Audi Q6 E-tron: ξεχωρίζει με το καυτό SQ6 των 510 PS!

Το Q6 είναι η πρώτη μας γνωριμία, σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από ένα πραγματικά καθαρό φύλλο χαρτιού.

Ακούστε το άρθρο

Διαθέσιμο για παραγγελία, το ηλεκτρικό SUV έχει περιγραφεί και από το αφεντικό της Audi Gernot Döllner ως «τεχνολογικό άλμα». Εγκαινιάζοντας έτσι μια νέα πλατφόρμα υψηλής τεχνολογίας. Συμπεριλαμβανομένου του SQ6, δεν υπάρχουν λιγότερες από 10 παραλλαγές για να διαλέξετε. Ξεκινώντας από το Q6 E-tron Sport, ακολουθούμενο από το Q6 E-tron Performance και στην κορυφή του τετρακίνητο Q6 E-tron Quattro.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει φώτα LED, αντλία θερμότητας για βελτιωμένη απόδοση, άνετη ανάρτηση, θερμαινόμενα εμπρός και πίσω καθίσματα. Αλλα και τροχούς 19 ιντσών, φωτισμό περιβάλλοντος, οθόνη 14,5 ιντσών, οθόνη οδηγού 11,9 ιντσών. Όπως και ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, προσαρμοζόμενο cruise control, κάμερα οπισθοπορείας , ηχοσύστημα Bang & Olufsen και head-up display.

Εκδόσεις

Η επένδυση S Line προσθέτει και μεγαλύτερους τροχούς 20 ιντσών, μοναδική εξωτερική επένδυση, γυαλί ιδιωτικότητας αλλά και θερμαινόμενο τιμόνι. Τα αυτοκίνητα έκδοσης 1 διαθέτουν τροχούς 21 ιντσών, οθόνη αφής 10,9 ιντσών, κόκκινες δαγκάνες φρένων και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα.

Το κορυφαίο SQ6 προσθέτει προσαρμοζόμενη αερανάρτηση και πιο σπορ εξωτερικό στυλ, πανοραμική ηλιοροφή, δερμάτινη επένδυση Nappa, αλλά και ηλεκτρική ρύθμιση και τιμονιού. Αλλά και ψηφιακά πίσω φώτα που διαθέτουν τη νέα λειτουργία φώτων επικοινωνίας της Audi.

«Το Audi Q6 e-tron είναι το επόμενο τεχνολογικό άλμα στην premium ηλεκτρική κινητικότητα για τους πελάτες μας». Δήλωσε ο επικεφαλής της Audi Gernot Döllner. “Το ΜΑΠ δείχνει πώς συγκεντρώνουμε την τεχνογνωσία στον Όμιλο Volkswagen και έτσι κάνουμε την ηλεκτρική κινητικότητα επεκτάσιμη.

Η κύρια μονάδα ισχύος είναι ένας σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη στον πίσω άξονα με ισχύ έως και 375 ίππους. Η μπαταρία διαθέτει επίσης και ένα νέο σύστημα διαχείρισης θερμότητας για τον καλύτερο έλεγχο της θερμοκρασίας. Και συνεπώς τη βελτίωση της απόδοσης.  Υπάρχει επίσης και μια ενσωματωμένη αντλία θερμότητας στάνταρ.

Το Q6 E-tron Quattro θα παράγει 382 ίππους και 436 λίβρες ποδών ροπής από τη διάταξη διπλού κινητήρα του. Δίνοντας χρόνο 0-100  χλμ/ώρα 5,9 δευτ. Θα μπορεί να ταξιδεύει με ταχύτητα έως και 3,6 mpkWh, λέει η Audi, δίνοντας και επίσημη αυτονομία 625 χλμ.

SQ6 E-tron

Η αρχική κορυφαία αυτονομία θα είναι το καυτό SQ6 E-tron και το οποίο έχει τους κινητήρες του ρυθμισμένους να προσφέρουν 483 ίππους. Αυξάνοντας στους 510 ίππους όταν αναπτυχθεί το σύστημα ελέγχου εκτόξευσης.

