριμένα, τα συναντάμε στο κέντρο της οροφής, ανάμεσα από οδηγό και συνοδηγό. Επιπλέον, ο εσωτερικός διάκοσμος της 33 Stradale είναι διαθέσιμος σε 2 εκδοχές: «Tributo» και «Alfa Corse».

Το εμπνευσμένο από την αεροπλοΐα ταμπλό και το κεντρικό τούνελ χρησιμοποιούν υλικά όπως αλουμίνιο, ανθρακονήματα, δέρμα και Alcantara. Επιπλέον, τα καθίσματα, με επένδυση δέρματος Poltrona Frau, εξασφαλίζουν άνεση και εργονομία. Κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να δημιουργήσει ένα αποκλειστικό και ελκυστικό περιβάλλον, διατηρώντας την αισθητική και τεχνική κληρονομιά της 33 Stradale του 1967.

abb_img