Αλλα χρειάζονται μόλις 4,3 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί το σπριντ 0-100 χλμ/ώρα και έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα. Αν και η επίσημη αυτονομία του περιορίζεται στα 598 χλμ. Στην πιο επιθετική του μορφή, μπορεί να επιβραδύνει το αυτοκίνητο έως και 2,5 μέτρα ανά δευτερόλεπτο.

Η πλατφόρμα PPE χρησιμοποιεί και αρχιτεκτονική 800V, όπως η Porsche Taycan και η πλατφόρμα E-GMP του Hyundai Motor Group. Και αυτό επιτρέπει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Οι ιδιοκτήτες Q6 E-tron θα μπορούν να φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους και σε ταχύτητες έως και 270 kW. Επιτρέποντας έτσι την προσθήκη αυτονομίας και 254 χλμ σε 10 λεπτά.

Κάποιος θα χρησιμοποιήσει και την μπαταρία των 100 kWh για να προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία. Το άλλο θα είναι ένα βασικό μοντέλο, αλλά με μπαταρία 83 kWh. Αυτή η μικρότερη μπαταρία χρησιμοποιεί ουσιαστικά το ίδιο πακέτο, αλλά έχει λιγότερες μονάδες σε αυτήν. Καθιστώντας την έτσι, φθηνότερη και πιο αποτελεσματική στην παραγωγή, στην ίδια εγκατάσταση στο Ingolstadt.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης με διπλό κινητήρα διαθέτει και σύστημα κατανομής ροπής προς τα πίσω. Και τα διαφορετικά μεγέθη εμπρός και πίσω κινητήρα, σημαίνει ότι μπορούν να αποσταλούν ποικίλες ποσότητες ισχύος σε κάθε άξονα.

Το αυτοκίνητο αποκτά επίσης φαρδύτερους πίσω τροχούς για καλύτερη απόδοση και της πρόσθετης ισχύος στο δρόμο. Η εταιρεία λέει επίσης ότι ο νέος μπροστινός άξονας, βελτιώνει το σύστημα διεύθυνσης, ειδικά και με το ράφι τιμονιού τώρα στερεωμένο σε ένα υποπλαίσιο.

Audi Q6 E-tron: Σχεδίαση και φωτισμός

Με μήκος 4771 mm, το Q6 E-tron είναι σχεδόν και 200 mm πιο κοντό από το Q8 E-tron. Αν και είναι οριακά ψηλότερο και σε γενικές γραμμές το ίδιο μήκος, με τα BMW iX3 και Mercedes-Benz EQE SUV.

Το νέο μοντέλο αποκτά μια φρέσκια και πιο όρθια ερμηνεία της μάσκας «Singleframe» της Audi. Το πίσω μέρος έχει μια φωτεινή λωρίδα πλήρους πλάτους, καθώς και νέα πίσω φώτα OLED. Που περιλαμβάνουν έξι πάνελ και 360 τμήματα που διαθέτουν «ενεργή και  ψηφιακή υπογραφή φωτός».

Audi Q6 E-tron: Εσωτερικό, infotainment και λογισμικό

Το πιλοτήριο έχει επανασχεδιαστεί πολύ πιο ριζικά και από το εξωτερικό. Το ταμπλό βασίζεται τώρα σε μια μεγάλη κυρτή «ψηφιακή σκηνή» που έχει σχήμα σαν το σήμα κατατεθέν της μάσκας της Audi. Και έχει ενσωματωμένη ψηφιακή οθόνη οργάνων 11,9 ιντσών και κυρτή οθόνη αφής infotainment 14,5 ιντσών.

Μπορεί να υποστηρίξει τόσο over-the-air ενημερώσεις όσο και υπηρεσίες με δυνατότητα λήψης. Πράγμα που σημαίνει επίσης ότι η Audi μπορεί και να προσφέρει ορισμένες λειτουργίες ως προαιρετικά πρόσθετα επί πληρωμή.

Οι μπαταρίες θα κατασκευαστούν σε ένα νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών στο Ingolstadt, το οποίο και μπορεί να παράγει περίπου 1000 μονάδες την ημέρα. Και διαθέτει υψηλό επίπεδο αυτοματισμού. Η Audi απλοποιεί επίσης τη γκάμα του μοντέλου, με λιγότερες μεμονωμένες επιλογές και μια χούφτα προαιρετικά πακέτα για να επιλέξουν οι αγοραστές.

 

 

abb_img